نمایشگر گلکسی S23 اولترا احتمالاً خمیدگی کمتری نسبت‌به S22 اولترا خواهد داشت

فردی ناشناس، یک رندر CAD در شبکه‌ی اجتماعی چینی ویبو منتشر کرده است که ظاهراً گوشی هوشمندی را از نمای کناری نشان می‌دهد و Ice Universe، افشاگر خوش‌سابقه‌ی توییتری، اعتقاد دارد که این گوشی، گلکسی اس ۲۳ اولترا سامسونگ است.

رندر موردبحث جزئیات زیادی در بر ندارد، اما نشان می‌دهد خمیدگی صفحه‌نمایش گلکسی S23 اولترا کمتر از نسل قبل است. سامسونگ سال‌ها دستگاه‌های رده‌بالای خود را با نمایشگر خمیده عرضه می‌کرد، اما به‌نظر می‌رسد گلکسی S23 اولترا قرار است نمایشگر تخت‌تری نسبت‌به قبل داشته باشد.

رندر CAD منتسب‌به گلکسی اس ۲۳ اولترا سامسونگ S23 Ultra از نمای کناری

ظاهراً سامسونگ تصمیم گرفته است گوشه‌های گرد را در پرچم‌دار جدیدش تا حد زیادی زاویه‌دار کند. پیش‌تر Ice Universe به این تغییر در طراحی گلکسی S23 اولترا اشاره کرده بود. در رندر CAD جدید می‌بینیم که بخش میانی فریم گوشی ضخیم‌تر است. فضای اضافی می‌تواند به سامسونگ برای استفاده از سیستم خنک‌کننده‌ی بهتر کمک کند.

مقاله‌ی مرتبط:

شایعه‌های تأییدنشده می‌گویند سامسونگ گوشی‌های سری گلکسی S23 را اوایل بهمن معرفی می‌کند. احتمالاً این گوشی‌ها در تمام بازارهای دنیا با پردازنده‌ی Snapdragon Gen 2 عرضه می‌شوند، این در حالی است که سامسونگ به‌طور معمول سری گلکسی S را در بازارهای خارج از آمریکا با پردازنده‌ی اگزینوس دردسترس قرار می‌دهد. گلکسی S23 اولترا احتمالاً دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی خواهد داشت.

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link