معرفی ۱۵ کیف با کیفیت برای دوربین‌های عکاسی کانن

اگر به دنبال خرید یک کیف دوربین خوب و باکیفیت برای دوربین عکاسی کانن خود هستید در این مطلب همراه ما باشید تا ۱۵ مدل از بهترین کیف‌های موجود را به شما معرفی کنیم. البته قبل از اینکه به معرفی این لوازم جانبی دوربین های عکاسی کانن بپردازیم باید به این نکته هم اشاره کنیم که این کیف‌ها منحصرا برای دوربین‌های کانن طراحی نشده‌اند و می‌توانید دوربین‌ها و گاها لپ‌تاپ‌های کوچک را هم درون آن‌ها قرار دهید.

کیف دوربین کانن

۴۲۵,۰۰۰

تومان

کوله پشتی دوربین رانیک پرایم مدل Stylish RP-16B

۱,۰۰۰,۰۰۰

تومان



۱. کیف دوربین عکاسی مدل ۸۰۱۹C

9c0ea35a0d7c2dcc3410127440397780a8e1051d 1660024494

یکی از ارزان‌ترین کیف‌های موجود در این لیست که وزن مناسبی هم دارد، کیف دوربین مدل ۸۰۱۹C است. یک کیف با اندازه‌ی ۱۷ سانتی‌متر که احازه می‌دهد یک دوربین و لنز کنون بسیار کوچک را درون آن قرار دهید. اگرچه با این قیمت مناسب، شاید ترجیح می‌دادیم اندکی بزرگ‌تر می‌بود تا یک کیف کم‌نظیر باشد اما با این حال اگر خیلی به صورت حرفه‌ای به عکاسی مشغول نیستید و یا تجهیزات عکاسی‌تان کم هستند، می‌توانید روی این کیف حساب کنید. قیمت این کیف دوربین کانن بسیار مناسب است و افراد با بودجه‌ی کم هم می‌توانند آن را خریداری کنند.

کیف دوربین مدل 8019C

۲. کیف دوربین عکاسی کانن مدل ۲۰۲-C

d5456c79b8b04f18fac97d119d490ae35b4f9923 1660026204

یکی از مقرون به صرفه‌ترین کیف‌های دوربین موجود درون دیجی‌کالا، مدل ۲۰۲-C است. یک کیف با ظاهری خاص و جالب با ابعاد ۲۶ × ۱۸ × ۱۵ سانتی متر که اجازه می‌دهد یک دوربین و یک لنز را هم به راحتی درون آن قرار دهید. همچنین جیب‌های جداگانه‌ای برای فیلتر، درب لنز، رم و… هم در طرفین این کیف در نظر گرفته شده که فضای خوبی دارند. این کیف فقط ۲۰۰ گرم وزن دارد و یکی از سبک‌ترین کیف‌های موجود در این لیست هم محسوب می‌شود.

کیف دوربین کانن مدل 202-C

۳. کیف دوربین عکاسی کانن

کیف دوربین کانن

یکی از زیباترین و بهترین کیف‌هایی که هم از برند کانن بوده و هم می‌توانید از آن برای دوربین‌های این شرکت با ابعاد مختلف استفاده کنید، این مدل است. یک کیف بزرگ و جادار با وزن مناسب (۴۹۴ گرم) که به راحتی می‌توانید حتی یک لنز را هم در کنار دوربین درون آن قرار دهید. علاوه بر این‌ها، این کیف دارای دو جیب کوچک هم هست که به راحتی می‌توانید شارژر، کابل، رم، فیلتر و… را درون آن قرار دهید. از لحاظ کیفیت هم باید خیالتان آسوده باشد چرا که از متریال واقعاً خوب و مرغوبی در ساخت آن استفاده شده است. این کیف از پد محافظت از دوربین، بند با قابلیت تنظیم سایز سگکی به صورت رودوشی، یک دسته به صورت حمل دستی، روکش ضد باران، جایگاه مموری کارت و… هم بهره می‌برد و یک مجموعه‌ی کامل و جذاب با قیمت مناسب است. قیمت این کیف دوربین کانن بسیار مناسب است و افراد با بودجه‌ی کم هم می‌توانند آن را خریداری کنند.

