گوشی اقتصادی نوکیا C12 Pro با اندروید ۱۲ نسخه Go معرفی شد

شرکت فنلاندی HMD Global در ماه ژانویه از گوشی پایین‌رده Nokia C12 رونمایی کرد. حالا این شرکت امروز نسخه پرو این گوشی را با نام نوکیا C12 Pro معرفی کرده است. همراه باشید با اطلاعات بیشتر از این دستگاه.

مشخصات گوشی نوکیا C12 Pro

از نظر مشخصات این دستگاه تقریباً همان گوشی نوکیا سی ۱۲ است با این تفاوت که باتری جداشدنی آن حالا بزرگتر و ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی شده است.

این گوشی از یک صفحه نمایش ۶.۳ اینچی با رزولوشن HD+ بهره می‌برد. ناچی که در بالای این نمایشگر جای گرفته پذیرای دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی این دستگاه است. در قاب پشتی این دستگاه هم یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در کنار فلش LED قرار گرفته‌اند. C12 Pro به چیپست ۹۸۶۳A1 از برند Unisoc مجهز شده است. این تراشه با ۲ یا ۳  گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی همراه شده است.

گوشی نوکیا C12 Pro

نوکیا گوشی اقتصادی جدید خود را با اندروید ۱۲ نسخه Go راهی بازار خواهد کرد و وعده داده که این گوشی تا ۲ سال آپدیت‌های امنیتی فصلی را دریافت می‌کند. Nokia C12 Pro در رنگ‌های آبی تیره (Dark Cyan)، سبز روشن (Light Mint) و زغالی (Charcoal) راهی بازار خواهد شد.

قیمت نسخه ۲/۶۴ گیگابایت این گوشی ۶۹۹۹ روپیه‌ (معادل ۸۵ دلار) خواهد بود و نسخه ۳/۶۴ گیگابایت آن با قیمت ۷۴۹۹ روپیه (معادل ۹۰ دلار) در هند به فروش خواهد رسید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.