هوش مصنوعی بحثی بی پایان بین ورنر هرتزوگ و اسلاوی ژیژک ایجاد کرد

در سایت Infinite Conversation بحثی بی پایان بین ورنر هرتزوگ و اسلاوی ژیژک ایجاد شده است.  این مکالمه توسط هوش مصنوعی ایجاد شده اما هدف سازنده چه بوده؟

از اواخر سال ۲۰۲۲، تولید محتوای تولید شده با هوش مصنوعی که به طور سطحی کیفیت قابل قبولی داشته باشد و شبیه مکالمه عادی باشد، ارزان و آسان در دسترس شده است.

این پروژه با هدف افزایش آگاهی در مورد سهولت استفاده از ابزار برای تولید صدای واقعی است. در حال حاضر، هر آدم نادانی با انگیزه‌ای می‌تواند این کار را با یک لپ تاپ در اتاق خواب خود انجام دهد. این امر رابطه ما را با رسانه‌های آنلاین، تغییر می‌دهد و سؤالاتی را در مورد اهمیت منابع معتبر، نقض اعتماد و زودباوری ایجاد می‌کند.

آیا این فناوری منجر به تکثیر گسترده محتوای با کیفیت کمتر از حد مطلوب خواهد شد؟ آیا باید به سادگی به هر چیزی که آنلاین می بینیم بی اعتماد باشیم؟ از آنجایی که ابزارهای جدیدی برای کمک به شناسایی محتوای تولید شده توسعه می‌یابد، توصیه می‌کنم موضعی مشکوک داشته باشید، به‌ویژه زمانی که منبع/کانال اطلاعات قابل اعتماد به نظر نمی‌رسد و زمانی که ادعاها مضحک یا دور از ذهن به نظر می‌رسند.

در نهایت، من این را یک مشکل فنی نمی‌بینم، بلکه یک مشکل انسانی است. همه ما وظیفه داریم نسل های آینده را در مورد الگوی جدید آموزش دهیم و در عین حال بر ایجاد نسلی از افراد آگاه تمرکز کنیم که از این قدرت‌های شگفت انگیز سوء استفاده نکنند.

مکالمات بی‌نهایت راهی بازیگوشانه برای کمک به ما در تصور اینکه اگر دسترسی نامحدود به ذهن افراد مورد علاقه‌مان چه پیش  هنر و فلسفه، که در اینجا توسط کارگردان باواریایی -ورنر هرتزوگ- و فیلسوف اسلوونیایی- اسلاوی ژیژک- نمونه‌‌ای از آن را ارائه می‌دهند.

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link