کیف دوربین کانن

۴. کیف دوربین پروفاکس مدل Parsa S20

5003728

اگر به دنبال یک کیف ۲۰۰ گرمی جذاب با قیمت مناسب و امکانات مناسب هستید، Parsa S20 می‌تواند برای شما مناسب باشد. البته این کیف خیلی جادار و بزرگ نیست و نهایتا می‌تواند یک دوربین با یک لنز با ابعاد نه چندان بزرگ را همراه با متعلقاتشان در خود جا دهد. همچنین می‌توانید به لطف فضاهای اضافی که برای آن در نظر گرفته شده، رم، باتری و شارژر را هم درون آن قرار دهید. این کیف بسیار خوش‌دوخت، شیک و باکیفیت است و به لطف کاور مقاوم در برابر آب، از کیف شما در هواوی بارانی هم محافظت خواهد کرد.

کیف دوربین پروفاکس مدل Parsa S20

۵. کیف دوربین کانن مدل TNK

eac3ad3837ec11e24c9d41bb6bc7154d194a95e9 1667984702

یک عکاس خوب باید یک کیف خوب و باکیفیت هم با خود به همراه داشته باشد تا بتواند از آن در برابر ضربه و خط و خش مقاومت کند و یا بتواند با خیال راحت تمام لوازم مخصوص دوربین را همه جا با خود به همراه داشته باشد. کیف دوربین کانن TNK تمام این امکانات را یک جا به شما می‌دهد. کیفی با وزن مناسب (۴۳۰ گرم)، کیفیت ساخت بالا و ظاهری زیبا و جذاب که هم به عنوان یک محافظ عالی عمل می‌کند و هم به عنوان یک کیف جادار. این کیف در کنار قابلیت‌های کیف بالا از بدنه‌ی ضد رطوبت هم بهره می‌برد تا بدین ترتیب در صورت بارانی بودن هوا، آسیبی به محتویات داخل آن وارد نشود. این کیف بسیار جادار بوده و به راحتی می‌توانید لوازم مختلف خود را درون آن قرار دهید. برای خرید این کیف دوربین کانن هم نیازی نیست مبلغ زیادی بپردازید چرا که از این حیث بسیار مقرون به صرفه است.

کیف دوربین کانن مدل TNK

۶. کیف دوربین کانن کد ۲۰۲۰

5398784

یکی از بهترین کیف های موجود در دیجی‌کالا برای دوربین های کانن مدل ۲۰۲۰ است. این کیف جادار و زیبا مثل دو کیف بالا نه تنها در نقش یک محافظ و ضربه‌گیر عملکرد خوبی دارد و از دوربین و متعلقات آن به خوبی مراقبت می‌کند بلکه آنقدر فضا در اختیارتان قرار می‌دهد که بتوانید یک لنز را هم در کنار دوربین با خود به همراه داشته باشید. این کیف از ضربه‌گیر کامل، پد محافظ دوربین، بدنه ضد رطوبت، جای مخصوص مموری کارت و… بهره می‌برد و کیفیت ساخت بالایی هم دارد.

کیف دوربین کانن کد 2020

۷. کیف دوربین ونگارد مدل Hg

c1f193c7c4340d71c23bee884489eb730448b44e 1666624364

کیف دوربین ونگارد مدل Hg نه تنها برای دوربین های کانن بلکه برای انواع و اقسام دوربین‌های مختلف هم مناسب است به گونه‌ای که می‌توانید به راحتی یک دوربین عکاسی با لنز متصل و حداکثر دو لنز دیگر را درون آن جا دهید. این کیف در کنار زیبایی زیاد و کیفیت بالا، ضربه‌‌گیر و ضد رطوبت هم هست و اجازه نمی‌دهد در برابر خطرهای احتمالی نظیر سقوط و یا نفوذ آب به داخل کیف، آسیبی به دستگاه شما وارد شود. این کیف که از برزنت بسیار بادوام ساخته شده، فقط ۱۰۰ گرم وزن دارد تا بدین ترتیب یکی از بهترین مدل‌های موجود در این لیست برای انواع و اقسام دوربین‌های مختلف باشد.

