مشخصات گوشی وان پلاس Ace 2V اعلام شد- یک رده بالای خوش قیمت

به گزارش GsmArena وان پلاس امروز گوشی هوشمند پریمیوم Ace 2V را در چین معرفی کرد. از مهم‌ترین مشخصات گوشی وان پلاس Ace 2V می‌توان به دوربین سه گانه، حافظه سریع و چیپست Dimensity 9000 آن اشاره کرد. این دستگاه نسبت به آنچه که به کاربر خود ارائه می‌دهد واقعا قیمت بسیار پایینی دارد، شارژ ۸۰ واتی برای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، صفحه نمایش بزرگ AMOLED و دوربین ۶۴ مگاپیکسلی و چیپست Dimensity 9000 که در ادامه به بیان جزئیات بیشتری از آنها خواهیم پرداخت.

وان پلاس Ace 2V یک پریمیوم با مشخصات مورد انتظار

در قسمت جلویی وان پلاس Ace 2V یک صفحه نمایش ۶.۷۴ اینچی AMOLED با دو طرف خمیده ۲.۵ بعدی و وضوح ۲۷۷۲*۱۲۴۰ پیکسل قرار دارد. پانل ۱۰ بیتی آن می‌تواند تا ۱۲۰ هرتز نرخ تازه‌سازی داشته باشد و ۱۰۰٪ DCI-P3 و ۱۰۰٪ طیف رنگی sRGB را پوشش بدهد. این نمایشگر با یک محافظ شیشه‌ای Asahi تحت مراقبت است. دوربین سلفی آن نیز دارای سنسور ۱۶ مگاپیکسلی است.

اما در قسمت پشت نیز با یک شیشه محافظ طرف هستیم، البته در اینجا از یک گوریلا گلس ۵ استفاده شده است. دوربین اصلی با دیافراگم f/1.7 و AF به تنهایی در دایره بالایی قرار دارد، در حالی که یک دوربین ۸ مگاپیکسلی f/2.2 فوق عریض و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی f/2.4 ماکرو سنسور جزیره پایینی را اشغال می‌کند.

مشخصات وان پلاس Ace 2V

وزن این گوشی ۱۹۱.۵ گرم و ضخامت آن ۸.۱۵ میلی متر است. یک نوار لغزنده هشدار نیز در کنار آن وجود دارد، در حالی که قاب جلویی آن فقط ۱.۴۶ میلی متر ضخامت دارد. وان پلاس Ace 2V با رابط کاربری ColorOS 13، مبتنی بر Android 13 و سفارشی‌سازی شده برای بازار محلی چین عرضه می‌شود. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به بهره بردن از NFC، Wi-Fi 6، بلوتوث ۵.۳، اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر و بلندگوهای استریو اشاره کرد. ضمن اینکه این گوشی تنها در دو رنگ سبز و مشکی عرضه می‌شود.

مشخصات وان پلاس Ace 2V

خوب می‌رسیم به بحث شیرین قیمت، گوشی رده بالای وان پلاس Ace 2V در کشور چین با قیمت ۲۲۹۹ یوان معادل (۳۳۰ دلار / ۳۱۰ یورو) برای نسخه ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی، ۲۴۹۹ یوان (۳۶۰ دلار / ۳۳۵ یورو) برای ۱۶/۲۵۶ گیگابایت و ۲۷۹۹ یوان (۴۰۵ دلار / ۳۸۰ یورو) برای ۱۶/۵۱۲ گیگابایت در دسترس خریداران است. اولین فروش ویژه این گوشی برای دوشنبه، ۱۳ مارس (۲۲ اسفند)، ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی برنامه ریزی شده است.

لوئیس لی، رئیس وان پلاس چین، در کنار این گوشی یک قاب محافظ به قیمت ۸۹ یوان (۱۲ دلار / ۱۲ یورو)، یک خنک کننده فن با قیمت ۲۳۹ یوان (۳۴ دلار / ۳۲ یورو) و یک شارژر سریع ۱۰۰ واتی SuperVOoc با قیمت ۲۵۹ یوان (۳۷ دلار / ۳۵ یورو) را معرفی کرد. این محصولات جانبی شرکت وان پلاس نیز مانند گوشی در هفته آینده در کشور چین عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط:

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link