معرفی ۱۰ پاوربانک ۱۰ هزار میلی آمپر ساعتی؛ ارزان و عالی برای سفر

اکنون که به تعطیلات نوروزی سال جدید نزدیک می‌شویم، بسیاری از کاربران در حال برنامه‌ریزی برای رفتن به سفر و گشت‌وگذار در این ایام هستند و گوشی‌های هوشمند در این سفرها نقش بسیار کاربردی دارند. اما ظرفیت باتری گوشی‌های هوشمند بسیار محدود است و همین عامل نیز اهمیت استفاده از پاوربانک‌ها را دو چندان می‌کند. از این رو، در این مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی ۱۰ پاوربانک ارزان و پرفروش ۱۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی فروشگاه آنلاین دیجی کالا بپردازیم تا اگر قصد خرید پاوربانک ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را دارید، انتخاب راحت‌تر و سریع‌تری از بین گزینه‌های موجود در فروشگاه داشته باشید.

شارژر همراه شیائومی مدل Redmi ظرفیت 20000 میلی آمپرساعت به همراه کابل تبدیل microUSB

۸۹۹,۰۰۰

۷۹۹,۰۰۰

تومان

شارژر همراه اکو مدل E20000 ظرفیت 20000 میلی آمپر

۱,۶۵۰,۰۰۰

۹۷۴,۰۰۰

تومان

پاوربانک دبلیو یو دبلیو مدل Y101 ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

۱

لیست ۱۰ پاوربانک ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی پرفروش و ارزان فروشگاه آنلاین دیجی کالا را با معرفی و بررسی شارژر همراه دبلیو یو دبلیو مدل Y101 آغاز می‌کنیم. این محصول از بدنه‌ی پلاستیکی بسیار مقاوم و در عین حال سبک تولید شده که کاربران برای حمل‌ونقل آن هیچ مشکلی نخواهند داشت. این پاوربانک ده هزار میلی‌آمپر ساعتی دستگاه‌های هوشمند شما را با حداکثر توان خروجی ۲۲.۵ وات شارژ می‌کند و هم‌زمان سه دستگاه را نیز می‌توان به آن متصل کرد.

این محصول از فناوری شارژ سریع PD بهره می‌برد و در دو رنگ مشکی و سفید در فروشگاه دیجی کالا به فروش می‌رسد. یک نشانگر LED روی فریم جانبی این پاوربانک ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تعبیه شده که اطلاعات لازم در مورد میزان شارژ باتری را به کاربران اطلاع می‌دهد. درون جعبه‌ی این محصول نیز یک کابل میکرو USB قرار گرفته که از آن می‌توان برای شارژ خود پاوربانک استفاده کرد. محدوده‌ی ظرفیت این دستگاه نیز ۵ تا ۱۰ هزار میلی‌آمپر‌ ساعت است.

شارژر همراه دبلیو یو دبلیو مدل Y101 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

شارژر همراه لیتو مدل LP-34 ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

۲برند لیتو، از معدود برندهای خوب چینی فعال در بازار لوازم جانبی ایران است که محصولات بسیار باکیفیتی تولید و روانه‌ی بازار می‌کند و همچنین توانسته با قیمت مناسب محصولاتش نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند. پاوربانک ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی لیتو مدل LP-34 وزن بسیار سبک ۲۲۰ گرمی دارد و به راحتی می‌توان آن را درون کیف حمل‌ونقل کرد. این محصول باکیفیت از دو خروجی USB و دو ورودی USB-C و میکرو USB بهره می‌برد و به لطف آن قادر خواهید بود تا حداکثر دو دستگاه را به طور همزمان با این پاوربانک شارژ کنید.

یک نشانگر LED نیز روی بدنه‌ی این محصول تعبیه شده که به کاربران در مورد شارژ باتری اطلاع‌رسانی خواهد کرد. این پاوربانک لیتو از جنس پلاستیک بسیار بادوام تولید شده که در برابر ضربات و آسیب‌های احتمالی مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد. محدوده‌ی ظرفیت این دستگاه نیز ۵ تا ۱۰ هزار میلی‌آمپر‌ ساعت است و برای شارژ انوع گوشی‌های هوشمند و تبلت می‌توان از آن بهره برد.

