چگونه زنگ هشدار ساعت دلخواه خود را در گوشی‌ اندرویدی ضبط کنیم؟

بلند شدن از تخت خواب چه در صبح و عصر برای بسیاری از افراد کار سخت و دشواری به حساب می‌آید. زنگ‌های هشدار پیش‌فرض ساعت گوشی نیز کمک چندانی به این قضیه نمی‌کنند و برای برخی کاربران عملاً بی‌فایده هستند. اما سیستم‌عامل اندروید قابلیت جدید و بسیار کاربردی را در بخش هشدار ساعت اضافه کرده که به کاربران امکان می‌دهد تا زنگ هشدار ساعت مورد نظر خود را ضبط کنند. از این رو، در این مقاله قصد داریم به نحوه ضبط کردن زنگ هشدار ساعت در گوشی‌های اندرویدی بپردازیم و آن را به شما آموزش دهیم.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 CH دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

۳۶,۸۵۰,۰۰۰

تومان

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S21 FE 5G دو سیم‌ کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

۱۸,۰۵۹,۰۰۰

تومان

با استفاده از این قابلیت بسیار کارآمد، شما می‌توانید صحبت‌هایی که شما را فوراً از خواب بیدار می‌کند، با صدای خودتان و دیگر افراد ضبط کرده و آن را به عنوان هشدار زنگ ساعت خود قرار دهید. همچنین می‌توانید برای مثال صدای آواز خواندن خودتان یا دوستتان را به عنوان هشدار زنگ ساعت خود در نظر بگیرید تا هنگام شنیدن آن، سریعاً از تخت خواب بلند شوید. نحوه‌ی فعال‌سازی و استفاده از این قابلیت بسیار آسان است و می‌توانید آن‌ را روی آلارم‌های از پیش تنظیم‌ شده نیز اعمال کنید. این موضوع به این معنی است که نیازی به ریست کردن هشدار‌های زنگ تنظیم شده‌ی خود ندارید. علاوه بر این، هنگام ضبط کردن زنگ هشدار ساعت، رونویسی از جملات ذکر شده‌ی شما ارائه می‌شود که می‌توانید آنچه که گفتید را بررسی کنید و در صورت نیاز آن را مورد ویرایش قرار دهید.

گوشی موبایل شیائومی مدل 12T Pro دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - گلوبال

در ادامه به نحوه ضبط کردن زنگ هشدار ساعت در گوشی‌های اندرویدی می‌پردازیم:

  • اپلیکیشن ساعت گوگل (Google Clock) خود را باز کرده و و روی Alarm ضربه بزنید.

Alarm recodring Android 3

  • روی تب صدای هشدار زنگ ساعت کلیک کنید.

Alarm recodring Android 4

  • گزینه‌ی «Record new» را انتخاب کنید.

زنگ ساعت اندروید

  • سپس روی گزینه‌ی «Get start» ضربه بزنید (اگر برای ضبط کردن صدا از اپلیکیشن دیگری استفاده می‌کنید، ممکن است این مورد به شما نشان داده نشود.)

زنگ ساعت اندروید

  • برای شروع ضبط صدا، روی دکمه‌ی قرمز رنگ ضبط ضربه بزنید. برای توقف موقت آن، در هر لحظه می‌توانید از دکمه‌ی pause استفاده کنید.

زنگ ساعت اندروید

  • روی گزینه‌ی «Transcript» ضربه بزنید تا متن ضبط شده خود را ببینید. شما می‌توانید متن خود مورد ویرایش قرار دهید. در نهایت روی گزینه‌ی Save ضربه بزنید تا صدای هشدار زنگ ساعت شما ذخیره شود.

زنگ ساعت اندروید

  • در این مرحله باید برای صدای هشدار زنگ خود یک نام دقیق انتخاب کرده و آن را در محل مورد نظر خود ذخیره کنید. سپس تیک آن را بزنید. اکنون صدای ضبط‌شده شما به عنوان هشدار زنگ ساعت تنظیم شده و می‌توانید از آن استفاده کنید.

Alarm

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M53 5G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

سخن پایانی

در این مطلب به آموزش نحوه ضبط کردن زنگ هشدار ساعت در گوشی‌های اندرویدی پرداختیم تا بتوانید از صداهای مورد نظر خود به عنوان زنگ هشدار ساعت استفاده کنید. امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید.

منبع: tomsguide

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 NFC دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

سوالات متداول

قابلیت ضبط کردن زنگ هشدار ساعت مربوط به کدام گوشی‌های اندرویدی است؟

این قابلیت در حال حاضر برای کاربران گوشی‌های پیکسل گوگل فعال شده، اما در آینده به اپلیکیشن ساعت گوشی‌های اندرویدی بیشتری می‌آید.

آیا قابلیت ضبط کردن زنگ هشدار ساعت از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند؟

خیر. در حال حاضر این قابلیت صرفا از زبان انگلیسی پشتیبانی می‌کند.

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.