پشتیبانی از بازی Vampire The Masquerade: Bloodhunt متوقف خواهد شد

پشتیبانی از بازی Vampire The Masquerade: Bloodhunt متوقف خواهد شد

سازنده عنوان رایگان Vampire The Masquerade: Bloodhunt در سبک بتل رویال اعلام کرد که روند توسعه بازی یک سال پس از عرضه به پایان می‌رسد.

این بازی اکشن در آپریل ۲۰۲۲ برای پی‌سی و پلی استیشن ۵ و پس از ماه‌ها دسترسی زودهنگام عرضه شد، در یک دنیای نقش‌آفرینی جریان دارد که بازیکنان با ۴۸ خون آشام دیگر، با کمک تفنگ، شمشیر و هر چیز دیگری که بدست بگیرند، رقابت می‌کردند.

روز دوشنبه، استودیو Sharkmob اعلام کرد که به دلیل عدم دسترسی به تعداد بازیکنان مورد نیاز، به توسعه فعال این عنوان پایان خواهد داد. سیستم کسب درآمد درون بازی نیز قطع خواهد شد.


مطلب پیشنهادی:با مهم‌ترین کاراکترهای فورتنایت آشنا شویدبازیگران صحنه تقابل IO و The Seven
با مهم‌ترین کاراکترهای فورتنایت آشنا شویدبا مهم‌ترین کاراکترهای فورتنایت آشنا شوید

با این حال، سرورهای Vampire The Masquerade: Bloodhunt تا آینده نه چندان دور، فعال باقی خواهند ماند و یک سیستم رای‌گیری درون بازی به منظور تازه نگه داشتن آن اجرا خواهد شد.

Bloodhunt Bloodhunt

در این بیانیه آمده است:

از زمان لانچ، در سفری برای هیجان‌زده کردن و خوشحال کردن بازیکنان خود بوده‌ایم، با این حال، نتوانسته‌ایم به حجم حیاتی مورد نیاز برای حفظ توسعه برسیم. این موضوع ما را به تصمیم برای توقف توسعه بیشتر Bloodhunt سوق داد.

با این اوصاف، سرورهای بازی فعال خواهند ماند و برای بازی کردن در دسترس خواهد بود. هدف ما این است که سرورها را تا زمانی که یک پایگاه و انجمن فعال بازیکن داریم حفظ کنیم.

در ادامه این بیانیه آمده برای کسانی که از بازی لذت می‌برند و می‌خواهند به بازی کردن ادامه دهند، روی راه حل‌هایی کار کرده‌اند تا مطمئن شوند که همچنان جذاب باقی خواهد ماند.

به علاوه زمانی که به انتشار به‌روزرسانی بعدی بازی نزدیک‌تر شوند که آخرین پچ Bloodhunt خواهد بود، جزئیات دقیق‌تری درباره نحوه عملکرد سیستم رای‌گیری به اشتراک خواهند گذاشت. فراتر از این به‌روزرسانی، پچ‌های بعدی فقط به تعمیر و نگهداری سرور مربوط می‌شوند.


مطلب پیشنهادی:چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشهعباراتی برای شروع جنگ
چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشهچیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشه


ویجی‌لاگ پلاس: موفقیت جدید سازنده الدن رینگ و نمایش جدید زلدا

اطلاعات بیشتری از روند توسعه ریمیک بازی‌های Max Payne اعلام شد - ویجیاتواطلاعات بیشتری از روند توسعه ریمیک بازی‌های Max Payne اعلام شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.