مسابقات نوروزی سخت‌افزارمگ – روز چهارم

به رسم هر سال و به پاس قدردانی از همراهی شما کاربران عزیز وبسایت سخت‌افزارمگ در سال ۱۴۰۱ مسابقه‌ای ترتیب داده‌ایم و امیدواریم که از آن لذت ببرید.

در مسابقه امسال تصاویری تار و تا حدی تغییر داده‌شده از محصولات دنیای سخت‌افزار با شما به اشتراک گذاشته می‌شود و شما باید حدس بزنید که این تصویر متعلق به چه محصولی است. در پایان مسابقه از بین کسانیکه پاسخ درست داده باشند به قید قرعه به یک نفر جایزه تعلق خواهد گرفت.

مسابقه نوروزی سخت‌افزارمگ ۷ مرحله دارد و ۷ جایزه (هر مرحله یک جایزه) برای آن در نظر گرفته شده است. شرکت محترم الماس رایان ایرانیان در نوروز ۱۴۰۲ اسپانسر مسابقه ما شده است و جوایز این مسابقه از سمت این شرکت تقدیم عزیزان خواهد شد. برندگان این مسابقه ۷ حافظه SSD (پنج مدل ۱۲۰ و دو مدل ۲۴۰ گیگابایت) از برند فدک از شرکت الماس رایان ایرانیان دریافت خواهند کرد.

توجه داشته باشید که قرعه‌کشی تنها میان کاربران سایت (و نه مهمانان) و فقط کسانی که پاسخ درست داده باشند برگزار خواهند شد. از اول فروردین ماه تا سیزدهم این تصاویر با فاصله زمانی بر روی سایت قرار خواهند گرفت و مسابقه تا پانزدهم فروردین ادامه خواهد داشت. بدین ترتیب شما امکان این را خواهید داشت که تا روز پانزدهم با شرکت در هر هفت مسابقه شانس برنده شدن خودتان را افزایش دهید.

مسابقه روز چهارم….

به ما بگویید که تصویر زیر متعلق به چه محصولی است. پاسخ شما باید شامل نام برند، سری محصول و مدل دقیق آن باشد. توجه داشته باشید که شما تنها یک بار فرصت حدس زدن دارید، پس با دقت به تصویر و نشانه‌های موجود در آن نگاه کنید و سپس پاسخ دهید.

23 03 27 12 46 08 789 1024x1024 1 jpg

نکته: به‌دلیل آنکه هر کاربر بتواند بر پایه اطلاعات و دانش خود در این مسابقه شرکت کند، نظرات در این مطلب با کمی تأخیر منتشر خواهد شد. 

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.