هدیه روز پدر؛ ۲۶ کالای الکترونیک جذاب که همین الان می‌توانید بخرید

روز پدر شاید تنها فرصتی باشد برای اینکه با خرید یک هدیه کوچک و ناچیز، به نوعی از زحمات کریمانه و بی‌منت او قدردانی کنیم. اما معمولا خرید یک هدیه‌ی خوب برای پدرها کار سختی است. اما اگر برای خرید هدیه روز پدر با مشکل مواجه شده‌اید و نمی‌دانید چه چیزی باید برای پدر عزیز خود خریداری کنید، پیشنهاد می‌شود نگاهی به کالاهای الکترونیک بیندازید؛ در این بخش با دسته‌های متنوعی روبرو خواهید شد که علاوه بر کاربردی بودن، به خصوص برای پدرهای جوان بهترین انتخاب هستند. اما اگر نمی‌دانید چه کالایی می‌تواند برای این منظور مناسب باشد، در این مطلب همراه ما باشید تا ۲۶ کالای الکترونیک را از ۸ دسته‌ی مختلف به شما معرفی کنیم.

توجه داشته باشید کالاهای هر دسته تا جایی که امکان داشته با قیمت مناسب و کیفیت بالا انتخاب شده‌اند تا شما بتوانید خرید خوبی داشته باشید. در صورت تمایل به خرید محصولات گران‌قیمت‌تر می‌توانید به دسته‌های مربوطه مراجعه کنید. ۸ دسته‌ی یادشده عبارت‌اند از:

  • لپ‌تاپ
  • تبلت
  • کنسول بازی
  • ساعت هوشمند
  • هدفون
  • اسپیکر
  • پاوربانک
  • هارد و فلش


۱. لپ‌تاپ

هدیه روز پدر

لپ تاپ ۱۱ اینچی لنوو مدل IdeaPad 1 11ADA05

اگر به دنبال یک لپ‌تاپ بسیار ارزان‌قیمت با مشخصات فنی قابل قبول هستید که در واقع فقط می‌توان با آن به تماشای فیلم و سریال و کارهای روزانه نظیر وب‌گردی پرداخت، لپ تاپ ۱۱ اینچی لنوو مدل IdeaPad 1 11ADA05 می‌تواند یک گزینه‌ی عالی باشد. این محصول ابعاد کوچکی داشته و اصلا دست و پاگیر نیست. همچنین به لطف ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی پرسرعت، باتری با طول عمر نسبتا ۵ ساعته و سرعت شارژ بالا، بلندگوی استریوی باکیفیت، وزن بسیار پایین، پردازنده‌ی Athlon Silver 3050e و ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم از نوع DDR4، در انجام کارهای معمولی سرعت بسیار خوبی دارد. شاید فقط نیاز به یک هارد اکسترنال یا هارد اینترنال پرظرفیت‌تر داشته باشید تا بتوانید محتوای مورد نظر را درون آن ذخیره کنید. جز این مورد، با این قیمت دیگر انتظار خاصی نمی‌توان از یک لپ‌تاپ داشت. توجه داشته باشید نصب سیستم‌عامل باید توسط خودتان صورت بگیرد.

لپ تاپ 11 اینچی لنوو مدل IdeaPad 1 11ADA05

لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی لنوو مدل IdeaPad 3 15IGL05-C 4G 256G 1T

دومین لپ‌تاپ هم مدل ۱۵.۶ اینچی لنوو IdeaPad 3 با وزن ۱٫۷ کیلوگرم است که از یک پردازنده دو هسته‌ای، چهار گیگابایت حافظه‌ی رم DDR4، حافظه‌ی داخلی هیبریدی (۱ ترابایت + ۲۵۶ گیگابایت SSD)، اسپیکر استریوی قدرتمند و مهم‌تر از همه، پنل ۱۵٫۶ اینچی FHD بهره می‌برد. به لطف این پنل، تماشای فیلم و سریال با کیفیت بسیار عالی فراهم خواهد بود. طول عمر باتری این لپ‌تاپ هم آنقدر هست که بتواند پدر را برای تماشای چند قسمت از یک سریال یا فیلم همراهی کند. کافی است یک سیستم‌عامل روی لپ‌تاپ نصب کنید و از آن پس همه چیز آماده خواهد بود.

