نمایش جزئیات خارق العاده در تریلر گیم پلی جدید بازی Forza Motorsport

در جریان رویداد Developer Direct ایکس باکس، ابر شرکت «مایکروسافت» (Microsoft) نمایش گیم پلی جدیدی از بازی مسابقه‌ای «فورتزا موتوراسپورت» (Forza Motorsport) را منتشر کرد که در پایان نمایش، تاریخ انتشار بازی مشخص شد.

به گزارش وب‌سایت Wccftech، شرکت «مایکروسافت» نمایش جدیدی از بازی Forza Motorsport را در رویداد Developer Direct منتشر کرده است. در این تریلر، سازندگان بازی پیرامون ویژگی‌ها و استفاده آن‌ها از قدرت کنسول نسل نهمی Microsoft صحبت می‌کنند. آن‌ها این بازی را جهشی عظیم نسلی و اثری واقع‌گرایانه توصیف می‌کنند.

نمایش قابلیت‌ها در تریلر گیم پلی جدید بازی Forza Motorsport

سازندگان به بازیکنان وعده می‌دهند که می‌توانند این بازی را با کیفیت ۴K همراه با قابلیت «ری-تریسینگ» (Ray Tracing) تجربه کنند. بازی «فورتزا موتوراسپورت» در زمان انتشار بیش از ۵۰۰ ماشین و ۲۰ محیط جدید از جمله ۵ مکان تازه (مانند مسابقه جایزه بزرگ کایالمی) خواهد داشت. بازیکنان در این بازی با قابلیت‌های مختلفی برای ایجاد تغییرات و شخصی‌سازی مواجه می‌شوند.

تریلر گیم پلی جدید بازی Forza Motorsport

بازی Forza Motorsport همچنین از آب و هوا و تغییرات شب و روز پویا در جریان مسابقه پشتیبانی می‌کند. سازندگان بازی بیان می‌کنند که زمان زیادی روی صداگذاری بازی صرف کرده‌اند تا حدی که صدای اصطکاک لاستیک ماشین با سطح جاده با دقت ظریفی طراحی شده است.

همچنین سازندگان بازی روی جزئیاتی نظیر نشستن خاک و شن روی ماشین تمرکز زیادی داشتند و به لطف قابلیت سیستم‌های نسل جدید، موفق شده‌اند روی مواردی مانند درختان، فضای سبز، تماشاچیان (سه‌بعدی کامل) و محیط بیرون پیست بیشتر کار کنند.

بازی مورد انتظار Forza Motorsport قرار است در تاریخ نامعلوم از سال ۲۰۲۳ روی کنسول‌های «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) و رایانه شخصی منتشر شود. شما می‌توانید تریلر گیم پلی بازی Forza Motorsport را در پایین صفحه تماشا کنید:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.