گلکسی زد فلیپ ۵: گوشی هوشمندی تاشو با سه نمایشگر

در حال حاضر، OPPO Find N2 Flip از بزرگترین صفحه نمایش خارجی در بین گوشی‌های تاشو بهره می‌برد. اما گزارش‌ها حاکی از آن است که گوشی‌های تاشو بعدی سامسونگ و موتورولا مجهز به نمایشگر خارجی بزرگ‌تری خواهند بود. اطلاعات جدید نشان می‌دهد که سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۵ دارای دو نمایشگر خارجی خواهد بود. به عبارت دیگر، گلکسی زد فلیپ ۵ در کل سه نمایشگر خواهد داشت.

مشخصات گلکسی زد فلیپ ۵

به تازگی تصاویری مفهومی نیز از گلکسی زد فلیپ ۵ به اشتراک گذاشته شده است. همانطور که در تصاویر جدید مشاهده می‌شود، این گوشی در بخش داخلی صفحه‌نمایشی دارد که میزبان حفره‌ای دایره‌ای است.

پنل پشتی گلکسی زد فلیپ ۵ به دو قسمت تقسیم شده است. قسمت بالایی شامل دوربینی دوگانه، یک فلاش LED و صفحه‌نمایشی کوچک است. این صفحه‌نمایش کوچک اطلاعاتی مانند ساعت، وضعیت باتری و ایموجی‌های واقعیت افزوده را نمایش می‌دهد.

نمایشگر گلکسی زد فلیپ 5

قسمت دوم پنل پشتی میزبان صفحه‌نمایشی بزرگ و مربعی‌شکل است که اندازه آن ۳.۴ اینچ می‌باشد که نسبت تصویر ۱:۱.۰۳۸ را ارائه می‌دهد. از این صفحه می‌توان برای دیدن اعلان‌ها، دسترسی به ویجت‌ها، استفاده از تنظیمات سریع و منظره‌یاب دوربین استفاده کرد.

رندرها نشان می‌دهند که گلکسی زد فلیپ ۵ دارای لبه‌های صاف و گوشه‌های منحنی خواهد بود. به دنبال استفاده از لولای جدید، به نظر می‌رسد که هیچ فاصله‌ای بین دو نیمه این دستگاه وجود نخواهد داشت. همچنین انتظار می‌رود که سامسونگ چین‌خوردگی صفحه‌نمایش تاشو را نیز در این گوشی کاهش داده باشد. ظاهراً این دستگاه به حسگر اثر انگشت جانبی مجهز شده است.

شایعاتی مبنی بر اینکه گلکسی زد فلیپ ۵ مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ است و عمر باتری طولانی‌تر، دوربین‌های قوی‌تر و مقاومت در برابر آب با گواهی IPX8 را ارائه می‌دهد نیز وجود دارد. سامسونگ هنوز در مورد تاریخ دقیق عرضه این دستگاه رسماً اطلاع‌رسانی نکرده است، اما انتظار می‌رود که در ماه آگوست سال جاری (مرداد/شهریور ۱۴۰۲) رونمایی شود.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.