نیل دراکمن: قصه‌ی لست آو آس هنوز تمام نشده است

در حال حاضر می‌دانیم که استودیو ناتی داگ در حال توسعه‌ی یک بازی چندنفره‌ی بزرگ بر اساس جهان لست آو آس است اما از سوی دیگر می‌دانیم که نیل دراکمن هم با تیم دیگری در حال توسعه‌ی یک بازی تک‌نفره است. هرچند نمی‌دانیم نیل دراکمن مشغول ساخت چه اثری است اما او در مصاحبه‌ی جدید خود سرنخ‌ها و اشاره‌هایی به سومین قسمت از سری بازی لست آو آس کرده است.

نیل دراکمن یکی از خالقان لست آو آس که یکی از نویسندگان و کارگردانان سریال اقتباسی این اثر هم است، در حالی که تأیید نکرده است که آیا ناتی داگ در حال حاضر بازی لست آو آس پارت ۳ را توسعه می‌دهد یا نه اما در مصاحبه‌ی خود به هالیوود ریپورتر گفته است: «من فکر می‌کنم که داستان‌های بیشتری برای گفتن وجود داشته باشد.»

البته، این اولین بار نیست که نیل دراکمن به ادامه‌ی داستان لست آو آس اشاره کرده است. او در آوریل ۲۰۲۱ اعلام کرد که طرح اولیه داستانی سومین بازی احتمالی لست آو آس نوشته شده است اما در حال حاضر این بازی در حال توسعه نیست. آخرین اظهار نظر او در مورد سومین بخش داستان این اثر در جریان مصاحبه‌ای با محوریت اقتباس تلویزیونی از بازی لست آو آْس بیان شد که قرار است از هفته‌ی آینده از شبکه‌ی اچ‌بی‌او پخش شود.

فصل اول این سریال وقایع اولین بازی لست آو آس که در ژوئن سال ۲۰۱۳ برای پلی‌استیشن ۳ عرضه شد و همچنین بسته‌ی الحاقی آن را روایت خواهد کرد. به احتمال زیاد، در صورت ادامه‌ی ساخت این سریال، فصل دوم وقایع بازی دوم یعنی لست آو آس پارت ۲ را که در سال ۲۰۲۰ برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر شد، پوشش خواهد داد. او در مصاحبه با هالیوود ریپورتر گفته بود: «ما در این سریال هیچ برنامه‌ای به جز اقتباس داستان بازی‌های لست آو آس نداریم.»

The Last of Us Part II

بر اساس این گزارش، این سریال تلویزیونی در کل بسیار به بازی لست آو آس وفادار خواهد بود اما شامل بعضی تغییرات اساسی در داستان بازی خواهد شد که طرفداران را شوکه خواهد کرد و شاید حتی به چالش بکشد. از جمله این موارد می‌توان به یکی از شخصیت‌های بازی یعنی بیل اشاره کنیم که نقش او در این سریال توسط نیک آفرمن ایفا شده است.

این سریال که دو نقش اصلی آن یعنی نقش شخصیت‌های جوئل و الی توسط پدرو پاسکال و بلا رمزی بازی می‌شود، قرار است در هفته‌ی آینده از شبکه‌ی اچ‌بی‌او پخش شود.

نیل دراکمن در جریان مصاحبه‌ی خود بیان کرد: «مردم اقتباس‌های بدی (از بازی‌های ویدئویی) را می‌بینند و این به اعتبار این ایده که بازی‌ها کودکانه هستند اضافه و آن را تصدیق می‌کند. من عاشق این ایده هستم که یک نفر می‌تواند این اثر را تماشا کند و تحت تاثیر آن قرار بگیرد و سپس با تعجب بگوید که “صبر کن، این بر اساس یک بازی ویدئویی ساخته شده؟”»

بخوانید: میراث خشم و جنون؛ تحلیل داستانی لست آو آس پارت ۲

ناتی داگ اخیراً تصویر مفهومی جدیدی از بازی چندنفره‌ی لست آو آس را منتشر کرده است و وعده داده که جزئیات بیشتری را در سال ۲۰۲۳ از این اثر به اشتراک خواهد گذاشت.

همچنین سونی به‌تازگی اعلام کرده است که نسخه‌ی بازسازی‌شده‌ی بازی لست آو آس ۱ که تحت عنوان لست آو آس پارت ۱ برای پلی‌استیشن عرضه شده است، در ۳ مارس ۲۰۲۳ برای کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد.

منبع: VGC


کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت
کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 Digital Edition ظرفیت 825 گیگابایت

بازی فیفا 23 مخصوص PS5

۱,۹۱۵,۰۰۰

تومان

بازی FIFA 23 مخصوص PS4

۱,۵۹۴,۰۰۰

تومان

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.