کریس همسورث بدن عضلانی و تمرینات خود را به نمایش می‌گذارد + ویدیو

کریس همسورث (Chris Hemsworth) ستاره هالیوودی، با انتشار تمرینات خود در شبکه های اجتماعی غریبه نیست. در چند ماه گذشته این سلبریتی، بارها ویدیوهایی از خود در حال انجام تمرینات بدنسازی منتشر کرده است. در آخرین ویدیویی که او در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته می بینیم که همسورث تمرینات شکم را به همراه بارفیکس و ضربه زدن به کیسه بوکس و چند حرکت دیگر انجام می‌دهد.

در ادامه تمرینات این جلسه کریس همسورث را بررسی می‌کنیم. او در توضیحات این ویدیو نوشته: «پایان یک جلسه تمرینی کوچک خوب با چند حرکت برای تقویت عضلات ناحیه مرکزی بدن.»

اسکوات بوسو

توپ بوسو برای به چالش کشیدن عضلات ناحیه مرکزی بدن طراحی شده و هدف آن این است که بیشتر از تمرینات سنتی به ورزشکار فشار وارد کند. با آنکه انجام اسکوات روی توپ بوسو فواید چندانی ندارد، اما می‌تواند سطح دشواری تمرینات را بالاتر ببرد.

شنای اسپایدرمن بوسو

مروری بر تمرینات تناسب اندام کریس همسورث + ویدیو

ناپایداری و تکان‌های بوسو می‌تواند شدت بیشتری به هر تمرینی ببخشد و اگر این تمرین به خودی خود مثل شنا عنکبوتی پیشرفته و سخت باشد، کار دشوارتر هم می‌شود. این حرکت سینه، عضلات مرکزی و بازوها را هدف قرار می‌دهد.

مشتزنی

مروری بر تمرینات تناسب اندام کریس همسورث + ویدیو

در ویدیو همسورث را در حال مشت زدن به کیسه بوکس می‌بینیم. ضربه زدن به کیسه سنگین می‌تواند طیف وسیعی از عضلات را درگیر کند.

بارفیکس

مروری بر تمرینات تناسب اندام کریس همسورث + ویدیو

این بازیگر برای هدف قرار دادن عضلات پشت خود، بارفیکس های سخت و بی‌عیب و نقصی انجام می‌دهد. بارفیکس همچنین می‌تواند فشار زیادی بر عضلات مرکزی بدن اعمال کند.

لمس متناوب انگشتان پا با توپ

مروری بر تمرینات تناسب اندام کریس همسورث + ویدیو

لمس متناوب انگشتان پا یک تمرین عالی برای تمرکز بر روی عضلات مورب شکم است. با اضافه کردن یک توپ پزشکی، همسورث در حال بالا بردن این توپ با کمی وزن اضافه است.

<!–

–>

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link