وان‌پلاس ۱۱ در تاریخ ۱۸ بهمن رسما معرفی می‌شود

کمی بعد از معرفی چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲، وان‌پلاس اعلام کرد که وان‌پلاس ۱۱ از این چیپست بهره می‌برد. حالا بر اساس اعلام این شرکت، در تاریخ ۱۸ بهمن با وان‌پلاس ۱۱ روبرو خواهیم شد. همچنین در این رویداد دو هدفون جدید هم معرفی می‌شود.

طبق گزارش‌های منتشر شده، وان‌پلاس ۱۱ از نمایشگر ۶.۷ اینچی AMOLED با رزولوشن QHD+ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. در ضمن نباید بهره‌گیری از حداکثر ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5 و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی مبتنی بر فناوری UFS 4.0 را از قلم بیندازیم. دوربین‌های این گوشی با همکاری شرکت هاسلبلاد توسعه پیدا کرده‌اند و در کنار دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی قرار است با اولترا واید ۴۸ مگاپیکسلی و تله‌فوتو ۳۲ مگاپیکسلی مواجه شویم. برای ثبت عکس‌های سلفی هم می‌توانید از دوربین ۱۶ مگاپیکسلی استفاده کنید.

OnePlus 11 2 1

انرژی این گوشی از طریق باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود ولی برخلاف وان‌پلاس ۱۰T که از سرعت شارژ ۱۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند، کاربران این گوشی باید به سرعت ۱۰۰ وات بسنده کنند. از دیگر ویژگی‌های فاش شده از آن می‌توانیم به بهره‌گیری از وا‌ی‌فای ۶E، بلوتوث ۵.۲ و اندروید ۱۳ اشاره کنیم.

در حال حاضر مشخص نیست که آیا وان‌پلاس ۱۱ قبل از بازار جهانی راهی بازار چین می‌شود. با وجود اینکه تا حالا تقریبا تمام ویژگی‌های کلیدی این گوشی لو رفته، ولی احتمالا در هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری از آن منتشر خواهد شد.

خرید گوشی‌های وان‌پلاس از دیجی‌کالا

منبع: xda-developers

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.