کارت گرافیک Inno3D RTX 4070، مجهز به یک ورودی ۸ پین

چندی پیش، گفته شد که بعضی مدل‌های رده پائین کارت گرافیک GeForce RTX 4070 ممکن است به درگاه ورودی برق ۱۶ پین ۱۲VHPWR مجهز نشوند و در عوض، به درگاه‌های ۸ پین عادی مجهز بشوند. حال، شاهد انتشار اولین تصاویر از باکس کارت گرافیک Inno3D RTX 4070 هستیم که به یک درگاه ورودی برق ۸ پین مجهز شده و تأییدی به ادعای مورد بحث محسوب می‌شود. تصویر بسته بندی این کارت گرافیک روی یک سایت چینی منتشر شده و نوع درگاه ورودی برق، از روی آن مشخص است.

کارت گرافیک Inno3D RTX 4070

با در نظر گرفتن مشخصات اولیه منتشر شده از کارت گرافیک RTX 4070، این مدل سفارشی از شرکت Inno3D جزو مدل‌های ارزان‌قیمت است و به احتمال زیاد، با قیمتی نزدیک MSRP خود انویدیا عرضه می‌شود که برای این کارت گرافیک، هنوز مشخص نیست. علاوه بر آن، این کارت یکی از اولین کارت‌های سری RTX 4070 خواهد بود که به یک خنک کننده دو فنه مجهز شده و نه سه فنه.

RTX4070 INNO3D

کارت گرافیک GeForce RTX 4070 انویدیا قرار است به پردازشگر AD104-250/251 با ۵۸۸۸ هسته CUDA مجهز بشود که نسبت به پردازشگر استفاده شده در کارت گرافیک RTX 4070 Ti تضعیف شده است. این کارت گرافیک قرار است همانند کارت گرافیک RTX 4070 Ti به ۱۲ گیگابایت حافظه GDDR6X از طریق یک رابط ۱۹۲ بیتی مجهز بشود. یکی از محل‌های تفاوت این کارت گرافیک و کارت گرافیک RTX 4070 Ti در توان حرارتی پایه خواهد بود، چراکه توان حرارتی پایه کارت گرافیک RTX 4070 بین ۲۰۰ تا ۲۲۵ وات اعلام شده است.

طبق اطلاعاتی که تا به این لحظه منتشر شده، انویدیا قرار است در تاریخ ۱۳ آوریل کارت گرافیک RTX 4070 را عرضه کند. تنها یک روز قبل از آن و در تاریخ ۱۲ آوریل، بررسی رسانه‌های مستقل از این کارت گرافیک منتشر خواهد شد.

مطالب مرتبط

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.