گوشی سامسونگ قدیمی دارید؟ حتما باتری آن را چک کنید!

اگر یک گوشی سامسونگ قدیمی در خانه دارید که خیلی از آن استفاده نمی‌کنید حتما باتری آن را چک کنید چون ظاهرا باتری گوشی‌های این شرکت بعد از مدتی متورم می‌شود.

اینطور که به نظر می‌رسد، ظاهرا باتری گوشی‌های قدیمی سامسونگ (قبل از سری گلکسی S20) یک مشکل جدی دارد؛ به گزارش وب‌سایت SamMobile، اگر مدت زمانی طولانی از گوشی‌های سامسونگ استفاده نکنید به احتمال زیاد باتری آن‌ها متورم می‌شود. نرخ متورم شدن باتری گوشی‌های سامسونگ هم طبق خبری که به‌تازگی در این رابطه منتشر شده به مراتب بیشتر از نرخ خرابی در گوشی‌های سایر شرکت‌هاست.

یکی از کاربران یوتیوب با نام Mrwhosetheboss اخیرا ویدیویی را به اشتراک گذاشته و در آن به یک سری جزئیات مهم پیرامون این موضوع پرداخته است. این شخص کلکسیونی از گوشی‌های قدیمی سامسونگ دارد اما متوجه شده بسیاری از این گوشی‌ها بعد از مدت زمان زیادی استفاده نشدن، با مشکل عجیبی در بخش باتری مواجه می‌شوند. او می‌گوید باتری این گوشی‌ها بعد از مدتی متورم می‌شود به گونه‌ای که حتی پنل پشتی گوشی را هم به سمت بیرون هل می‌دهند و آن را جدا می‌کنند.

باتری گوشی سامسونگ

البته فقط این شخص نیست که با مشکل متورم شدن باتری مواجه شده است. ظاهرا کاربران بسیار زیادی با همین مشکل مشابه دست و پنجه نرم می‌کنند. یکی از افرادی که او هم کلکسیونی از گوشی‌های سامسونگ دارد در رابطه با این موضوع گفته که تقریبا تمام گوشی‌های قدیمی این شرکت که قبل از سری گلکسی S20 راهی بازار شدند، با مشکل متورم شدن باتری مواجه شده‌اند. او مدعی شده که باتری یکی از این گوشی‌ها حتی درون جعبه‌ی پلمپ خود شرکت متورم شده است در حالی که اصلا از آن استفاده هم نشده بود.

اینطور که به نظر می‌رسد، ظاهرا این مشکل برای گوشی‌های سایر شرکت‌ها به وجود نمی‌آید. بسیاری از افرادی که کلکسیونی از گوشی‌های برندهای مختلف دارند هیچ گزارشی مبنی بر این مشکل منتشر نکرده‌اند؛ یکی از کاربران که با نام کاربری MKBDH در توییتر فعالیت می‌کند هم گفته که از گوشی‌های زیادی استفاده کرده اما تاکنون هیچ یک از آن‌ها با مشکل متورم شدن باتری مواجه نشده‌اند در حالی که او این مشکل را تقریبا با تمام گوشی‌های سامسونگی که داشته تجربه کرده است.

سامسونگ هنوز بیانیه‌ای در این رابطه منتشر نکرده است؛ انتظار می‌رود این شرکت توضیح دهد چرا نرخ خرابی باتری در گوشی‌های این شرکت تا این اندازه بیشتر از گوشی‌های برندهای دیگر است. اینطور که به نظر می‌رسد یک مشکل در گوشی‌های این شرکت وجود دارد که باعث می‌شود بعد از مدت زمان نسبتا طولانی باتری متورم شود.

اگرچه ممکن است چنین چیزی را تاکنون تجربه نکرده باشید اما محض اطمینان اگر یک گوشی سامسونگ قدیمی در خانه دارید که کار خاصی هم با آن انجام نمی‌دهید، حتما وضعیت باتری آن را مرتبا چک کنید. اگر هم باتری متورم شده بود حتما به مراکز خدماتی سامسونگ یا تعمیرات گوشی شخص ثالث بروید و باتری گوشی را تعویض کنید. چون در غیر این صورت احتمال انفجار هم وجود دارد.

آیا تاکنون با مشکل مشابهی مواجه شده‌اید؟

منبع: SamMobile

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link