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad 3 15IGL05-C 4G 256G 1T - کاستوم شده

لپ تاپ ۱۴ اینچی ایسوس مدل R465FA-EB028

لپ تاپ ۱۴ اینچی ایسوس مدل R465FA-EB028 دومین گزینه‌ی لیست ما به عنوان هدیه روز پدر است که از یک پردازنده‌ی Core i3 از نسل ۱۰ اینتل بهره می‌برد و فرکانس آن هم بین ۲٫۱ تا ۴٫۱ گیگاهرتز است. این پردازنده‌ی دو هسته‌ای در کنار ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱ ترابایت حافظه‌ی داخلی با پنل ۱۴ اینچی FHD یکی از بهترین گزینه‌ها برای پدرهایی است که علاوه بر فیلم و سریال، علاقه‌مند به کارها و فعالیت‌های نسبتا سنگین‌تر هم هستند. این لپ‌تاپ باتری نسبتا خوبی دارد اما باید برای آن سیستم‌عامل نصب کنید تا آماده به کار شود.

لپ تاپ 14 اینچی ایسوس مدل R465FA-EB028

۲. تبلت

هدیه روز پدر

گلکسی تب A7 لایت

گلکسی تب A7 لایت یک تبلت کاملا معمولی اما مناسب برای افراد مسن است که می‌تواند یک هدیه عالی و مقرون به صرفه برای روز پدر باشد. این تبلت از نظر ظاهری طراحی خوبی داشته و برای افرادی که می‌خواهند کتاب بخوانند، فیلم ببینند و یا حتی ساعت‌ها در شبکه‌های اجتماعی تفریح کنند گزینه‌ی خوبی خواهد بود. به عبارتی دیگر، می‌توانیم بگوییم به اندازه‌ای که برای آن هزینه می‌شود می‌ارزد و قطعا نیاز شما را در حد و اندازه‌ی رسیدگی به کارهای روزمره برطرف خواهد کرد. این تبلت از اندروید ۱۰ بهره می‌برد و باتری آن هم آنقدری ظرفیت دارد که بتواند تا چند ساعت همراهی‌تان کند.

تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A7 Lite ظرفیت 32 گیگابایت

تبلت لنوو مدل Tab M10 HD X306X

تبلت لنوو مدل Tab M10 HD X306X ظرفیت ۶۴ دومین مدل این لیست است. این محصول از پردازنده‌ی هلیو P22T قدرت می‌گیرد و امکان مکالمه را هم به کاربر می‌دهد. همچنین این محصول از ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و اندروید ۱۰ هم بهره می‌برد و امکانات نرم‌افزاری زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اندازه‌ی این تبلت به ۱۰٫۱ اینچ می‌رسد که آن را برای تماشای فیلم و سریال به یک گزینه‌ی عالی تبدیل می‌کند. بدنه‌ی این محصول آلومینیومی است و کیفیت خوبی هم دارد اما جالب‌تر اینکه لنوو در بسته‌بندی آن هم کاور قرار داده و هم گلس تا نیاز به پرداخت هزینه برای این دو مورد نباشد. صفحه‌نمایش این تبلت دارای گواهینامه TÜV Rheinland بوده با کاهش نور آبی، سلامت چشم در زمان استفاده از این محصول حفظ و از ایجاد خستگی جلوگیری می‌کند. بنابراین یک گزینه‌ی عالی برای هدیه روز پدر محسوب می‌شود.

تبلت لنوو مدل Tab M10 HD X306X ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

گلکسی تب S6 لایت

در نهایت اما می‌رسیم به تبلتی که علی‌رغم بهره‌مندی از قیمت مناسب، عملکرد پردازشی و گرافیکی آن هم خوب است و این یعنی پدر شما علاوه بر تماشای فیلم و سریال می‌تواند به انجام بازی‌های معمولی هم بپردازد. گلکسی تب S6 لایت یک تبلت ۱۰٫۴ اینچی با نمایشگری بسیار باکیفیت است که تماشای فیلم و سریال را به فرآیندی لذت‌بخش تبدیل می‌کند. سامسونگ همچنین برای این محصول از دوربین باکیفیت، باتری ۷۰۴۰ میلی‌آمپر ساعتی بسیار بادوام، امکان پشتیبانی از سیم‌کارت، چهار بلندگوی قدرتمند تنظیم شده توسط شرکت AKG و یک قلم در نظر گرفته شده تا بدین ترتیب امکان انجام کارهای مختلف با آن وجود داشته باشد.

