نشان تجاری بازی Counter-Strike 2 توسط Valve ثبت شد

طبق گزارش‌های جدید، کاربران از کدهای موتور «سورس انجین ۲» (Source Engine 2) متوجه شدند که نشان تجاری بازی Counter-Strike 2 توسط Valve ثبت شده است.

سری «کانتر استرایک» (Counter-Strike) از سال ۲۰۰۰ در قفسه بسیاری از فروشگاه‌های رایانه شخصی قرار داشته است. شرکت Valve در طی ۲۳ سال اخیر به‌روزرسانی و محتواهای فراوانی را برای این سری عرضه کرده است. آخرین نسخه از سری Counter-Strike با نام Global Offensive در سال ۲۰۱۲ منتشر شد. گزارش‌ها حاکی از این شرکت «والو» قصد دارد پس از یازده سال از قسمت جدید سری CS رونمایی کند.

هفته گذشته، کاربران متوجه شدند موتور گرافیکی Source Engine 2 به‌زودی به نسخه آزمایشی جدید CS:GO اضافه می‌شود. همچنین برخی از کاربران اسامی چند کد را از این موتور گرافیکی استخراج کردند که نشان از وجود پروژه Left 4 Dead 3 می‌داد. البته این خبر بدین معنی نیست که ساخت بازی Left 4 Dead 3 به طور رسمی تایید شده است. با این حال، حضور بیلدهای عنوان Counter-Strike در کدهای موتور SE2 عجیب به نظر می‌رسد.

نشان تجاری بازی Counter-Strike 2

اوایل امروز صبح، اطلاعاتی مبنی بر ثبت علائم تجاری (تریدمارک) جدید در رابطه با سری Counter-Strike منتشر شد. کاربر Aquarius در توییت خود نوشت که نشانه تجاری منتشر شده به بازی Counter-Strike 2 اشاره دارد. گفتنی است این علائم تجاری چهار روز پیش همزمان با خبر عرضه موتور گرافیکی Source Engine 2 برای بازی CS:GO ثبت شده است. این اتفاق می‌تواند ساخت و عرضه بازی Counter-Strike 2 را به واقعیت تبدیل کند. البته شرکت Valve هنوز واکنشی نسبت به ثبت چنین علائم تجاری پیرامون سری CS نشان نداده است.

ثبت نشان تجاری بازی Counter-Strike 2؛ Valve بر سر دوراهی!

با احتمال معرفی نسخه جدید Counter-Strike بسیاری از کاربران چنین سوالی را مطرح می‌کنند که آیا بازی جدید به مانند CS:GO رایگان خواهد بود یا برای دریافت آن باید هزینه‌ای پرداخت شود؟ البته Aquarius بار دیگر توییتی پیرامون به‌روزرسانی‌های رجیستری CS:GO می‌زند. شما می‌توانید تغییرات جدید رجیستری Counter-Strike: Global Offensive را در پایین صفحه تماشا کنید:

نشان تجاری بازی Counter-Strike 2

از سوی دیگر، کاربران تمامی اطلاعات منتشر شده را به معرفی موتور Source Engine 2 برای نسخه آزمایشی CS:GO مرتبط می‌کنند. شرکت Valve با به‌روزرسانی گرافیک بازی CS:GO تلاش می‌کند برخی از مشکلات این بازی اعم از اختلال در سرورها را رفع کند. تنها باید منتظر ماند و دید که شرکت Valve در آینده نزدیک چه اطلاعات رسمی از نسخه جدید سری Counter-Strike برای کاربران اعلام می‌کند. بازی Counter-Strike: Global Offensive هم‌اکنون به صورت رایگان برای رایانه شخصی قابل دریافت است.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.