معرفی بازی Age of Wonders 4 برای PC و کنسول‌های نسل نهم + تریلر رسمی

شرکت «پارادوکس اینتراکتیو» (Paradox Interactive) با انتشار یک تریلر، بازی Age of Wonders 4 را برای کنسول‌های نسل نهم و PC معرفی و تاریخ عرضه آن را مشخص کرد.

امروز، شرکت Paradox Interactive و استودیو Triumphs، با انتشار تریلری به رونمایی از بازی Age of Wonders 4 پرداختند. بازی AOW4 مانند نسخه‌های پیشین این سری، ترکیبی از گیم‌پلی بازی‌های ۴X، نقش‌آفرینی و مبارزات تمام نوبتی را خواهد داشت. اگرچه این بار بازیکنان می‌توانند انتظار آزادی ویژه‌ای برای شخصی‌سازی موجودات عجیب و غریب خود و «داستان‌سرایی» بیشتر از طریق سیستم ساخت و ساز عمیق داشته باشند.

ویژگی‌های گیم‌پلی بازی Age of Wonders 4

امپراطوری فانتزی خود را بسازید: شما می‌توانید پیروان خود را با ترکیب فرم‌های بدنی، ویژگی‌های اجتماعی و قدرت‌های مخفیانه بسازید. شما می‌توانید هر موجودی را در این بازی بسازید؛ از آدم‌خوارها گرفته تا اُلف‌ها. شما باید در این بازی به دنبال ابزارهای قدرتمند جادویی باشید تا ارتش‌های خود را تقویت کنید. تغییر فیزیکی پیروان شما در طول بازی مهم است، چون شما در جریان بازی با دشمنان متفاوتی روبرو می‌شوید.

تجربه گیم‌پلی نوبتی و نقش‌آفرینی متفاوتی را داشته باشید: تصمیم‌های شما، فرصت‌ها و مزایای تاکتیکی جدیدی را به وجود می‌آورد. داشتن استراتژی عمیق و چند لایه به شما امکان می‌دهد تاکتیک‌های نوین را آزمایش یا در هر مرحله قدرت‌های جدید را کشف کنید. در سیستم مبارزات نوبتی تاکتیکی بازی، ارتش شما با هیولاهای مختلف و محاصره‌های وسیع با تعداد زیادی سرباز در هر طرف مواجه می‌شود.

سرنوشت‌شان را با دستان خودتان رقم بزنید: سیستم ایونت جدید بازی Age of Wonder 4، سطوح غیرمنتظره‌ای از داستان‌پردازی را برای بازی‌های ۴X فراهم می‌کند. تصمیمات شما در طول بازی می‌تواند دنیای اطراف را شکل دهد. خلاقیت‌های شخصی‌سازی شما ممکن است در بازی‌های بعدی به عنوان رقبای بالقوه یا متحدین ظاهر شود، چون فصل بعدی را در داستان خود تجربه می‌کنید!

معرفی بازی Age of Wonders 4

آزاد هستید که دنیای خود را بسازید: شما می‌توانید در هر قسمت، یک قلمرو جدید را کاوش کنید یا حتی می‌توانید قلمرو خود را بسازید. تغییرات جدید را احساس کنید و ویژگی‌های محیطی بازی را به چالش بکشید، از زمین‌های بایر یخ‌زده که توسط ملکه‌های یخی اداره می‌شوند تا خرابه‌های متروکه‌ای که اژدها در آن پرسه می‌زنند. شما در بازی Age of Wonders 4 با تنوع فوق‌العاده‌ای از امپراطوری‌ها، واحدها و محیط‌ها برای تجربه بی‌پایان بازی مواجه می‌شوید. این بازی برای اولین بار در تاریخ سری، جهان آزاد است و مودهای بسیاری را در خود جای می‌دهد.

بازی استراتژیک تمام نوبتی Age of Wonders 4 در تاریخ ۲ مه ۲۰۲۳ (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲) برای کنسول‌های «پلی استیشن ۵» (PlayStation 5)، «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) و رایانه شخصی عرضه می‌شود.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.