کارت گرافیک RTX 4080 در انگلستان لیست شد – قیمت ۱۴۵۰ پوند

به تازگی کارت گرافیک PALIT GeForce RTX 4080 GameRock روی یک فروشگاه در انگلستان و با قیمت پایه ۱۴۵۰ پوند لیست شده است. اینطور که به نظر می‌رسد، کارت گرافیک RTX 4080 قرار است با قیمتی بسیار بالاتر از MSRP اولیه‌اش به فروش برسد.

قیمت بیشتر کارت گرافیک PALIT RTX 4080 نسبت به MSRP

شرکت انویدیا ابتدا کارت گرافیک RTX 4080 16GB را با قیمت پایه ۱۱۹۹ دلار (۱۲۶۹ پوند) معرفی کرد که MSRP پایه این کارت است و کارت گرافیک نسخه Founders Edition و ارزان‌ترین کارت گرافیک‌های سفارشی، باید با این قیمت عرضه شوند. حال و در حالی که تقریباً سه هفته به آغاز عرضه رسمی این کارت گرافیک مانده، شاهد لیست شدن آن در انگلستان با ۱۸۰ پوند قیمت بالاتر هستیم.

NVIDIA RTX4080 SALE UK

کارت گرافیک های سری RTX 4080 GameRock شرکت PALIT شامل سه مدل می‌شوند که هر سه حافظه ۱۶ گیگابایتی دارند و روی فروشگاه LaptopsDirect لیست شده‌اند. قیمت این سه مدل کارت گرافیک روی این فروشگاه از ۱۴۵۰ پوند آغاز می‌شود و به ۱۵۳۰ پوند برای گران‌ترین مدل می‌رسد که نسبت به MSRP انویدیا، افزایش قابل توجهی دارد.

برای اینکه ببینیم واقعاً چه خبر است، بگذارید قیمت کارت گرافیک RTX 4090 را در همین فروشگاه و دیگر فروشگاه‌ها با MSRP آن مقایسه کنیم. متأسفانه کارت گرافیک RTX 4090 نیز علیرغم اینکه MSRP آن ۱۶۷۹ پوند تعیین شده، در انگلستان با قیمتی کمتر از ۱۹۵۰ پوند قابل خرید نیست. با این حساب، احتمالاً حدس ما درست بوده و کارت گرافیک RTX 4080 قرار است با قیمتی بیشتر از MSRP در اکثر فروشگاه‌ها عرضه بشود.

در خصوص کارت گرافیک های سفارشی PALIT RTX 4080 GameRock، باید بگوییم که طراحی این کارت‌ها با مدل‌های RTX 4090 کاملاً یکسان است و شرکت PALIT از خنک کننده یکسانی برای هر دو کارت استفاده می‌کند که اتفاقاً خنک کننده بزرگ و سنگینی هم هست. اما این خنک کننده و طراحی برد کارت هر چقدر هم نسبت به ملزومات مرجع انویدیا بهبود داشته باشند، نمی‌توانند این اختلاف قیمت بزرگ را توجیه کنند.

مطالب مرتبط

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.