واکنش زارع پور به نامه خواستار عادی شدن اینترنت: نامه‌ای ندیدم!

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در توضیح نامه دفتر ریاست جمهوری مبنی بر طرح عادی‌سازی اینترنت در کارگروه اقتصاد دیجیتال گفت این نامه در حال بررسی است.

«عیسی زارع پور»، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفتگویی با یکی از خبرگزاری‌های داخلی پیرامون درخواست نماینده مجلس برای بازگرداندن شرایط عادی اینترنت و اجرایی کردن طرح اینترنت آزاد صحبت کرد. او ابتدا اعلام کرد چنین نامه‌ای به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ارسال نشده است.

«زارع پور» پس از رویت متن نامه مذکور دوباره اعلام کرد با چنین نامه‌ای روبرو نشده؛ اما سپس سخن خود را تصریح کرد و گفت این نامه جناب آقای توانگر است که در تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۱۶ نوشته شده است. وزیر ارتباطات تاکید کرد این نامه پیش از اینکه به دست وزارت‌خانه برسد، در رسانه‌ها منتشر شده بود و در حال حاضر محتوای نامه مزبور در حال بررسی است. او تایید کرد نامه آقای توانگر از دفتر رئیس جمهور منتشر نشده است.

نامه خواستار عادی شدن اینترنت

جریان نامه نماینده مجلس مبنی بر خواستار عادی شدن اینترنت به وزارت ارتباطات چیست؟

«عیسی زارع پور» پیرامون نامه خواستار عادی‌ شدن اینترنت توسط نماینده استان تهران در مجلس گفت:

این نامه عادی از سوی آقای توانگر است. او عادت دارد رونوشت تمام مکاتبات را رسانه‌ای می‌کند. ما به‌زودی پاسخ این نامه را خواهیم داد. محتوای این نامه در حال بررسی است. البته ما جواب این نامه را طی چند جلسه به ایشان ابلاغ کرده‌ایم. ما قصد داریم جواب مکتوب این نامه را به ایشان ارسال نماییم.

در همین حال، مجتبی توانگر، نماینده استان تهران در مجلس شورای اسلامی، تصویر نامه دفتر رئیس جمهور به وزیر ارتباطات، در راستای رسیدگی به طرح عادی‌سازی اینترنت و دسترسی مردم به اینترنت آزاد را در توییتر خود منتشر کرد و زیر تصویر نوشت:

پیرو نامه‌ام، با قدردانی از حُسن نظر آقای رئیس‌جمهور که موضوع بازگرداندن اینترنت به شرایط عادی به دستور کار “کارگروه اقتصاددیجیتال دولت” تبدیل شد. مردم و کسب و کارها منتظر تصمیمات عاجل این کارگروه جهت رفع مشکل اختلالات اینترنتی و فراهم کردن دسترسی عمومی به اینترنت آزاد هستند.

نامه خواستار عادی شدن اینترنت

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.