تبلت سامسونگ مدل Galaxy TAB S6 Lite ظرفیت 64 گیگابایت

۳. کنسول بازی

هدیه روز پدر

کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S

ارزان‌ترین کنسولی که می‌توانید برای پدر خود تهیه کنید تا از اوقات فراغت خود بهترین استفاده را ببرد، کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت است. فقط کافی است چند بازی جذاب برای پدر خود تهیه کنید تا با بالاترین کیفیت ممکن به تجربه‌ی آن‌ها بپردازد و لذت ببرد. این کنسول هم قیمت مناسبی دارد و هم کیفیت ساخت کنترلر آن بالاست به گونه‌ای که مجبور نیستید بعد از مدتی آن را تعویض کنید. توجه داشته باشید این کنسول فقط یک دسته دارد و در صورت نیاز باید یک دسته به صورت جداگانه برای آن تهیه کنید. البته می‌توانید مدل همراه با دو دسته‌ی این محصول را هم خریداری کنید که قیمت بالاتری دارد.

کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت
مجموعه کنسول بازی مایکروسافت مدل Xbox Series S ظرفیت 500 گیگابایت به همراه دسته اضافی

کنسول بازی سونی مدل پلی‌استیشن ۴ اسلیم

اگر فکر می‌کنید پلی استیشن به خاطر محبوبیت بیشتری که در نزد کاربران دارد، گزینه‌ی مناسب‌تری است، می‌توانید پلی استیشن ۴ را به عنوان هدیه روز پدر برای پدر خود تهیه کنید. این محصول اگرچه قدیمی شده اما همچنان دنیایی از بازی‌های مختلف دارد که تجربه‌ی تمام آن‌ها قطعا می‌تواند تا سال‌ها طول بکشد، خصوصا برای پدرهایی که معمولا به بازی‌های انگشت‌شماری علاقه‌مند می‌شوند و دائما آن‌ها را انجام می‌دهند. این محصول هم یک دسته دارد و در صورت نیاز باید یک دسته‌ی دیگر برای آن خریداری کرد.

کنسول بازی سونی مدل Playstation 4 Slim ریجن 3 کد CUH-2218B ظرفیت 1 ترابایت

کنسول بازی سونی مدل پلی‌استیشن ۵ دیجیتالی

اگر علاقه‌مند به تجربه‌ی جدیدترین بازی‌ها با بالاترین کیفیت ممکن هستید، پیشنهاد می‌شود اندکی هزینه کرده و پلی استیشن ۵ را تهیه کنید تا دیگر جای هیچ حرف و حدیثی باقی نماند. این محصول ۸۲۵ گیگابایت حافظه‌ی SSD پرسرعت دارد که این یعنی شما عملا صفحه‌ی بارگذاری بازی را تجربه نمی‌کنید و به سرعت وارد بازی می‌شوید. توجه داشته باشید این بسته‌بندی هم یک دسته دارد.

کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 Digital Edition ظرفیت 825 گیگابایت

۴. ساعت هوشمند

هدیه روز پدر

ساعت هوشمند میبرو مدل Color Smart Watch

ساعت هوشمند میبرو مدل Color Smart Watch یک ساعت هوشمند عالی است که برای آقایان و بانوان طراحی شده و به لطف استفاده از فلز در طراحی، کیفیت ساخت خوبی هم دارد. این ساعت ضد آب است و با سیستم‌عامل اندروید و iOS هم سازگاری کاملی دارد. فقط کافی است اپلیکیشن Mibro Fit را روی گوشی پدر خود نصب کنید تا بتوانید یک سری تنظیمات را روی آن اعمال کنید. این ساعت قیمت مناسبی دارد و در عین حال وجود قابلیت‌هایی نظیر پایش اکسیژن خون، سنجش کالری سوزانده شده، پایش ضربان قلب، پایش وضعیت خواب و… به یک گزینه‌ی بسیار ارزشمند برای هدیه روز پدر تبدیل می‌شود.

