ولو علامت تجاری Counter-Strike 2 را ثبت کرد

ولو علامت تجاری Counter-Strike 2 را ثبت کرد

کانتر استرایک از جمله بازی‌هایی است که تاثیر گسترده‌ای بر صنعت بازی‌های ویدیویی داشته و الهام بخش بازی‌هایی مانند Call of Duty و Battlefield بوده است. در چند وقت گذشته شایعاتی درباره ساخت نسخه دوم بازی منتشر شده و اکنون گزارش‌هایی منتشر شده که احتمال انتشار آن را بیشتر از قبل تقویت می‌کند.

اولین بار یک روزنامه‌نگار به نام «ریچارد لوئیس» با توسعه‌دهندگان صحبت کرده بود که ادعا داشتند کانتر استرایک ۲ در حال ساخت است. پس از آن فایل‌هایی به‌عنوان یک به‌روزرسانی برای دوتا ۲ فاش شده بود که در کد آن به این عنوان اشاره شده بود. حالا در گزارش جدیدی اعلام شده که Valve یک علامت تجاری برای CS2 ثبت کرده است.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Goat Simulator 3ابزار خیمه‌شب بازی بزهای آشوب افکن!
بررسی بازی Goat Simulator 3بررسی بازی Goat Simulator 3

این گزارش جدید شاید محکم‌ترین مدرکی باشد که ثابت می‌کند Valve روی یک پروژه جدید کانتر استرایک کار می‌کند، هرچند هنوز به‌طور دقیق مشخص نیست که این پروژه چه‌چیزی خواهد بود.

Valve در اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده یک درخواست علامت تجاری برای CS2 ارسال کرده است. همراه با این درخواست دو شماره سریال وجود داشتند که ظاهرا به Counter-Strike و CSGO مربوط می‌شوند.

Counter-Strike 2Counter-Strike 2

دو سناریو محتمل در مورد کاری که Valve در حال انجام آن است وجود دارد. اولین مورد به به‌روزرسانی CS:GO به موتور Source 2 مربوط می‌شود. با این حال، همچنین ممکن است که این استودیو در حال ساخت یک بازی کاملا جدید از کانتر استرایک باشد. طبق عبارات موجود در بایگانی، ولو ممکن است نام Global Offensive را کنار بگذارد و مستقیما از عنوان Counter-Strike 2 در این عنوان استفاده کند.


مطلب پیشنهادی:راهنمای خرید آیتم های CSGOجمعه بازار دیجیتالی!
راهنمای خرید آیتم های CSGOراهنمای خرید آیتم های CSGO


چطوری پی سی گیمینگ رو تمیز کنیم؟

تمیز کردن  پی سی گیمینگتمیز کردن  پی سی گیمینگ
برای تماشای ویدیو از طریق یوتیوب ویجیاتو، روی تصویر بالا کلیک کنید!

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.