کارت گرافیک GALAX RTX 4090 Boomstar به همراه مشخصات دیده شد

کارت گرافیک‌های سری Boomstar شرکت GALAX در کنار سری Metaltop، سری‌های جدید این شرکت هستند که فقط در بازار کشور چین عرضه می‌شوند. طراحی سری Boomstar با استفاده از رنگ‌های تند و در تم سفید و نقره‌ای انجام شده است. به تازگی نیز مشخصات کارت گرافیک GALAX RTX 4090 Boomstar به عنوان اولین کارت این سری مشخص شده‌اند.

کارت گرافیک GALAX RTX 4090 Boomstar یک طراحی سه اسلاته با سه فن خنک کننده دارد و انرژی مورد نیاز آن از طریق یک درگاه ۱۶ پین تأمین می‌شود. همان طور که گفتیم، تم کلی طراحی این سری درست همانند سری پرچمدار HOF (Hall of Fame) به رنگ سفید است – رنگی که کم‌کم دارد در بازار کامپیوتر محبوب می‌شود.

GALAX GeForce RTX 4090 24GB BOOMSTAR OC 1

مشخصات کارت گرافیک GALAX RTX 4090 Boomstar

کارت گرافیک GALAX RTX 4090 Boomstar به صورت کارخانه‌ای تا بیشینه فرکانس ۲۵۸۰ مگاهرتز اورکلاک شده که یک افزایش ۷۸ مگاهرتزی نسبت به فرکانس مرجع کارت گرافیک RTX 4090 محسوب می‌شود. علیرغم اینکه TDP پایه این کارت گرافیک با نسخه مرجع کارت گرافیک RTX 4090 یکسان و برابر ۴۵۰ وات است، شرکت GALAX برای آن یک منبع تغذیه ۱۰۰۰ واتی را پیشنهاد می‌دهد.

GALAX GeForce RTX 4090 24GB BOOMSTAR OC 5
GALAX GeForce RTX 4090 24GB BOOMSTAR OC 3

هفته گذشته در توییتر تصویری با عنوان «خوشحال‌ترین مرد دنیا» وایرال شده بود – یک زوج خوشحال هنگام خروج از یک فروشگاه، با یک دستگاه کنسول PS5 و یک عدد کارت گرافیک RTX 4090 دیده شده بودند که حالا می‌دانیم این کارت گرافیک، یک دستگاه کارت گرافیک RTX 4090 Boomstar شرکت GALAX است.

Fg3W0UGWAAI19lR

شرکت GALAX دارد روی کارت گرافیک‌های سری Boomstar با رنگ‌بندی سفارشی نیز کار می‌کند. تقریباً دو ماه پیش تصاویری از این کارت گرافیک‌های رنگارنگ منتشر شدند و از آن زمان، دیگر هیچ اطلاعاتی در خصوص آن‌ها منتشر نشده است و در خصوص قیمت و دسترسی آن‌ها هم اطلاعاتی موجود نیست.

GALAX GeForce RTX 4090 24GB BOOMSTAR OC 4

کارت گرافیک GALAX RTX 4090 Boomstar در حال حاضر در خرده‌فروشی‌های کشور چین با قیمت ۱۷,۹۹۹ یوآن – حدود ۲۵۰۰ دلار عرضه می‌شود و قیمت آن، حدود ۱۴۰ دلار از سری Metaltop بیشتر است. همان طور که پیش‌تر گفتیم، عرضه این کارت گرافیک محدود به کشور چین است و در کشور دیگری انجام نمی‌شود.

مطالب مرتبط

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link