کیف دوربین ونگارد مدل Hg

۸. کوله پشتی دوربین ایدو مدل STR1

c4d5280317c020d7f921d7191609f07244ce9f18 1670928170

کوله پشتی دوربین ایدو آنقدر بزرگ و جادار است که می‌توانید یک دوربین و چندین لنز را هم درون آن قرار داده و با خود به همراه داشته باشید. از لحاظ جادار بودن، هیچ اعتراضی به این دوربین وارد نیست چون واقعاً هیچ مشکلی از این بابت ندارد. در رابطه با جادار بودن این کیف باید به محفظه‌ی بزرگ آن اشاره کنیم که حتی می‌تواند یک کیف ۱۹ اینچ را هم درون خود جای دهد. اگر این همه فضا برای شما کافی نیست، باید بگوییم می‌توانید یک سه‌پایه‌ی دوربین هم به آن متصل کرده و به خود حمل کنید. به لطف طراحی خاصی هم که این کیف دوربین دارد، هیچ آسیبی به سه‌پایه‌ی دوربین که به آن متصل است وارد نخواهد شد. همچنین به لطف بهره‌مندی از زیبپ‌های ویژه‌ای با فناوری SecureLock، می‌توانید مطمئن باشید هیچ آسیبی به دوربین و متعلقات آن وارد نخواهد شد. از جمله امکانات این کیف می‌توان به محفظه‌های توری در طرفین کیف، محفظه‌ی جانبی کوچک برای قراردادن لوازم جانبی، محفظه‌ی مخصوص کارت حافظه، دو قسمت جهت لق نخوردن دوربین و تجهیزات و… اشاره کرد.

کوله پشتی دوربین ایدو مدل STR1

۹. کیف دوربین مدل PD170 کد ۴۲۲۴

113935216

کیف دوربین مدل PD170 کد ۴۲۲۴ مدل چمدانی است و بیشتر کسانی آن را می‌پسندند که می‌خواهند در برابر ضربه، هیچ آسیبی به دوربین آن‌ها وارد نشود چون مثل یک گاوصندوق محکم از تجهیزات شما مراقبت می‌کند. این چمدان پوشش فوم دارد و برعکس نمای بیرونی، نمای داخل آن نرم طراحی شده تا آسیبی به دوربین وارد نشود. این کیف دو قفل رمزدار هم دارد تا بدین ترتیب هیچ کسی نتواند به دوربین شما دسترسی پیدا کند. یک دسته‌ی محکم هم برای این کیف در نظر گرفته شده تا بدین ترتیب حمل و نقل آن آسان باشد. تنها نقطه ضعفی که می‌توان به این کیف وارد کرد، وزن ۳٫۶۰۰ گرمی آن است که باعث می‌شود برای حمل و نقل طولانی مدت بدون وسیله‌ی نقلیه خیلی گزینه‌ی مناسبی نباشد.

کیف دوربین مدل PD170 کد 4224

۱۰. کوله پشتی دوربین مدل D115

1936e3b22b6e7a6a839624a47a73868870ac51d4 1613564458

یکی از جادارترین کیف‌های دوربین در این لیست، کوله پشتی دوربین مدل D115 است. یک کیف بسیار سبک و جادار که می‌توانید تقریبا هر متعلقاتی را که همراه دوربین شماست درون آن قرار داده و استفاده کنید. به صورت کلی، می‌توان دو بدنه‌ی متوسط یا کوچک دوربین و تا چهار لنز را درون این کیف قرار داد و با خود به همراه داشت. این کیف ضد آب نیست اما در برابر نفوذ آب تا حدودی مقاومت می‌کند و اجازه نمی‌دهد دستگاه شما خراب شود. این کیف از لحاظ کیفیت ساخت هم وضعیت خوبی دارد و تا مدت‌ها می‌تواند حافظ تجهیزات عکاسی شما باشد.

