چگونه آرشیو داده های توییتر خود را دانلود کنیم؟

این روزها، توییتر آماج تغییرات بزرگ و کوچک زیادی (چه در گروه مدیریتی خود و چه در نحوه عملکرد این شبکه اجتماعی) است. شاید شما از تغییراتی که به وجود آمده است، راضی نباشید و حتی ممکن است به ترک این شبکه اجتماعی جنجالی فکر کنید، یا حتی ممکن است مصمم باشید که بمانید و ببینید چه اتفاقی می‌افتد. به هر حال زمانی که یک شبکه اجتماعی آنلاین با چنین طوفانی از تغییرات مواجه می‌شود، بهترین کار این است که یک نسخه پشتیبان از اطلاعات خود تهیه کنید. این قابلیت در توییتر با نام آرشیو شناخته می‌شود اما چگونه آرشیو داده های توییتر خود را دانلود کنیم؟

ذخیره آرشیو داده های توییتر

با توجه به صفحه پشتیبانی توییتر، بایگانی اطلاعات حساب شما شامل اطلاعات حساب، تاریخچه جست‌و‌جو‌ ها، برنامه‌ها و دستگاه‌هایی است که برای دسترسی به آن استفاده کرده‌اید، هر حسابی که بلاک و یا بی‌صدا کرده‌اید، همه علایق و سایر داده‌های تبلیغاتی که توییتر برای شما فهرست کرده است، و تاریخچه توییت شما می‌تواند در فایل آرشیو قرار بگیرد.

شاید با خود فکر کنید که وقتی آرشیو توییتر شما شامل این موارد متنوع و گوناگون است، پس نحوه دانلود آن می‌تواند بسیار پیچیده و سخت باشد اما جالب است بدانید که درخواست دانلود مطالب آرشیو شده شما در توییتر بسیار ساده است.

بهترین کار این است که یک نسخه پشتیبان از اطلاعات خود تهیه کنید. این قابلیت در توییتر با نام آرشیو شناخته می‌شود اما چگونه آرشیو داده های توییتر خود را دانلود کنیم؟

در صفحه وب توییتر، به منوی سمت چپ بروید و روی More کلیک کنید. در برنامه تلفن همراه، روی نماد شخصی خود در گوشه سمت چپ بالا ضربه بزنید.
سپس به بخش‌های تنظیمات و پشتیبانی > تنظیمات و حریم خصوصی > حساب شما را انتخاب کنید.
بر روی Download an archive of your data کلیک کنید. ممکن است از شما خواسته شود حساب خود را تأیید کنید.
روی درخواست بایگانی کلیک کنید.
طبق گفته توییتر، ممکن است تا ۲۴ ساعت طول بکشد تا پیوندی را دریافت کنید که به شما امکان می‌دهد داده‌های آرشیوی خود را دانلود کنید.

هنگامی که تمام داده‌های خود را دریافت کردید، می‌توانید به آسانی انتخاب کنید که حساب خود را ترک کنید یا نه. هر اتفاقی که بیفتد، حداقل اکنون سابقه‌ای از دوره‌ خود در توییتر دارید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.