گوشی های Galaxy S23+/S23 سامسونگ رونمایی شدند

شرکت سامسونگ لحظاتی پیش طی رویداد Unpacked 2023 به طور رسمی گوشی‌های سری گلکسی S23 را در سه مدل معرفی کرد که شامل Galaxy S23/S23+/S23 Ultra می‌شوند. طراحی کلی این گوشی‌ها نسبت به نسل قبل یعنی سری Galaxy S22 یک سری تغییر جزئی داشته ولی بیشتر تغییرات، در داخل این گوشی‌ها رخ داده‌اند.

مشخصات گوشی Galaxy S23+/S23 سامسونگ

گوشی‌های گلکسی S23 معمولی و پلاس به ترتیب به نمایشگرهای ۶.۱ و ۶.۶ اینچی Dynamic AMOLED 2X با رزولوشن ۲۳۴۰ × ۱۰۸۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و پشتیبانی از استاندارد +HDR مجهز شده‌اند. نمایشگر هر دو گوشی نیز توسط یک لایه پوشش Gorilla Glass Victus 2 محافظت می‌شود. این نمایشگر یک فناوری جدید به نام Vision Booster دارد که با توجه به جنس و دما و رنگ نور محیط، کنتراست و رنگ نور نمایشگر را به طور خودکار تنظیم می‌کند.

بسیار خوب، به سراغ مشخصات فنی می‌رویم. هر سه گوشی Galaxy S23/S23+/S23 Ultra به پردازشگر پرچمدار جدید شرکت کوالکام یعنی Snapdragon 8 Gen 2 مجهز شده‌اند. شرکت کوالکام سریع‌ترین نسخه چیپست جدید خود را به صورت انحصاری برای خانواده Galaxy S23 توسعه داده و آن را با پسوند ویژه «For Galaxy» از نسخه معمولی این چیپست که فرکانس کمتری دارد و در دیگر گوشی‌ها استفاده می‌شود متمایز کرده است. گوشی گلکسی S23 معمولی در سه نسخه ۱۲۸/۸، ۲۵۶/۸ و ۵۱۲/۸ عرضه می‌شود، اما برای نسخه پلاس خبری از نسخه ۱۲۸/۸ نیست.

دوربین اصلی دو گوشی Galaxy S23+/S23 از سه سنسور تشکیل شده است؛ سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، سنسور ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور ۱۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو. این سیستم دوربین به لطف چیپست جدید، توانایی فیلمبرداری در رزولوشن ۸K و با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه را نیز دارد. اصلی‌ترین تغییر طراحی گوشی‌های گلکسی S23 و S23 پلاس نسبت به نسل قبل، یکپارچه بودن مجموعه دوربین با قاب پشتی است. در نسل قبل مجموعه دوربین با یک طرح دورنگ از قاب پشتی جدا شده بود.

دوربین سلفی این دو گوشی نیز به ۱۲ مگاپیکسل ارتقا پیدا کرده که از قابلیت جدید فیلمبرداری Super HDR با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند.

یکی دیگر از تغییرات مثبت گوشی‌های گلکسی S23 و S23 پلاس نسبت به نسل قبل، افزایش ظرفیت باتری است. این دو گوشی به ترتیب باتری‌های ۳,۹۰۰ و ۴,۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارند. توان شارژ گلکسی S23 و S23 پلاس نیز به ترتیب ۲۵ و ۴۵ وات است. هر دو گوشی از شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کنند.

gsmarena 003 1
gsmarena 004 1
gsmarena 001
gsmarena 002 1

قیمت و دسترسی

شرکت سامسونگ قیمت پایه گوشی‌های گلکسی S23 را نسبت به گلکسی S22 تغییر نداده است. در ایالات متحده قیمت گوشی گلکسی S23 از ۸۰۰ دلار برای نسخه ۱۲۸ گیگابایتی و قیمت گوشی گلکسی S23 پلاس از ۱۰۰۰ دلار برای نسخه ۲۵۶ گیگابایتی آغاز می‌شود. این گوشی‌ها از همین حالا قابل خرید هستند.

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link