معرفی بازی Project TH؛ عنوان الهام گرفته از شده Splinter Cell

شرکت کُره‌ای EVR Studio، یک بازی سوم‌ شخص با نام Project TH را معرفی کرده که از سری بازی‌های پرطرفدار Splinter Cell الهام گرفته شده است.

به گزارش وب‌سایت DSOGaming، شرکت EVR Studio در حال توسعه یک عنوان سوم شخص شوتر با نام مخفیانه Project TH است. سبک و گیم‌پلی این بازی از فرانچایز Splinter Cell شرکت «یوبی سافت» (Ubisoft) الهام گرفته شده است. شرکت EVR Studio اعلام کرده که این بازی از موتور گرافیکی «آنریل انجین ۵» (Unreal Engine 5) استفاده می‌کند.

معرفی بازی Project TH؛ حضور ستاره سریال Squid Game در این بازی

داستان بازی Project TH در کشور متحد کُره اتفاق می‌افتد. در این بازی، بازیکنان کنترل شخصیت Ji Jeong Tae، یک سرباز کره شمالی را برعهده می‌گیرند که برای انجام یک تبادل نظامی، عازم کشور کره جنوبی می‌شود.. Heo-Sung-tae، ستاره سریال «بازی مرکب» (Squid Game) نقش منفی بازی را ایفا می‌کند. او در این بازی نقش یک تروریست را دارد که لقب آن Ghost است.

معرفی بازی Project TH

توسعه‌دهندگان Project TH وعده می‌دهند که این بازی دارای سکانس‌های مخفیانه، جاسوسی و مخلوطی از مبارزات تن به تن و تیراندازی است. کاربران با تماشای تریلر بازی Project TH، از گرافیک واقع‌گرایانه آن شگفت‌زده شدند و از هم اکنون منتظر تجربه این بازی محصول آسیای شرقی نیز هستند.

شرکت EVR Studio هنوز تاریخ عرضه دقیقی از بازی Project TH اعلام نکرده است. شما می‌توانید تریلر گیم پلی بازی Project TH را در پایین صفحه تماشا کنید:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.