گلکسی M04 معرفی شد

سامسونگ گوشی M04 را معرفی کرد. این گوشی هوشمند به تراشه Helio P35 مجهز شده و می‌توانید آن را در مدل‌هایی با ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خریداری کنید. گوشی M04 سامسونگ با ۴ گیگابایت رم راهی بازار می‌شود و با استفاده از ویژگی رم مجازی می‌توانید ظرفیت رم را به ۸ گیگابایت افزایش دهید.

گوشی M04 سامسونگ

گوشی M04 سامسونگ به صفحه نماش ۶٫۵ اینچی LCD مجهز شده که وضوح تصویر آن به HD+ می‌رسد. این گوشی هوشمند به اندروید ۱۲ مجهز شده و دو نسخه جدید از اندروید را هم دریافت خواهد کرد.

حافظه داخلی گوشی M04

برای گوشی M04 سامسونگ در مجموع از سه دوربین استفاده شده است. یک دوربین سلفی و دو دوربین پشت. دوربین سلفی از حسگر ۵ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. دوربین اصلی هم حسگر ۱۳ مگاپیکسلی دارد و در کنار آن دوربین تشخیص عمق با حسگر ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

دوربین گوشی M04

گوشی M04 سامسونگ به تراشه Helio P35 مجهز شده و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد. باتری این گوشی از شارژ سریع ۱۵ وات پشتیبانی می‌کند.

صفحه نمایش گوشی M04

این گوشی جدید سامسونگ در رنگ‌های سبز و آبی راهی بازار می‌شود. قیمت این گوشی با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی نزدیک به ۱۰۵ دلار خواهد بود. این گوشی با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی هم ۱۱۵ دلار قیمت دارد.

باتری گوشی M04

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.