ساعت هوشمند میبرو مدل Color Smart Watch

ساعت هوشمند هاینوتکو مدل H40 سری ۷

دومین ساعت این لیست، ساعت هوشمند هاینوتکو مدل H40 سری ۷ است. این ساعت هوشمند یکی از جدیدترین محصولات شرکت هاینوتکو است که کیفیت فوق‌العاده بالایی داشته و بسیار شبیه به ساعت‌های اصلی اپل است با این تفاوت که با قیمتی بسیار مناسب‌تر در دسترس قرار دارد. این ساعت مربعی بوده و از اندروید و iOS هم پشتیبانی می‌کند. از جمله سنسورهای این محصول می‌توان به گام شمار، ضربان قلب، پایش خواب، سنسور دمای بدن، سنسور فشار خون و سنسور اکسیژن خون اشاره کرد. همچنین این ساعت قابلیت مکالمه هنگام تماس را نیز داراست و از زبان فارسی هم پشتیبانی می‌کند که ارزش خرید آن را دو چندان می‌کند.

ساعت هوشمند هاینو تکو مدل H40 series 7

ساعت هوشمند مدل + X8 ULTRA ADAPTER

در نهایت می‌رسیم به ساعت هوشمند مدل + X8 ULTRA ADAPTER که بسیار شبیه به ساعت اپل واچ اولترا است با این تفاوت که قیمت بسیار پایین‌تری داشته و قاعدتا بسیاری از امکانات و قابلیت‌های آن ساعت ۸۰۰ دلاری را هم در خود ندارد. این محصول نمایشگری ۲ اینچی با رفرش‌ریت ۹۰ هرتزی و پنلی از جنس OLED دارد تا از این حیث یک ساعت بسیار باکیفیت باشد. از جمله قابلیت‌های این ساعت جذاب می‌توان به سنسورهای فشار سنج و ارتفاع سنج، سنسور ضربان قلب، فشار خون، دمای بدن، اکسیژن خون، GPS ،سنسور قند خون، پایش تنفس، قابلیت مکالمه و پاسخ به تماس‌ها، مشاهده پیام‌های تمامی شبکه‌های اجتماعی، اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی، نمایش اسم مخاطبین هنگام تماس ورودی، پشتیبانی کامل از زبان فارسی، منو فارسی، قابلیت زوم در منو و وارد شدن به برنامه‌ها، دارای برنامه هواشناسی، استاندارد ضد آب IP67، بلوتوث ۵.۲ و… اشاره کرد.

ساعت هوشمند مدل + X8 ULTRA ADAPTER

۵. هدفون

هدیه روز پدر

هدفون لاجیتک مدل H111B

هدفون مدل H111B محصولی از برند مطرح لاجیتک است که به صورت روگوشی طراحی شده و کیفیت بسیار خوبی هم دارد. با وزن ۷۳٫۲ گرمی و ابعاد کوچک، این هدفون اصلا دست و پاگیر نیست. همچنین میکروفون تعبیه شده روی آن امکان چرخش ۱۸۰ درجه‌ای و کیفیت خوبی دارد که انجام مکالمه را به فرآیندی لذت‌بخش تبدیل می‌کند.

هدفون لاجیتک مدل H111

هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل FTI EARBUDS T13 QUALITY

معمولا افراد مسن کمتر از هندزفری‌های توگوشی استفاده می‌کنند چرا که ممکن است باعث سردرد شود. اما با این حال برخی از آن‌ها به این نوع هدفون‌ها تمایل دارند که در این صورت می‌توانید هدفون مخصوص بازی بلوتوثی کیو سی وای مدل FTI EARBUDS T13 QUALITY را خریداری کنید. این هندزفری کیفیت صدای بسیار بالایی داشته و طراحی آن هم به گونه‌ای است که اصلا گوش را آزار نمی‌دهد. به لطف وجود میکروفون‌های قدرتمند، عملیات حذف نویز هم به خوبی صورت می‌گیرد تا مکالمه‌ی راحت‌تری داشته باشید. این محصول ۸ ساعت شارژدهی با صدای ۵۰٪ داشته و کیس شارژر هم ۳۰ ساعت دیگر به آن اضافه می‌کند تا به صورت کلی این هدفون یک گزینه‌ی معقول برای هدیه روز پدر به حساب بیاید.

