مرسدس AMG S 63 E پرفورمنس عرضه شد

قدرت این خودرو توسط یک موتور ۴ لیتری V8 دوتوربو در کنار یک موتور برقی و پک باتری ۱۳.۱ کیلووات‌ساعتی تأمین می‌شود.

قدرتمندترین مدل S کلاس پس از رونمایی در اوایل دسامبر سال گذشته حالا به بازار عرضه شده است. مرسدس AMG S 63 E پرفورمنس از یک پیشرانه V8 در کنار یک موتور برقی بهره می‌برد. این خودرو با وجود قدرت بیشتر نسبت به برخی از ابرخودروهای امروزی، همچنان یک سدان لوکس محسوب می‌شود.

قدرت این خودرو توسط یک موتور ۴ لیتری V8 دوتوربو در کنار یک موتور برقی و پک باتری ۱۳.۱ کیلووات‌ساعتی تأمین می‌شود. S 63 E پرفورمنس درمجموع توان ۷۹۱ اسب‌بخار و گشتاور ۱۰۵۵ نیوتن‌متر تولید می‌کند. این خودرو می‌تواند با پکیج راننده AMG به سرعت ۲۹۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد. همچنین بدون آن به سرعت ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت برسد و شتاب ۰ تا ۹۷ کیلومتر بر ساعت آن ۳.۲ ثانیه طول می‌کشد.

سیستم چهارچرخ محرک +۴Matic و جعبه‌دنده ۹ سرعته چندکلاچه نیز روی آن نصب شده‌اند. همچنین این سدان لوکس به سیستم تعلیق بادی، ترمزهای کامپوزیتی قدرتمند، فرمان برقی حساس به سرعت و سیستم رک و پینیون و مجموعه‌ای از سیستم‌های ایمنی مجهز است. امکاناتی مانند کمک ترمز فعال، دستیار حفظ مسیر فعال، تغییر مسیر فعال، فرمان‌دهی فعال، دستیار توقف اضطراری فعال و دستیار نقاط کور فعال در این پکیج گنجانده شده‌اند. پکیج کمک‌راننده، چراغ دیجیتال با قابلیت پروژکتور، پکیج ایر بالانس و سایر موارد استاندارد هستند.

آپشن‌های بیشتر برای مرسدس AMG S 63 E پرفورمنس، بدون پرداخت هزینه اضافه

مرسدس AMG همچنین به وجود چرخ‌های آلیاژی ۲۰ اینچی سبک، نورپردازی محیطی فعال، سیستم صوتی برمستر، کنترل تهویه پیش از ورود و نمایشگر مرکزی OLED اشاره کرده است. این تجهیزات بدون هزینه اضافی عرضه می‌شوند. در کنار این موارد، افراد علاقه‌مند به چرخ‌های ۲۱ اینچی، پکیج کربن، پکیج نایت، جلوپنجره مشکی، سانروف کشویی پانورامیک، تودوزی چرم ناپا به رنگ بژ یا خاکستری، ترمزهای کامپوزیتی سرامیکی (سازگار با چرخ‌های ۲۱ اینچی) و پکیج راننده AMG باید هزینه بیشتری برای این امکانات بپردازند. قیمت این مدل در آلمان از ۲۲۷,۶۴۸ دلار آغاز می‌شود.

نسخه AMG Edition 1 از مرسدس AMG S 63 E پرفورمنس برای مدت محدودی در بازار عرضه خواهد شد. این نسخه با رنگ خاکستری آلپاین، چرخ‌های ۲۱ اینچی و چرم اختصاصی ناپا با دوخت قرمز در دسترس خواهد بود. این نسخه به پکیج نایت AMG مجهز است و در داخل و خارج آن تغییرات ظاهری منحصربه‌فردی ازجمله لوگوی Edition 1 روی کنسول مرکزی به‌چشم می‌خورد. هر خودرو با یک کاور با برند Edition 1 همراه است که از آن در برابر گردوغبار و خراش در گاراژ محافظت می‌کند.

تولید مرسدس AMG S 63 E پرفورمنس در کارخانه ۵۶ در سیندلفینگن آلمان انجام می‌شود؛ جایی که تمام نسخه‌های دیگر S کلاس، ازجمله نسخه هیبریدی و مایباخ نیز در آنجا ساخته شده و همچنین زادگاه EQS برقی محسوب می‌شود.

 منبع:دیجیاتو

نوشته مرسدس AMG S 63 E پرفورمنس عرضه شد اولین بار در خبرگزاری سیناپرس | اخبار علمی ایران و جهان. پدیدار شد.

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link