گلکسی بادز جدید سامسونگ در راه است

اینطور که به نظر می‌رسد، سامسونگ قرار است تابستان امسال به همراه گوشی‌های تاشوی خود از یک هدفون بی‌سیم جدید با نام گلکسی بادز ۳ هم رونمایی کند.

درست مثل گوشی‌ها، تبلت‌ها و ساعت‌های هوشمند، سامسونگ هدفون‌های بی‌سیم سری گلکسی بادز خود را هم هر سال با عرضه‌ی یک محصول جدید آپدیت می‌کند. در حال حاضر جدیدترین هدفون بی‌سیم این شرکت در بازار گلکسی بادز ۲ پرو است که به عنوان جانشینی برای گلکسی بادز پرو راهی بازار شده و از امکانات و قابلیت‌های بسیار زیادی هم بهره می‌برد.

اما سامسونگ قصد دارد جانشین تابستان امسال از یک گلکسی بادز جدید با نام گلکسی بادز ۳ رونمایی کند. محصولی که به احتمال زیاد به همراه گوشی‌های تاشوی گلکسی زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵ رونمایی و راهی بازار خواهد شد. از آن جایی که هنوز هیچ خبری در رابطه با این محصول منتشر نشده، نمی‌توانیم بگوییم چه امکانات و قابلیت‌هایی خواهد داشت اما اگر «گلکسی بادز ۳» نامی باشد که سامسونگ قصد دارد برای آن در نظر بگیرد، باید آن را جانشین گلکسی بادز ۲ بدانیم، نه بادز ۲ پرو.

گلکسی بادز ۲ یک هدفون با امکانات و قابلیت‌های مختلف از جمله حذف نویز فعال و کیفیت صدای بسیار خوب است اما سامسونگ آن را به عنوان یک میان‌رده راهی بازار کرده چون در مقایسه با گلکسی بادز پرو همچنان از یک سری قابلیت‌ها نظیر صدای ۳۶۰ درجه‌ی واقعی و بیس قدرتمند، بی‌بهره است. بنابراین انتظار می‌رود گلکسی بادز ۳ هم در مقایسه با بادز ۲ پرو یک سری کم و کاستی‌هایی داشته باشد.

در خبری که به تازگی پیرامون بادز ۳ منتشر شده، آمده که سامسونگ قصد دارد آن را به زودی راهی بازار کند. سامسونگ اما هیچوقت هدفون‌های خود را به تنهایی رونمایی نکرده و همیشه شاهد معرفی آن‌ها در کنار گوشی‌ها یا تبلت‌های این شرکت بوده‌ایم. نزدیک‌ترین رونمایی مهم این شرکت کره‌ای هم تابستان امسال، رویداد رونمایی از گوشی‌های تاشوی گلکسی زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵ است که گفته می‌شود حتی از تبلت‌های سری گلکسی تب S9 هم در آن رویداد رونمایی خواهد شد.

رویداد مورد انتظار سامسونگ به احتمال زیاد باید در ماه آگوست برگزار شود، حال در چه روزی مشخص نیست. به صورت کلی نخستین و آخرین روز آگوست امسال در بازه‌ی ۱۰ مرداد تا ۹ شهریور است که این یعنی در بهترین حالت اواسط و در بدترین حالت اواخر تابستان شاهد محصولات جدید سامسونگ خواهیم بود. در رابطه با بادز ۳ هم باید منتظر انتشار خبرهای بیشتر بمانیم چون فعلا اطلاعات خاصی پیرامون مشخصات فنی آن وجود ندارد.

هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds 2

۴,۱۰۰,۰۰۰

۳,۳۹۹,۰۰۰

تومان

هدفون بلوتوثی سامسونگ مدل Galaxy Buds2 Pro

۵,۸۷۰,۰۰۰

تومان

منبع: SamMobile

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link