پنل پشتی آیفون ۱۴ و ۱۴ پلاس راحت‌تر از نسل‌های قبلی جدا می‌شود

iPhone 14 and 14 Plus Newsroom

بر اساس گزارش سایت‌های TechCrunch و CNET، پنل پشتی گوشی‌های آیفون ۱۴ و ۱۴ پلاس راحت‌تر از نسل‌های قبلی جدا می‌شود و بنابراین تعمیر آن‌ها راحت‌تر شده است. باید خاطرنشان کنیم برای تعمیر سری آیفون ۱۲ و ۱۳، این گوشی‌ها باید از سمت نمایشگر باز شوند. این یعنی باز کردن این گوشی‌ها به هیچ عنوان کار راحتی نیست.

به طور مشخص بعد از آیفون ۴s، تعمیر مدل‌های مختلف آیفون با چالش‌های زیادی همراه بوده و به نظر می‌رسد بعد از اعتراضات فراوان، اپل تصمیم گرفته تعمیر جدیدترین مدل‌های آیفون را کمی راحت‌تر کند. البته بر اساس کالبدشکافی‌های صورت گرفته، به نظر می‌رسد امکان باز کردن این گوشی‌ها از طریق نمایشگر همچنان وجود دارد. در گزارش‌ها به ساده‌تر شدن فرایند باز کردن پنل پشتی مدل‌های پرو آیفون ۱۴ اشاره‌ای نشده و بنابراین ظاهرا این مشخصه محدود به مدل‌های استاندارد است.

در آمریکا، اپل استورها برای تعویض پنل پشتی شکسته شده‌ی آیفون ۱۴ و ۱۴ پلاس به ترتیب ۱۶۹ و ۱۹۹ دلار دریافت می‌کنند. اگر کاربران مشترک سرویس AppleCare+ باشند، هزینه‌ی تعویض پنل پشتی هر دو گوشی به ۲۹ دلار کاهش پیدا می‌کند. طی روزهای آینده با انجام کالبدشکافی‌های مختلف، از دیگر جزییات مربوط به تعمیر این گوشی‌ها خبردار خواهیم شد.

منبع: MacRumors

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.