نسخه موبایلی Call of Duty: Warzone تاخیر خورد

نسخه موبایلی Call of Duty: Warzone تاخیر خورد

اکتیویژن با عرضه Call of Duty روی موبایل موفقیت چشمگیری داشته و در فضای بتل رویال نیز موفقیت چشمگیری داشته است. بنابراین همیشه منطقی است که این شرکت در نهایت سعی کند این دو را با هم ترکیب کند.

سال گذشته، به طور رسمی از نسخه موبایلی وارزون رونمایی کرد و تایید شد که قرار است در سال ۲۰۲۳ به طور کامل عرضه شود.

آنطور که توسط CharlieINTEL در توییتر مشاهده شده، صفحه Call of Duty: Warzone Mobile در اپ استور اخیراً به‌روز شده و تاریخ انتشار آن از ۱۵ می (۲۵ اردیبهشت) به ۱ نوامبر (۱۰ آبان) منتقل شده است.


مطلب پیشنهادی: هرآنچه که باید پیش از خرید گوشی گیمینگ بدانیدگوشی مناسب بازی کردن کدام است؟
 هرآنچه که باید پیش از خرید گوشی گیمینگ بدانید هرآنچه که باید پیش از خرید گوشی گیمینگ بدانید

در بیانیه‌ای به GameSpot، اکتیویژن اعلام کرد که تاریخ انتشار جدید ذکر شده در صفحه بازی به صورت موقتی است، اما تاریخ دقیق یا بازه‌ای را برای انتشار شوتر بتل رویال تایید نکرد و تنها اشاره کرد که اواخر سال میلادی جاری عرضه خواهد شد.

یکی از نمایندگان اکتیویژن گفت:

تا زمانی که تایید نشود، اکثر فروشگاه‌های آنلاین به سادگی یک زمان موقت یا تاریخ تخمینی لانچ را فهرست می‌کنند. خیلی هیجان‌زده‌ایم تا Call of Duty: Warzone Mobile را برای گیمرها در سرتاسر جهان عرضه کنیم و در حالی که هنوز در مرحله انتشار محدود خود هستیم، توسعه در مسیر درست قرار دارد و انتظار داریم اواخر امسال در سطح جهانی عرضه شود.

Call of DutyCall of Duty

در اوایل سال ۲۰۲۳، مایکروسافت که در حال حاضر به دنبال تایید خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مقامات نظارتی در سراسر جهان است، اعلام کرد که انتظار دارد رفته رفته Call of Duty Mobile حذف شود و در نهایت با Warzone Mobile جایگزین شود.

با این حال، Activision در بیانیه‌ای پس از مدت کوتاهی اعلام کرد که قصد دارد از Call of Duty Mobile «برای مدت طولانی» پشتیبانی کند.

در همین حال، در مورد نسخه کنسولی ادعا شده که قسمت جدید کال آو دیوتی امسال – که طبق گزارش‌ها قرار است دنباله‌ی Modern Warfare 2 باشد و توسط Sledgehammer Games ساخته شده – در ماه آگوست معرفی خواهد شد.


مطلب پیشنهادی:بهترین سلاح‌های Call of Duty Mobile تا فصل دوم سال ۲۰۲۳معرفی ۶ قاتل سریالی!
بهترین سلاح‌های Call of Duty Mobile تا فصل دوم سال ۲۰۲۳بهترین سلاح‌های Call of Duty Mobile تا فصل دوم سال ۲۰۲۳


ویجی‌لاگ پلاس: موفقیت جدید سازنده الدن رینگ و نمایش جدید زلدا

اطلاعات بیشتری از روند توسعه ریمیک بازی‌های Max Payne اعلام شد - ویجیاتواطلاعات بیشتری از روند توسعه ریمیک بازی‌های Max Payne اعلام شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.