 کوله پشتی دوربین مدل D115

۱۱. کیف دوربین ویست مدل VCR101212243

می‌رسیم به کیف بسیار بزرگ و باکیفیت کیف دوربین ویست مدل VCR10 که به راحتی می‌تواند دو دوربین و چهار لنز نسبتا کوچک را درون خود جای دهد. این کیف از جنس برزنت بوده و فوق‌العاده محکم و خوش‌ساخت است به گونه‌ای که اصلا در درازمدت با مشکل مواجه نمی‌شود. وجود دو جیب چسبی در قسمت جلو کیف و یک جیب زیپی در قسمت پشت کیف باعث شده تا شما بتوانید با خیال راحت مدارک، باتری، رم و… را درون آن قرار دهید و با خود به همراه داشته باشید.

کیف دوربین ویست مدل VCR10

۱۲. کیف دوربین رانیک پرایم مدل Stylish RP-16A

9504b3c70565673b85cf42f07e9e5192eb20fd80 1656525617

یکی از گران‌قیمت‌ترین کیف‌های موجود در این لیست، Stylish RP-16A است. یک کیف که البته در ظاهر شاید بسیار بزرگ به نظر برسد اما برای حمل دوربین و متعلقات مخصوص به آن خیلی بزرگ نیست و شاید بتوانید فقط یک دوربین با ابعاد کوچک و نهایتا دو لنز را درون آن جا دهید. اما نقطه عطف این محصول به بخشی بر می‌گردد که به شما امکان این را می‌دهد که یک لپ‌تاپ ۱۴ اینچ یا کوچک‌تر را درون آن قرار دهید اما اگر لپ‌تاپ گیمینگ یا اندکی ضخیم باشد، شاید کمی با مشکل مواجه شوید. به صورت کلی این کیف امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد اما چون شرکت سازنده تصمیم گرفته همه‌ی قابلیت‌ها را یکجا درون آن قرار دهد، شاید اندکی با کمبود فضا برای قرار دادن لوازم بزرگ مواجه شوید. بنابراین هنگام خرید این مسأله را حتما مد نظر داشته باشید.

کیف دوربین رانیک پرایم مدل Stylish RP-16A

۱۳. کیف دوربین سافروتو مدل YL-5XL

0d3cf7e0bf7ae2ae4726ac115f37d2de8d44b866 1644053610

کیف دوربین سافروتو مدل Safrotto YL-5XL برای دوربین های معمولی کانن یک انتخاب بسیار ایدئال محسوب می‌شود چرا که پوشش داخلی نرم، فضای بزرگ و ظاهر بسیار زیبایی دارد به گونه‌ای که هم می‌تواند از دوربین در برابر ضربه‌های بیرونی به خوبی مراقبت کند، هم به لطف کاور باران و کویر اجازه نمی‌دهد گرد و غبار و آب به درون آن نفوذ کرده و دوربین و تجهیزات آن را با مشکل مواجه کند و هم اینکه آنقدر بزرگ هست که بتواند یک دوربین و لنز آن را به راحتی درون خود جا دهد. در پشت کیف محفظه مخصوص اتصال به کمربندهای عکاسی نیز وجود دارد تا حمل آن راحت‌تر باشد. در جلوی کیف یک عدد جیب مناسب برای باتری اضافه، مدارک و… به چشم می‌خورد تا بدین ترتیب نگرانی از بابت کمبود جا وجود نداشته باشد.