هدفون مخصوص بازی بلوتوثی کیو سی وای مدل FTI EARBUDS T13 QUALITY

هدفون بلوتوثی یوسمز مدل YX05

محصول آخر اما باز هم هدفون روگوشی با نام هدفون بلوتوثی یوسمز مدل YX05 است. محصولی که قیمت بالاتری از دو مدل دیگر دارد اما بلوتوثی است و بدون اینکه نیاز به اتصال سیمی داشته باشد می‌تواند کار کند. به لطف باتری ۱۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی که درون آن تعبیه شده، می‌توانید تا ۱۰۰ ساعت با آن موسیقی گوش دهید و لذت ببرید. علاوه بر این‌ها، کیفیت صدای آن هم در این محدوده‌ی قیمتی مثال‌زدنی است. امکان مکالمه هم با این محصول وجود دارد که به لطف کیفیت بالای میکروفون‌ها تجربه‌ی خوبی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

هدفون بلوتوثی یوسمز مدل YX05

۶. اسپیکر

هدیه روز پدر

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل گریت نایس مدل GTS-1345

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل گریت نایس مدل GTS-1345 یک اسپیکر ۲۸۰ گرمی کوچک اما واقعاً پرقدرت و باکیفیت است که اصلا نیازی به سیم برای اتصال و کار کردن ندارد. این محصول یک باتری لیتیومی ۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و از طریق بلوتوث به گوشی یا منبع صدا وصل می‌شود. توان خروجی آن ۵ وات است و فرکانس پاسخگویی آن هم بین ۱۰۰ تا ۲۰ هزار هرتز. به همراه داشتن این اسپیکر برای تماشای فیلم و سریال واقعاً عالی خواهد بود.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل گریت نایس مدل GTS-1345

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کلومن مدل K-S115

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کلومن مدل K-S115 اندکی بزرگ‌تر و سنگین‌تر (۴۱۸ گرم) از مدل اولی بوده و کیفیت صدای مناسب‌تری هم دارد. از جمله امکانات جذاب این اسپیکر می‌توان قابلیت پاسخ به تماس، قابلیت اتصال به رادیو، قابلیت اتصال به انواع پخش‌کننده‌ های مجهز به جک ۳.۵ میلی‌متری، قابلیت پخش فایل‌های MP3 از طریق کارت حافظه (RAM) و فلش (USB FLASH)، مجهز به فناوری HiFi برای ارائه‌ی صدایی با کمترین تغییر، باتری پرظرفیت، بلوتوث ۵ و… اشاره کرد.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کلومن مدل K-S115

اسپیکر قابل حمل کلومن مدل K-S110

در نهایت اما می‌رسیم به اسپیکر قابل حمل کلومن مدل K-S110 که یک اسپیکر با توان خروجی ۱۰ واتی است و به لطف باتری ۱۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خود می‌تواند تا ۵۰ ساعت شارژدهی داشته باشد. منبع تغذیه‌ی این اسپیکر باتری است و از طریق بلوتوث به منبع صدا متصل می‌شود. این اسپیکر ۳۵۰ گرم وزن دارد و حمل و نقل آن هم کار آسانی است. از جمله امکانات این محصول می‌توان به صدای ۳۶۰ درجه، استاندارد ضد آب IPX4، بیس مناسب و… اشاره کرد.

اسپیکر قابل حمل کلومن مدل K-S110

۷. پاوربانک

هدیه روز پدر

پاوربانک انکر مدل A1363 با ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

پاوربانک انکر مدل A1363 با ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خود کافی است یک بار شارژ شود تا بتواند چندین بار گوشی شما را شارژ کند. این محصول به خصوص برای پدرهایی که در محیط بیرون از خانه کار می‌کنند مناسب است چرا که می‌تواند شارژ گوشی آن‌ها را چندین بار کاملا پر کند. کیفیت بالای برند انکر بر کسی پوشیده نیست و نیاز به توضیح خاصی هم ندارد. این پاوربانک از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند، از چراغ LED بهره می‌برد تا شما را از وضعیت شارژ پاوربانک آگاه کند، مقاومت بالایی در برابر خط و خش دارد، دو دستگاه را همزمان شارژ می‌کند و از گوشی هم در برابر خطرات الکترونیکی مراقبت می‌کند.

شارژر همراه انکر مدل A1363 ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

شارژر همراه انکر مدل PowerCore Metro Slim با ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

شارژر همراه انکر مدل PowerCore Metro Slim یک پاوربانک ۱۰٫۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که قیمت کمتری از مدل بالایی داشته اما کیفیت آن فوق‌العاده بالاست. این محصول وزن کمی دارد اما می‌تواند خیلی راحت یک گوشی با باتری نسبتا پرظرفیت را تا دو بار شارژ کند. توجه داشته باشید برای استفاده از کابل USB-C باید آن را به صورت مجزا خریداری کنید چون همراه محصول عرضه نمی‌شود.

