کریستال داینامیکس تاریخ پایان پشتیبانی از بازی Avengers را اعلام کرد

استودیو «کریستال داینامیکس» (Crystal Dynamics) از تاریخ پایان پشتیبانی از بازی ابرقهرمانی «انتقام‌جویان» ( Marvel’s Avengers) خبر داد.

روز جمعه، استودیو Crystal Dynamics با انتشار پستی در یک وبلاگ اعلام کرد که آخرین آپدیت از بازی Marvel’s Avengers در تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۲۳ (۱۱ فروردین ۱۴۰۲) منتشر می‌شود. این استودیو در ادامه تایید کرد که پشتیبانی رسمی خود را از بازی Avengers در تاریخ ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۳ (۸ مهر ۱۴۰۲) به پایان می‌رساند. البته دسترسی بازیکنان به بخش تک‌نفره و چندنفره بازی پس از تاریخ ۳۰ سپتامبر ادامه پیدا خواهد کرد.

پایان پشتیبانی از بازی Avengers

جزئیات پست وبلاگی استودیو Crystal Dynamics در مورد تاریخ پایان پشتیبانی از بازی Avengers بدین شرح است:

ما باید به جامعه شگفت‌انگیز خود اعلام کنیم که پس از دو و نیم سال و معرفی دوازده ابرقهرمان قدرتمند کره خاکی، به دنبال به‌روزرسانی ۲.۸ در تاریخ ۳۱ مارس، دیگر محتوا یا ویژگی‌های جدیدی به Avengers اضافه نخواهیم کرد. کلیه پشتیبانی‌‌های رسمی از بازی مزبور در تاریخ ۳۰ سپتامبر به پایان خواهد رسید. با اینکه بازی Marvel’s Avengers به پایان چرخه‌ی عمر خود نزدیک می‌شود؛ اما کماکان بازیکنان به صورت تک‌نفره و چندنفره می‌توانند بازی Avengers را تجربه نمایند.

تاریخ انتشار آخرین به‌روزرسانی بازی Avengers

در آخرین به‌روزرسانی بازی Avengers (به‌روزرسانی ۲.۷)، کاراکتر «باکی بارنز» و مرحله Cloning Lab Omega-Level Threat به بازی اضافه شدند. به‌روزرسانی ۲.۸ در تاریخ ۳۱ مارس به عنوان آخرین به‌روزرسانی بازی منتشر می‌شود. در به‌روزرسانی ۲.۸، خریدهای درون برنامه‌ای بازی از دسترس خارج می‌شوند. تمام لوازم تزئینی قابل خریداری انتقام‌جویان تا پیش از آخرین روز پشتیبانی «کریستال داینامیکس» از بازی به صورت رایگان در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد.

اخبار متنوعی پیرامون پروژه‌های آینده استودیو Crystal Dynamics در صنعت بازی‌های رایانه‌ای منتشر شده است. در سال ۲۰۲۱، شرکت «مایکروسافت» اعلام کرد که با Crystal Dynamics برای توسعه بازی Project Dark به توافق رسیده است. بازی Project Dark قرار است توسط استودیو خانگی The Initiative و Crystal Dynamics ساخته شود. در اوایل این ماه، «کریستال داینامیکس» ادعا کرد که کار توسعه مشترک آن روی بازی Project Dark «بسیار خوب» پیش می‌رود.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.