گوشی Find X6 Pro اوپو، اولین گوشی هوشمندی که یک سنسور دوربین بزرگ یک اینچی دارد

oppo find x6 pro 641994eb0749cf5f9cc771a6

دوربین اصلی Find X6 Pro اوپو که مظهر قدرت‌نمایی آن است، از یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی یک اینچی سونی با شماره مدل IMX989 استفاده می‌کند. همچنین اوپو تأکید کرده است که تمرکز روی دوربین اصلی، باعث نشده تا دوربین‌های تله فوتو و فوق‌عریض این گوشی را فراموش کند.

اوپو ادعا می‌کند که سنسورهای ۵۰ مگاپیکسلی ۱/۱.۵۶ اینچی سونی IMX890 که برای دوربین‌های فوق‌عریض و پریسکوپ استفاده می‌شوند، به ترتیب «بزرگ‌تر از هر دوربین با زاویه دید عریض تا به امروز» و «بزرگ‌ترین سنسور در بین دوربین‌های تله‌فوتوی گوشی‌های هوشمند در بازار» هستند. این سنسور به اندازه چیزی است که سامسونگ برای دوربین اصلی گوشی‌های اخیر خود یعنی گلکسی S23 و S23 Plus استفاده کرده است.

بدیهی است که اندازه سنسورها حرف اول و آخر را در مورد کیفیت عکس‌ها نمی‌زند، به‌خصوص که امروزه بهبودهای نرم‌افزاری مختلف به شدت روی کیفیت عکس‌ها تأثیر می‌گذارند. بنابراین گوشی Find X6 Pro اوپو نیز برخی از قابلیت‌های نرم‌افزاری شرکت Hasselblad را در آستین خود دارد که منجر به افزایش کیفیت حالت پرتره در این گوشی شده است. این شرکت سوئدی برای شبیه‌سازی رنگ‌ها و عمق میدان از لنز‌های XCD30 و XCD80 در Find X6 Pro استفاده کرده است.

دوربین فوق عریض Find X6 Pro نیز دارای میدان دید ۱۱۰ درجه و دیافراگم f/2.2 است که می‌تواند عکاسی ماکرو را با حداقل فاصله فوکوس ۴ سانتی‌متری انجام دهد. در همین حال دوربین تله فوتو این گوشی پرچم‌دار، قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابری و زوم هیبریدی ۶ برابری را نیز در خود جای داده است.

Find X6 Pro اوپو جدا از دوربین‌ها، که در یک برآمدگی دایره‌ای بزرگ در پشت گوشی قرار دارند، مجموعه‌ای از مشخصات مناسب را برای یک پرچم‌دار ارائه می‌کند. این گوشی مجهز به آخرین پردازنده پرچم‌دار کوالکام، Snapdragon 8 Gen 2 است و دارای یک باتری ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی است که می‌توان آن را در حالت باسیم با سرعت بالای ۱۰۰ وات و به صورت بی‌سیم با سرعت ۵۰ وات شارژ کرد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.