شارژر همراه لیتو مدل LP-34 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک یسیدو مدل yp18 ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

پاوربانک 10000اگر به دنبال خرید یک پاوربانک ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی کوچک و بسیار جمع‌وجور هستید، می‌توانید پاوربانک یسیدو مدل yp18 را به عنوان یکی از بهترین گزینه‌های خرید خود از فروشگاه دیجی کالا در نظر بگیرید. این محصول ۲ خروجی USB-C با حداکثر توان ۲۰ وات و یک خروجی USB-A با حداکثر توان ۲۲.۵ دارد و با این تفاسیر می‌تواند دستگاه‌های هوشمند شما را با سرعت بسیار بالایی شارژ کند. وزن این پاوربانک ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی یسیدو بسیار سبک است و سنگینی آن به ۲۲۰ گرم می‌رسد.

این محصول از قابلیت شارژ سریع PD پشتیبانی می‌کند. چیپست موجود در پاوربانک‌های مجهز به تکنولوژی PD قابلیت کنترل ولتاژ را دارند. به همین دلیل در دستگاه‌های مختلف، ولتاژ خروجی با بالاترین میزان دریافتی در پاوربانک‌ها تنظیم شده و هر دستگاهی را با بیشترین سرعت ممکن شارژ می‌کنند. روی بدنه‌ی این پاوربانک یک نشانگر LED تعبیه شده که وضعیت شارژ دستگاه را به کاربران اطلاع می‌دهد. در نهایت باید به محدوده‌ی ظرفیت این دستگاه اشاره کنیم که ۵ تا ۱۰ هزار میلی‌آمپر‌ ساعت است.

پاور بانک یسیدو مدل yp18 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک شیائومی مدل PLM13ZM ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

پاوربانک 10000

شارژر همراه شیائومی مدل PLM13ZM، یکی از پرفروش‌ترین پاوربانک‌های موجود در فروشگاه آنلاین دیجی کالا به شمار می‌رود که کیفیت بسیار بالایی دارد. این پاور ده هزار شیائومی از دو خروجی USB-A با حداکثر توان ۵ وات بهره می‌برد. البته در صورت استفاده جداگانه از این پورت‌ها می‌توانید دستگاه خود را با حداکثر توان ۱۸ وات شارژ کنید. به غیر از دو پورت USB-A، شاهد قرارگیری یک پورت USB-C و میکرو USB نیز در این پاوربانک هستیم که از آن‌ها می‌توانید برای شارژ کردن باتری پاوربانک بهره ببرید.

این محصول از قابلیت شارژ سریع ۳.۰ پشتیبانی می‌کند و به لطف این فناوری پاوربانک به سادگی حداکثر توان دستگاه شما را تشخیص می‌دهد، بنابراین هیچ نگرانی از بابت آسیب رسیدن به دستگاه شما وجود ندارد. روی بدنه‌ی این پاوربانک شیائومی یک نشانگر LED نیز تعبیه شده که کاربران را از وضعیت شارژ دستگاه آگاه می‌کند. شارژر همراه شیائومی مدل PLM13ZM نسبت به سایر پاوربانک‌های موجود در بازار کمی سنگین‌تر است و وزنی ۴۵۰ گرمی دارد. دلیل این وزن زیاد، بدنه‌ی از جنس آلیاژ آلومینیوم ضدآتش این محصول است که مقاومت بیشتری در برابر آسیب‌پذیری‌ها دارد. این محصول همچنین از دستگاه‌های شما در برابر جریان ولتاژ بیش‌ از حد، اتصال کوتاه و افزایش دما محافظت خواهد کرد.

