مشخصات ردمی A1 فاش شد؛ یک گوشی پایین‌رده‌ی فاقد MIUI

به تازگی یکی از افشاگران مشخصات گوشی ردمی A1 را فاش کرده است. گفته می‌شود این گوشی فردا در کنار ردمی ۱۱ معرفی خواهد شد ولی در این زمینه هنوز با قاطعیت نمی‌توانیم صحبت کنیم.

ردمی A1 با چیپست Helio A22 مدیاتک راهی بازار می‌شود که پیش از این در گوشی‌های پایین‌رده‌ای مانند نوکیا ۲.۳ مورد استفاده قرار گرفته است. مدل پایه‌ی این گوشی از فقط ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. بنابراین با یک گوشی بسیار ارزان‌قیمت سروکار داریم.

ردمی A1

ظاهرا ردمی‌ A1 مبتنی بر نسخه‌ی Go اندروید ۱۲ است و برخلاف انتظار با رابط کاربری MIUI راهی بازار نمی‌شود. برای یادآوری باید بگوییم گوشی Mi A3 آخرین گوشی شیائومی فاقد MIUI محسوب می‌شود که در سال ۲۰۱۹ عرضه شد. از دیگر ویژگی‌های فاش شده از ردمی A1 می‌توانیم به بهره‌گیری از نمایشگر ۶.۵ اینچی LCD، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و سرعت شارژ ۱۰ واتی اشاره کنیم. ماژول دوربین این گوشی هم از دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است.

در همین رابطه می‌توانیم به انتشار دو تصویر از این گوشی اشاره کنیم. در یکی از این تصاویر می‌توانیم طراحی پنل پشتی را ببینیم. در مورد قیمت هم یکی از افشاگران مدعی شده که ردمی A1 با قیمت زیر ۱۲۵ دلار معرفی خواهد شد.

منبع: notebookcheck

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link