کاهش قیمت AMD Radeon RX 7600 تنها یک روز پس از عرضه

در حالی که تنها چهار ساعت طول کشید تا کارت گرافیک GeForce RTX 4060 Ti یک تخفیف سریع ۲۰ یورویی دریافت کند، اما گرافیک Radeon RX 7600 برای کاهش قیمت به ۲۴ ساعت زمان نیاز داشت. CoolMod اسپانیایی اولین فروشگاه اروپایی است که Radeon RX 7600 را با قیمت ۲۵۹.۹۴ یورو عرضه می‌کند که بسیار کمتر از قیمت مصرف کننده رسمی ۲۹۹ یورویی آن است. که یعنی تنها یک روز پس از عرضه، این کارت گرافیک ۴۰ یورو تخفیف دریافت کرد که با توجه به قیمت آن، گیمرهای اسپانیایی از ۱۳ درصد تخفیف برخوردار خواهند شد.

رقابت AMD با انویدیا به وسیله‌ی قیمت‌های مقرون به صرفه‌تر

شاید در نگاه اول چنین تخفیفی در روز دوم از سوی یک خرده فروش، کار اشتباهی به نظر برسد، اما CoolMod قطعا خرده فروش کوچکی نیست. ما همچنین از دوره پیش از عرضه و مکان یابی گذشته‌ایم، بنابراین چنین اشتباهاتی زیاد رایج نیستند. ناگفته نماند که با این قیمت Radeon RX 7600 حتی از قبل هم بسیار مقرون به صرفه‌تر شده است و می‌تواند بیش از قبل انویدیا را به چالش بکشد.

کاهش قیمت Radeon RX 7600

مدل کارت گرافیک در حال فروش ASRock RX 7600 Challenger OC است که در حال حاضر با قیمت حدود ۲۹۹ یورو در سایر کشورها به فروش می‌رسد. ضمنا قیمت نهایی آن شامل مالیات بر ارزش افزوده خواهد شد، که قیمت نهایی پرداخت شده توسط مصرف کننده را متفاوت خواهد کرد.

AMD یک کارت گرافیک Radeon RX 7600 را با قیمت ۲۶۹ دلار / ۲۹۹ یورو به بازار عرضه کرده است که کمتر از انویدیا GeForce RTX 4060 non-Ti (299 دلاری) است، اما یک نکته دیگر نیز وجود دارد، این کارت قرار نیست تا دو ماه دیگر راه‌اندازی شود، بنابراین AMD هیچ عجله‌ای برای کاهش قیمت نخواهد داشت. با این حال مطمئنا تا دو ماه دیگر شاهد تغییرات زیادی در قیمت این کارت گرافیک خواهیم بود، که با توجه به شرایط این روزهای بازارهای جهانی طبیعتا رو به پایین خواهد بود.

مطالب مرتبط:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.