شارژر همراه شیائومی مدل PLM13ZM ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

شارژر همراه کملیون مدل PS692 ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

پاوربانک 10000

اگر به دنبال خرید یک پاوربانک ارزان و باکیفیت از فروشگاه دیجی کالا هستید، شارژر همراه کملیون مدل PS692 را می‌توانید به عنوان یکی از گزینه‌های بسیار خوب برای خود در نظر بگیرید. این پاوربانک، ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و از دو درگاه خروجی USB بهره می‌برد. این موضوع یعنی شما می‌توانید به طور همزمان دو دستگاه را به طور کامل با این پاوربانک شارژ کنید. این محصول بسیار سبک است و وزن ۲۰۰ گرمی آن هیچ مشکلی برای حمل‌ونقل کاربران ایجاد نمی‌کند. محدوده‌ی ظرفیت این پاوربانک، ۵ تا ۱۰ هزار میلی‌آمپر‌ ساعت است و از دستگاه‌های شما در برابر جریان اتصال کوتاه، افزایش ولتاژ و جریان و افزایش حرارت نیز به خوبی محافظت می‌کند.

درون جعبه‌ی این محصول یک کابل میکرو USB باکیفیت قرار گرفته که از آن می‌توانید برای شارژ باتری پاوربانک بهره ببرید. مدت زمان مورد نیاز برای شارژ کامل پاوربانک نیز حدود ۶ الی ۶.۵ ساعت است. نشانگر LED نیز روی بدنه‌ی این محصول به چشم می‌خورد که اطلاعات لازم در مورد شارژ دستگاه را به کاربران می‌دهد. شارژر همراه کملیون مدل PS692 اکثر دستگاه‌های هوشمند شما مثل گوشی هوشمند، تبلت، دوربین و موزیک‌ پلیر را به راحتی شارژ می‌کند.

شارژر همراه کملیون مدل PS692 حجم 10000میلی آمپر ساعت

پاوربانک ای دیتا مدل P10000QCD ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

پاوربانک 10000از دیگر پاوربانک‌های بسیار خوب و باکیفیت فروشگاه دیجی کالا می‌توان به شارژر همراه ای دیتا مدل P10000QCD اشاره کرد. این پاوربانک ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی از بدنه‌ی تمام پلاستیکی ساخته شده که وزن بسیار سبکی دارد و ابعاد آن نیز به ۱۰۰x50x25 میلی‌متر می‌رسد، بنابراین خیلی راحت می‌توانید آن را درون کیف خود حمل‌ونقل کنید. این پاوربانک ای دیتا دارای دو پورت USB-A و یک پورت USB-C دو طرفه است و به لطف آن‌ها می‌توانید تا حداکثر سه دستگاه را به طور همزمان با این محصول شارژ کنید.

این پاوربانک از فناوری شارژ سریع PD پشتیبانی می‌کند و محدوده‌ی ظرفیت آن نیز ۵ تا ۱۰ هزار میلی‌آمپر‌ ساعت است. روی بدنه‌ی این محصول یک نمایشگر LED تعبیه شده که میزان شارژ دستگاه را به صورت درصدی و کاملا واضح به کاربران نشان می‌دهد. همچنین تکسچرهایی روی بدنه‌ی این محصول به چشم می‌خورد که از سر خوردن پاوربانک از روی دست کاربران جلوگیری می‌کند. این محصول دارای ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت واقعی است که برای کارهای روزانه شما طراحی شده است. شدت جریان خروجی این پاوربانک ۳.۰ آمپر بوده و شما می‌توانید در سفر از این پاوربانک سبک و کم حجم بهره برده یا حتی با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

شارژر همراه ای دیتا مدل P10000QCD ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

شارژر همراه انرجایزر مدل UE10065 ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

پاوربانک 10000یکی از بهترین مدل‌های پاوربانک‌های انرجایز، مدل UE10065 نام دارد که از محبوبیت خاصی هم در بازار برخوردار است. پاور بانک مدل UE10065 دو درگاه خروجی USB دارد. شدت جریان ورودی و خروجی این درگاه‌ها ۲.۰ آمپر و ولتاژ ورودی و خروجی آن هم ۵.۰ ولت است. ظرفیت اسمی این محصول برابر با ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت و محدوده ظرفیت آن بین ۵ تا ۱۰ هزار میلی‌آمپر‌ ساعت اعلام شده است. این محصول وزن بسیار سبکی ۲۰۰ گرمی دارد و بدین ترتیب هیچ مشکلی بابت حمل‌ونقل آن نخواهید داشت.

