گرمی و بیله‌سوار در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند

براساس آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان‌های گرمی و بیله سوار در استان اردبیل در وضعیت زرد قرار دارند.

به گزارش سیناپرس اردبیل، علی محمدیان اردی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل با اشاره به آخرین وضعیت کرونایی استان اردبیل اظهار کرد: بر اساس آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان‌های گرمی و بیله‌سوار در وضعیت زرد قرار دارند.

وی با بیان اینکه طبق آمار ارائه شده از سوی مرکز آمار بهداشت تاخت و تاز کرونا در چندماهه گذشته در استان اردبیل از سر گرفته شده است و افزود: هم اکنون شهرستان‌های اردبیل، خلخال، نمین، پارس آباد، مشگین‌شهر، سرعین، اصلاندوز و نیر در وضعیت آبی قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل بیان کرد: لازم است به صورت جدی دستور العمل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در اماکن تجمعی و سیستم حمل و نقل عمومی رعایت شود.

محمدیان اردی از آمادگی بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی، اورژانس ۱۱۵ استان اردبیل در طول تعطیلات نوروزی خبر داد و گفت: لذا از کلیه افراد بالای ۱۸ سال دارای بیماری زمینه‌ای که از آخرین تزریق واکسیناسیون کووید آن‌ها بیش از شش ماه گذشته است، دعوت می‌شود برای تزریق واکسن دوز یادآور به نزدیک‌ترین واحد بهداشتی محل سکونت خود مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه تعدادی از مراکز خصوصی ارائه دهنده خدمات درمانی نیز بر اساس برنامه اعلام شده در تعطیلات نوروزی فعال خواهند بود، افزود: باید در این مدت با نظارت و بازرسی‌های مداوم و عملیاتی از واحد‌های خدمت رسان دانشگاه و رفع مشکلات احتمالی حرکت کنیم.

نوشته گرمی و بیله‌سوار در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند اولین بار در خبرگزاری سیناپرس | اخبار علمی ایران و جهان. پدیدار شد.

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.