مسابقه سیلی زنی یک ربات و یک انسان را ببینید + ویدیو

در ویدیویی تکان دهنده که هم اکنون در شبکه های اجتماعی در حال پخش شدن است، رباتی در مسابقه سیلی زنی Power Slap، حریف خود را نقش زمین می کند و پس از این ضربه سنگین، نگهبانان سعی می کنند ربات را از مردی که روی زمین افتاده بود، دور نگه دارد.

ربات در مسابقه سیلی زنی

ظاهراً این یک نبرد، یک ویدیوی ساختگی است که توسط رئیس مسابقات قهرمانی نهایی فایتینگ، دانا وایت، ساخته شده است.

ربات در مسابقه سیلی زنی

ربات در مسابقه سیلی زنی

ویدیوی اصلی دو مرد را نشان می‌داد که به یکدیگر سیلی می‌زدند. یکی از آنها به صورت دیجیتالی با یک ربات جایگزین شد.

لیگ سیلی زنی Power Slap دانا وایت، به خاطر نبود شرایط ایمن و ضرباتی که حریف های بی دفاع متحمل می شوند، مورد انتقاد قرار گرفته است. اما  وایت در پاسخ به این انتقادها گفت: «ما کلی پول خرج می‌کنیم تا مطمئن شویم که قبل از مبارزه، دو حریف سلامت کامل داشته باشند و آنها در هر مسابقه ۳ تا ۵ سیلی می‌خورند. اما در یک مسابقه بوکس ممکن است تا ۴۰۰ مشت به حریف وارد شود.»

ربات در مسابقه سیلی زنی

کریس نوینسکی یک متخصص آسیب های پزشکی است و دکترای دانشگاه هاروارد را دارد، به شرایط این مسابقات اعتراض کرد. او با اشاره به یک ویدیو از این مبارزات می گوید که یکی از افراد پس از سیلی خورد، نشانه های واضح نوعی ضربه مغزی را بروز می دهد.  

در ضربه مغزی fencing posture بر اساس ضربه پر شتاب، بافت نرم مغز به جمجمه سخت برخورد می کند و بخش خاکستری مغز به طور موقت عملکرد خود را از دست می دهد و ممکن است دیگر مانند قبل عمل نکند. نوینسکی در توییتی نوشت: «این خیلی ناراحت کننده است.» و خطاب به دانا وایت نوشت: «باید خجالت بکشند. استثمار خالص. چه کسی از چاقو خوردن، جان سالم به در می برد؟»

ربات در مسابقه سیلی زنی

در صفحه رسمی لیگ Power Slap در معرفی این مسابقات نوشته شده است: برترین لیگ مسابقات در جهان که توسط کمیسیون ورزش ایالت نوادا مجوز گرفته و تایید شده است. Power Slap به رهبری دانا وایت، شرکت کنندگانی از سراسر جهان دارد که در صحنه برای نمایش قدرت، تکنیک و عزم خود مبارزه می کنند.

<!–

–>

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.