کیف دوربین سافروتو مدل YL-5XL

۱۴. کوله پشتی دوربین پروفاکس مدل P501

3647894

کوله پشتی دوربین پروفاکس مدل P501 یک کیف ۴۰۰ گرمی است که نه تنها یک دوربین بلکه سه تا چهار عدد لنز را هم می‌توانید به راحتی درون آن قرار داده و با خود به همراه داشته باشید. این کیف دوربین برای اکثر دوربین‌های کانن فضای کافی داشته و بسیار شیک و زیبا هم طراحی شده است. این کیف همچنین از ورود آب به درون جلوگیری می‌کند تا در بارش باران آسیبی به دستگاه شما وارد نشود. علاوه بر این‌ها، به لطف پدهای ضد ضربه، هیچ نگرانی از بابت خرابی محصولات در صورت سقوط آن‌ها وجود نخواهد داشت.

کوله پشتی دوربین پروفاکس مدل P501

۱۵. کوله پشتی دوربین کیس فایر مدل E110

36a65202157530b15e09e5bbe487f199ff5ef6f5 1608023600

گران‌ترین کیف دوربین در این لیست، کیف دوربین مدل E110 است. این کیف به معنای واقعی کلمه بزرگ و جادار است و می‌تواند خیلی راحت تجهیزات دوربین شما را درون خود جا دهد. این محصول بدون در نظر گرفتن دوربین در داخل آن حدودا ۵۵۰ گرم است. این کیف آنقدر بزرگ است که می‌تواند یک دوربین DSLR و تا چهار لنز را درون خود جای دهد و همچنان هم یک فضای کافی برای قرارگیری تبلت ۸ اینچی به همراه لوازم جانبی درون خود داشته باشد. در بخش جلوی این کیف یک جیب زیپی برای نگهداری مدارک و لوازم کوچک این‌چنینی در نظر گرفته شده است. برای حمل این کیف می‌توانید از یک بند کوله پشتی یا بند دستی که در بالای آن قرار دارد، استفاده کنید. اگر به سالم ماندن دوربین و تجهیزات مختلف آن اهمیت می‌دهید و می‌خواهید تمام آن‌ها را در یک سفر به همراه خود داشته باشید، این کیف جذاب به شدت پیشنهاد می‌شود.

کوله پشتی دوربین کیس فایر مدل E110

سخن پایانی

در این مطلب تلاش کردیم بهترین کیف‌های دوربین را برای کسانی که می‌خواهند از دوربین عکاسی خود مراقبت کرده و یا آن را با خیال راحت حمل و نقل کنند معرفی کنیم. اگر از دوربین‌های شرکت کانن استفاده می‌کنید، خیالتان از بابت انتخاب آسوده باشد چون این کیف‌ها ابعاد و کیفیت بسیار مناسبی برای حفاظت از دوربین شما را دارند.

دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم مدل Instax Mini 11

۳,۱۰۰,۰۰۰

تومان

دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم مدل Instax Mini 9 Clear

۲,۴۹۹,۰۰۰

تومان

سوالات متداول درباره کیف دوربین کانن

آیا این کیف‌ها توسط کانن تولید می‌شوند؟

لزوما خیر. این کیف‌ها از برندهای مختلفی از جمله خود کانن هستند.

آیا نمی‌توان این کیف‌ها را برای دوربین‌های دیگر استفاده کرد؟

بله. می‌توانید با خیال راحت دوربین عکاسی و لنزهای متعدد آن را درون این کیف‌ها قرار دهید. البته به این شرط که به ابعاد کیف و دوربین خود توجه داشته باشید.

آیا این کیف‌ها ضد آب هستند؟

معمولا کیف‌های دوربین در برابر آب مقاوم هستند، نه ضد آب. در اغلب اوقات زیر آب باران نباید مشکلی برای دوربین شما در این کیف‌ها به وجود بیاید. بنابراین باید حتما باید این موضوع را مد نظر داشته باشید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.