بدنه‌ی این پاوربانک انرجایزر از پلاستیک ABS تولید شده که مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربات و فشارهای احتمالی از خود نشان می‌دهد. شما می‌توانید انواع گوشی‌های هوشمند، تبلت و سایر گجت‌های الکترونیکی را با استفاده از این دستگاه شارژ کنید. روی بدنه‌ی این محصول چهار نشانگر LED وجود دارد که هر کدام سهم ۲۵ درصدی شارژ دستگاه را نشان می‌دهند. به این ترتیب کاربر می‌تواند به سادگی از میزان شارژ باقی مانده در پاوربانک اطمینان حاصل کند. این محصول به فناوری شارژ سریع PD نیز مجهز است.

شارژر همراه انرجایزر مدل UE10065 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

شارژر همراه تسکو مدل TP 827 ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

پاوربانک 10000محصولات تسکو نیازی به تعریف ندارند. این برند ایرانی موفق محصولات خود را باکیفیت بسیار خوبی روانه بازار می‌کند و شارژر همراه مدل TP 827 این شرکت نیز از این قاعده مستثنی نیست. این پاوربانک پرفروش دارای ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت واقعی است که می‌توان از آن برای شارژ تمام تلفن‌های همراه هوشمند، تبلت‌، GPS، دوربین‌ها و موارد دیگر استفاده کرد. روی بدنه‌ی این محصول ۴ درگاه شامل دو USB 2.0، USB-C و microUSB دیده می‌شود و این یعنی به طور همزمان می‌توانید سه دستگاه را با استفاده از این محصول به طور کامل شارژ کنید.

حجم کم و وزن ۲۳۱ گرمی این پاوربانک آن را به گزینه‌ای مناسب، که به راحتی در کیف و جیب شما جای می‌گیرد تبدیل کرده است. این محصول دارای نشانگر LED است که میزان شارژ موجود در پاوربانک را به شما نمایش می‌دهد. بدنه‌ی این محصول از پلاستیک مرغوب و محکم ساخته شده و با در دست گرفتن آن حس خوبی را تجربه خواهید کرد. همچنین ابعاد این محصول به ۱۳۷x۶۸.۵x۱۵.۵میلی‌متر  می‌رسد. استانداردهای به کار گرفته شده در این پاوربانک باعث می‌شود تا در هنگام شارژ دستگاه‌های گوناگون، هیچ آسیبی به آن‌ها وارد نشود.

شارژر همراه تسکو مدل TP 827 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

شارژر همراه ترانیو مدل F8 ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

پاوربانک 10000

ترانیو هم یکی از برندهایی است که در زمینه عرضه شارژرهای همراه فعالیت خوبی دارد و محصولات باکیفیتی را عرضه می‌کند. پاوربانک ترانیو مدل F8 از طراحی بسیار ساده اما استاندارد و مناسبی برخوردار است. جنس بدنه از پلاستیک مقاوم بوده که همین امر حکایت از کیفیت ساخت خوب آن دارد. این شارژر همراه دارای دو پورت USB Type-C و USB Type-A است و نکته قابل توجه، توانایی استفاده همزمان از هر دو درگاه برای شارژ دو دستگاه در یک زمان، حتی با وجود ولتاژ متفاوت است.

این پاور بانک با وزن تقریبی ۱۵۰ گرم، در دسته‌ی محصولات سبک قرار می‌گیرد و کاربران برای حمل‌ونقل آن هیچ مشکلی نخواهند داشت. محدوده‌ی ظرفیت این محصول باکیفیت ۵ تا ۱۰ هزار میلی‌آمپر‌ ساعت است و شدت جریان ورودی و خروجی به ترتیب ۲.۰ و ۲.۴ میلی‌آمپر ساعت را ارائه می‌دهد. روی بدنه‌ی این محصول چهار نشانگر LED تعبیه شده که هر کدام سهم ۲۵ درصدی شارژ دستگاه را نشان می‌دهند و کاربر را از این قضیه آگاه خواهند کرد. حاشیه‌های این پاوربانک گرد و صیقلی هستند و به راحتی در دست قرار می‌گیرد. قابلیت شارژ هوشمند و محافظ شارژ بهینه و استاندارد به طور کامل در این محصول به کار گرفته شده است.

