پتنت جدید هواوی گوشی تاشویی با نمایشگر سه‌گانه را به‌نمایش می‌گذارد

اخیراً دفتر مالکیت معنوی چین پتنت جدیدی از هواوی منتشر کرده است که در آن گوشی هوشمند تاشو جدیدی با نمایشگر سه‌گانه و طراحی جالب دیده می‌شود. به‌گزارش هواوی سنترال، این پتنت با شماره CN217847335U ثبت شده و همراه آن نموداری دیده می‌شود. با بررسی جزئیات می‌توان متوجه شد که پتنت جدید هواوی گوشی هوشمند تاشویی را نشان می‌دهد که ساختار سه‌گانه دارد. در دستگاه مذکور دو لولا تعبیه شده است که یکی در سمت چپ و دیگری راست قرار گرفته‌اند.

پتنت گوشی هوشمند تاشوی با نمایشگر سه گانه هواوی

همان‌طورکه در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، این لولاها بین محفظه‌ی دوم و قسمت متحرک دوم مجموعه لولای دوم متصل می‌شوند؛ به‌طوری‌که از تاشدن محفظه‌ی دوم و محفظه‌ی سوم دربرابر مجموعه لولای دوم جلوگیری شود.

هواوی با پتنت جدید نشان می‌دهد چگونه می‌توان فرم‌فکتورهای متفاوتی از گوشی‌های تاشو را تولید کرد؛ به‌گونه‌ای که کاربرد خود را حفظ کنند. پیش‌تر نیز TCL‌ گوشی هوشمند تاشویی با نمایشگر سه‌گانه توسط کرده بود؛ اما به‌دلیل ضخامت زیاد کاربرد زیادی نداشت.

درنهایت باید گفت نمایشگرهای تجهیزات الکترونیکی ساخته‌شده براساس پتنت مذکور باید به ترتیب خاصی خم شوند تا از حرکت نرم اجزای تاشو اطمینان حاصل شود و عمر محصول افزایش یابد.

مقاله‌ی مرتبط:

درحال‌حاضر، هواوی از تولید گوشی تاشو مجهز به نمایشگر سه‌گانه خبر نداده است. ازاین‌رو، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این موضوع فعلاً به‌عنوان تحقیق منتشر شده است؛ اما احتمالاً دارد در آینده‌ی نزدیک شاهد آن باشیم. هم‌اکنون، هواوی تعدادی گوشی هوشمند تاشو دارد، ازجمله میت Xs 2 و میت X2 که صفحه‌نمایش دوگانه دارند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.