پشتیبانی از بازی اونجرز و فروش آن پاییز سال آینده متوقف خواهد شد

بازی انتقام جویان مارول (Marvel’s Avengers) سال ۲۰۲۰ میلادی عرضه شد. از همان ابتدا این بازی نتوانست توجه طرفداران و منتقدان را جلب کند. به همین دلیل امتیازهای خوبی دریافت نکرد. از طرفی فروش خوبی هم نداشته و اسکوئر انیکس (Square Enix) نیز نتوانست این بازی را به پتانسیل خود برساند.

حال این موضوع باعث شد تا اسکوئر انیکس ناامیدی خود را از این بازی به طور رسمی اعلام کند. به همین دلیل بعد از گذشت نزدیک به ۲ سال و نیم از عرضه این بازی اعلام شد که اسکوئر انیکس دیگر تصمیم پشتیبانی از این بازی را ندارد. به این شکل که در اواسط سال آینده ما دیگر شاهد عرضه آپدیت یا محتوای جدید برای انتقام جویان مارول نخواهیم بود.

سازنده انتقام جویان مارول شرکت کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics) بوده و ناشر آن نیز اسکوئر انیکس است. طبق چیزی که کریستال داینامیکس اعلام کرده این بازی آخرین به روزرسانی خود را در اوایل سال ۱۴۰۲ عرضه خواهد کرد. از طرفی فروشگاه خرید لباس و موارد ظاهری در بازی نیز از تاریخ ۱۱ فروردین (۳۱ مارچ) بسته خواهد شد. اگر شما در آن بازه زمانی اعتباری داشته باشید، به محتوای داخل بازی تبدیل خواهد شد.

پس از بسته شدن فروشگاه محتوای ظاهری بازی انتقام جویان تغییرات زیادی در بازی اتفاق خواهد افتاد. با این حال محتوای داخل این فروشگاه غیر قابل دسترس نخواهند بود. در اصل کریستال داینامیکس گفته که این موارد را به صورت تدریجی وارد بازی خواهد کرد تا کاربران به راحتی آن‌ها را بدست بیاورند.

پشتیبانی انتقام جویان مارول

بازی انتقام جویان مارول مشکلات بسیار زیادی داشت و یکی از این موارد عدم استفاده از بازیگران اصلی سری انتقام جویان بود. همین موضوع باعث شد تا خریداران بیش از پیش عصبانی بشوند.

بازی انتقام جویان مارول در تاریخ ۸ مهر سال ۱۴۰۲ (۳۰ سپتامبر ۲۰۲۳) به انتهای عمر خود خواهد رسید. به این معنا که شرکت سازنده دیگر از آن پشتیبانی نخواهد کرد. البته این موضوع به این معنا نیست که بازی دیگر قابل تجربه نیست. هر دو بخش آفلاین و آنلاین بازی همچنان فعال خواهند بود. با این حال دیگر هیچ محتوای جدیدی برای این بازی عرضه نخواهد شد.

کریستال داینامیکس در یک بیانیه اعلام کرد که تغییرات زیادی در بازی انتقام جویان ایجاد کرد. با این تغییرات جدید بازی عمر بیشتری کرده و همچنان فعال بود. با این حال بعد از تاریخ ۸ مهر دیگر اگر مشکلی برای بازی پیش بیاید شرکت مسئولیت آن را نمی‌پذیرد. این نکته لازم به ذکر است که بازی انتقام جویان برای دارندگان آن فعال خواهد بود.

به این معنا که از ۸ مهر به بعد دیگر این بازی برای خرید دیجیتالی نیز در دسترس نخواهد بود. شرکت سازنده اعلام کرد که تغییرات اعلام شده برای نسخه گیم‌پس و پلی استیشن پلاس اولترا نیز اعمال خواهد شد. به همین دلیل در اوایل پاییز سال آینده این بازی‌ها روی اشتراک‌های سونی و مایکروسافت نیز وجود نخواهند داشت.

عدم موفقیت بازی انتقام جویان مارول یک نمونه از این است که فرمول ترکیب چندین قهرمان باهم چندان پاسخگو نیست. به همین دلیل شرکت‌ها باید تمرکز بیشتری روی یک کرکتر داشته باشند. با این حال این بازی حدود ۸ ماه دیگر عمر داشته و شما تا زمان دارید بهتر است آن را تجربه کنید. به دلیل اینکه کریستال داینامیکس به زودی آن را از صحنه روزگار محو خواهد کرد.

منبع: PCgamer.com


کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت
کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

بازی فیفا 23 مخصوص PS5

۲,۱۵۰,۰۰۰

تومان

بازی FIFA 23 مخصوص PS4

۱,۷۸۰,۰۰۰

تومان

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link