شارژر همراه ترانیو مدل F8 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک بی‌سیم انکر مدل A1641 ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

پاوربانک 10000

لیست ۱۰ پاوربانک ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی پرفروش و ارزان فروشگاه آنلاین دیجی کالا را با معرفی و بررسی پاوربانک بی‌سیم انکر مدل A1641 به پایان می‌رسانیم. مهم‌ترین ویژگی این محصول بسیار باکیفیت از شرکت انکر، قابلیت پشتیبانی از شارژ بی‌سیم است و این یعنی اگر گوشی هوشمند شما از این قابلیت پشتیبانی می‌کند، می‌توانید بدون استفاده از کابل آن را با استفاده از این پاوربانک شارژ کنید. پاوربانک بی‌سیم انکر مدل A1641 دارای ۱۰ هزار میلی‌آمپر ساعت ظرفیت اسمی است و با طراحی خوب و جمع‌وجوری که دارد، یک گزینه ایده‌آل برای کاربران می‌تواند باشد.

ابعاد این پاوربانک حدود ۱۰۷×۶۶.۵×۱۸.۱۵ میلی‌متر بوده و سنگینی وزن آن نیز به حدود ۲۱۸ گرم می‌رسد، بنابراین کاربران به راحتی می‌توانند آن را حمل‌ونقل کنند. روی بدنه این پاوربانک دو پورت خروجی USB-A و USB-C تعبیه شده که به صورت همزمان می‌توانید از آن‌ها برای شارژ گجت‌های هوشمند خود بهره ببرید. همچنین نشانگر‌های LED روی بدنه‌ی این پاوربانک به چشم می‌خورند. وقتی باتری این محصول به طور کامل شارژ شد، ۴ چراغ سمت چپ پس از ۱۰ دقیقه خاموش می‌شوند، در حالی که نشانگر سمت راست همچنان چشمک می‌زند. محدوده‌ی ظرفیت این محصول، ۵ تا ۱۰ هزار میلی‌آمپر‌ ساعت است و از قابلیت شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند.

پاوربانک بی‌سیم انکر مدل A1641 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

سخن پایانی

استفاده مداوم از گجت‌های هوشمند در طول روز، نیاز به خرید یک پاوربانک باکیفیت را برای تمامی کاربران دوچندان کرده؛ یک پاوربانک که وزن سبکی داشته باشد و در حین حال مدت طولانی شارژ نگه دارد. در این مقاله به معرفی و بررسی ۱۰ پاوربانک ۱۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی پرفروش فروشگاه آنلاین دیجی کالا پرداختیم تا اگر قصد خرید پاوربانک‌های ده هزار میلی‌آمپر ساعتی را دارید، خرید بسیار آسانی را تجربه کنید.

آیا شما هم از پاوربانک استفاده می‌کنید؟ به نظر شما بهترین برند پاوربانک کدام است؟ لطفاً نظرات خود را در این رابطه با ما و با سایر کاربران دیجی کالا مگ در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

شارژر همراه شیائومی مدل Redmi ظرفیت 20000 میلی آمپرساعت به همراه کابل تبدیل microUSB

۸۹۹,۰۰۰

۷۹۹,۰۰۰

تومان

شارژر همراه اکو مدل E20000 ظرفیت 20000 میلی آمپر

۱,۶۵۰,۰۰۰

۹۷۴,۰۰۰

تومان

سوالات متداول

پاوربانک ۱۰۰۰۰ چند بار گوشی را شارژ می‌کند؟

پاوربانک‌های ۱۰۰۰۰ ظرفیت متوسطی دارند و تمام گوشی‌ها را حداقل یکبار به صورت کامل شارژ می‌کنند.

بهترین پاوربانک ۱۰۰۰۰ کدام است؟

به این سوال جواب قطعی نمی‌توان داد، چراکه برندهای مختلفی نظیر انکر، تسکو، شیائومی و موارد دیگر پاوربانک‌های ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را باکیفیت بالایی روانه‌ی بازار کرده‌اند.

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.