پایانی شاد برای یک مادر در بیمارستان آجی بادم ترکیه

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و
تحریریه مسئولیتی
درباره محتوای آن ندارد.

خبر احتمال یائسگی زودرس و از بین رفتن تخمک‌ها برای این زن جوان بسیار ناراحت کننده بود. او سابقه خانوادگی یائسگی زودرس داشت و پزشکان ذخیره تخمدان او را بسیار کم ارزیابی کرده بودند. او ۲۷ ساله بود و تنها یک سال بود که ازدواج کرد. این زوج آرزو داشتند در سال‌های آینده صاحب فرزند شوند، اما حالا باید تصمیمی حیاتی می‌گرفتند. آنها می توانند به طور طبیعی باردار شوند، می توانند بلافاصله درمان IVF را در لندن انجام دهند، یا تخمک‌های اما (Emma) را می توان جمع آوری کرد و برای استفاده در آینده منجمد کرد. به نظر می رسید فریز کردن منطقی باشد، اما یک جستجوی سریع آنلاین نشان داد که این یک سرویس فوق العاده گران قیمت در بریتانیا است.

برای دریافت نظر پزشکی رایگان از پزشکان ما به سایت www.acibadem.ir مراجعه کنید.

tututeuteuet 1

انجماد تخمک‌ها در Acıbadem

این زوج دو سال قبل از این اتفاق غیرمنتظره ، برای تعطیلات به استانبول رفته بودند و خدمات بهداشتی در سطح جهانی بیمارستان آجی بادم را تجربه کرده بودند. در طول سفر، رفلاکس اما تشدید شد و آنها به بخش اورژانس بیمارستان آجی‌بادم مراجعه کردند. زمانی که او در بیمارستان Acıbadem بود، از تخصص پزشکان، پرستاران، طراحی مدرن آن و غیره بسیار تحت تاثیر قرار گرفت. او به این نتیجه رسید که دریافت خدمات پزشکی با کیفیت بالا با قیمت های مقرون به صرفه در Acıbadem Türkiye امکان پذیر است. من با Acıbadem تماس گرفتم و پرسیدم که آیا امکان انجماد تخمکها وجود دارد؟ اطلاعات مربوط بسیار شفاف به من توضیح داده شد و هزینه را به من اطلاع دادند. در Acıbadem میانگین هزینه جمع آوری و فریز کردن تخمک و دارو تقریباً یک چهارم کلینیک های IVF در لندن بود. هزینه های ذخیره سازی نیز در Acıbadem معقول و مقرون به صرفه است. ما تصمیم گرفتیم به آجی‌بادم برویم و تخمکها را آنجا فریز کنیم. در نهایت، این زوج در بیمارستان آجی‌بادم آتاشهیر حضور یافتند و با پروفسور جم دمیرل که رئیس بخش IVF بیمارستان آجی‌بادم آتاشهیر است، ملاقات کردند. ما ذخیره تخمدان اما را اندازه گرفتیم. ذخیره تخمک‌های او بسیار کم بود ، همچنین او سابقه خانوادگی یائسگی زودرس داشت. ما فوراً به او پیشنهاد کردیم که تخمک‌هایش را جمع کرده و منجمد کنیم. پروفسور جم دمیرل می گوید: با تایید این زوج، ما این روند را آغاز کردیم.

پروفسور Cem Demirel تجربه زیادی در زمینه درمان ناباروری دارد. او با انواع مشکلات ناباروری سر و کار دارد و انواع روش های کمک باروری را در Acıbadem انجام می دهد، از IVF، لقاح، ICSI، استخراج اسپرم بیضه تا تشخیص ژنتیکی قبل از لانه گزینی . این تیم حدود ۲۰۰۰ سیکل IVF را در سال انجام می دهد.

اما می گوید: «کمی امید تنها چیزی بود که در آن لحظه می خواستم. پروفسور Cem Demirel اطمینان داد که می توان از این تخم ها در آینده هر زمان که مایل و آماده بچه دار شدن باشم استفاده کرد. البته می‌دانم که نمی‌توان در چنین مواردی قول‌های محکمی داد، اما این همان امیدی بود که به دنبالش بودم. ما با امیدواری به آینده خود به لندن بازگشتیم.

مادر شدن با استفاده از تخمک‌های منجمد

همانطور که پزشکان گفتند، اما زمانی که فقط ۳۰ سال داشت وارد یائسگی شد. دو سال بعد در ژانویه ۲۰۲۲، آنها تصمیم گرفتند با IVF باردار و با کمک پروفسور جم دمیرل، بچه دار شوند. پروفسور توضیح داد که اگر تخمک های یخ زده جوان تر باشند، شانس بارداری و تولد موفقیت آمیز بیشتر است. این خبر خوبی برای اما بود. چون او اکنون ۳۲ سال داشت، اما زمانی که تنها ۲۷ سال داشت تخمک هایش فریز شده بود. تیم IVF از تخمک های یخ زده استفاده کردند و آنها را با اسپرم شوهرش بارور کردند. جنین دوباره به رحم او منتقل شد. پس از دو هفته، اما تماسی را که منتظرش بود دریافت کرد. او باردار بود! پس از یک بارداری سالم، دختر دوست داشتنی آنها آلیسون در اکتبر ۲۰۲۲ به دنیا آمد.

“ما به خاطر شادی که او برای ما به ارمغان آورده است، بسیار مدیون بیمارستان آجی بادم هستیم. نه تنها در Acıbadem امید و دریافت کردم، بلکه مراقبت های پزشکی پیشرفته ای نیز دریافت کردم که زمینه را برای یک معجزه هموار کرد. من تا ابد از پروفسور جم دمیرل، تیم او و همه کارکنان Acıbadem سپاسگزارم. در آخر، می‌خواهم به زنان جوان‌تر بگویم که به جای صبر کردن، به فکر فریز کردن تخمک‌های خود باشند. اِما می‌گوید همین حالا این کار را انجام بده، منتظر نباش.

برای دریافت نظر پزشکی رایگان از پزشکان ما به سایت www.acibadem.ir مراجعه کنید.

<!–

–>

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.