گوشی‌های سری آنر ۸۰ با دوربین ۱۶۰ مگاپیکسلی راهی بازار می‌شوند

Honor 70 Pro Plus Featured A

بر اساس اعلام آنر، این شرکت قصد دارد در تاریخ ۲ آذر از گوشی‌های سری آنر ۸۰ رونمایی کند که البته شاهد رونمایی از جدیدترین گوشی تاشوی این شرکت هم خواهیم بود. طی روزهای آینده اطلاعات زیادی از این گوشی‌ها فاش شده و حالا یکی از افشاگران مشهور به دوربین اصلی گوشی‌های سری آنر ۸۰ پرداخته است.

این افشاگر بر این باور است که دوربین اصلی این گوشی‌ها از سنسور ۱۶۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. در حال حاضر هیچکدام از گوشی‌ها از چنین سنسوری استفاده نمی‌کنند و در ضمن هیچ شرکتی از سنسور ۱۶۰ مگاپیکسلی رونمایی نکرده است. بنابراین اگر این شایعه صحت داشته باشد، به احتمال زیاد یک نسخه‌ی سفارشی از سنسورهای ۲۰۰ مگاپیکسلی موجود در بازار خواهد شود.

در رابطه با دوربین‌های سلفی هم احتمالا یکی از گوشی‌های این سری با دوربین سلفی دوگانه به دست کاربران می‌رسد. همانطور که احتمالا می‌دانید، این گوشی‌ها قرار است با چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ راهی بازار شوند که ماه‌ها از عرضه‌ی آن می‌گذرد.

با وجود اینکه این افشاگر اعلام کرده گوشی‌های سری آنر ۸۰ این ویژگی‌ها را دریافت می‌کنند، ولی به احتمال زیاد فقط بهترین مدل این خانواده با این مشخصات راهی بازار خواهند شد. با توجه به اینکه حدود ۲ هفته تا معرفی این گوشی‌ها فاصله داریم، تا آن زمان اطلاعات بیشتری از آن‌ها فاش خواهد شد.

منبع: GizmoChina

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.