شارژر همراه انکر مدل PowerCore Metro Slim ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

شارژر همراه ای دیتا مدل T10000

اگر به دنبال یک پاوربانک باکیفیت از یک برند معتبر اما با قیمت مناسب‌تر هستید، شارژر همراه ای دیتا مدل T10000 می‌تواند گزینه‌ی خوبی باشد. این محصول بسیار باریک و سبک است اما در عین حال بدنه‌ای مقاوم در برابر حریق دارد. این پاوربانک از الگوی پوششی برای مقاومت در برابر سر خوردن بهره می‌برد که آن را در برابر جذب اثر انگشت و لکه هم مقاوم کرده است. این پاوربانک امکان شارژ دو دستگاه به صورت همزمان را هم دارد.

شارژر همراه ای دیتا مدل T10000 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

۸. هارد و فلش

هدیه روز پدر

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل My Passport7877

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل My Passport7877 با ظرفیت ۱ ترابایت بیشتر برای افرادی مناسب است که لپ‌تاپ یا کامپیوتری با حافظه‌ی داخلی کم دارند و یا می‌خواهند هر جایی که می‌روند، اطلاعات‌شان همراه‌شان باشد. برای این منظور، هارد اکسترنال گزینه‌ی بسیار خوبی محسوب می‌شود که حتی می‌توانید درون آن فیلم و سریال‌های متنوعی ارسال کنید تا پدر شما در مواقعی که می‌خواهد آن را به لپ‌تاپ یا کامپیوتر متصل کرده و به اطلاعات دسترسی داشته باشد. این هارد سرعت خوبی دارد و در برابر ضربه، خط و خش، آب و گرد و غبار هم مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد. با این حال اگر نگران سلامت هارد هستید می‌توانید یک کیف هم برای آن خریداری کنید.

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل My Passport7877 ظرفیت 1ترابایت
کیف هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل 571

فلش مموری سن دیسک مدل Ultra Dual Drive GO USB Type-C با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت

اگر خرید یک هارد هم صرفه‌ی اقتصادی و هم کاربرد خاصی ندارد، می‌توانید خرید فلش پرظرفیت و باکیفیتی مثل سن دیسک مدل Ultra Dual Drive GO USB Type-C را مد نظر داشته باشید. یک فلش که از رابط USB-C هم بهره می‌برد تا هر زمان که بخواهید بتوانید آن را به گوشی یا تبلت خود هم متصل کرده و اطلاعات آن را استفاده کنید. این فلش مموری سرعت بالایی دارد و از لحاظ ظاهری هم فوق‌العاده شیک و زیبا طراحی شده است.

فلش مموری سن دیسک مدل Ultra Dual Drive GO USB Type-C ظرفیت 128گیگابایت

فلش مموری ای دیتا مدل ROYAL UR340 با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت

اگر هم به برند ای‌دیتا علاقه‌مند هستید، فلش مموری ای دیتا مدل ROYAL UR340 با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای خرید باشد. این فلش اگرچه فقط از یک رابط بهره می‌برد اما سرعت بالایی دارد و در برابر گرد و غبار و آب هم مقاوم است. سرعت انتقال اطلاعات با این فلش بسیار بالاست و می‌توانید در هر لحظه با اتصال آن به کامپیوتر یا لپ‌تاپ، اطلاعات را در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار داشته باشید.

فلش مموری ای دیتا مدل  ROYAL UR340  ظرفیت 128 گیگابایت

هدیه روز پدر؛ سخن پایانی

پدر واژه‌ای است که توصیف آن در وصف کلمه نمی‌گنجد. از همین رو بسیاری از افراد می‌خواهند در روز پدر با خرید هدیه های مختلف آن‌ها را شاد کنند. در این مطلب سعی کردیم بهترین و جذاب‌ترین محصولات الکترونیکی که می‌توان به عنوان هدیه روز پدر تهیه کرد را لیست کنیم با این امید که بتوانید او را در روزی که برای قدردانی از زحماتش در نظر گرفته شده شاد کنید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.