مرد تایوانی خستگی‌ناپذیر؛ جن سون هوانگ می‌خواهد تا ۴۰ سال دیگر نیز انویدیا را رهبری کند

2020 4 d664e5a9 e88f 41f8 ac70 246121ed405f 638c61d3e552d4271b27aa63

جن‌سون هوانگ هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل فعلی انویدیا است. انویدیا در دوران رهبری هوانگ به یکی از برترین شرکت‌های صنعت تراشه تبدیل شده و همزمان در حوزه‌های جدیدی مثل هوش مصنوعی ورود کرده و به رشد صنعت تراشه نیز کمک قابل‌توجهی کرده است.

بر اساس گزارش ویدیوکاردز، مدیرعامل انویدیا پنجاه‌و‌نهمین فرد ثروتمند دنیا است و دارایی خالصش به حدوداً ۲۳٫۵ میلیارد دلار می‌رسد. هوانگ ۳۰ سال است که انویدیا را مدیریت می‌کند و ظاهراً هیچ برنامه‌ای برای بازنشستگی ندارد. او می‌خواهد انویدیا را تا سه یا چهار دهه‌ی دیگر نیز رهبری کند. تا آن زمان سن جن‌سون هوانگ به ۹۰ سال خواهد رسید.

جن‌سون هوانگ می‌گوید با وجود سال‌ها مدیریت، همچنان پرشور و پرانرژی است. او مهندسان انویدیا را افرادی شگفت‌انگیز خطاب می‌کند و می‌گوید که همیشه از آن‌ها الهام می‌گیرد: «دقیقاً نمی‌دانم که تا چه زمانی می‌توانم ادامه دهم، اما احتمالاً سه تا چهار دهه. چهار دهه‌ی بعد، من رباتیک خواهم بود و شاید حتی سه تا چهار دهه‌ی بعد نیز کارم را ادامه دهم.»

جن‌سون هوانگ در مصاحبه‌ی جدیدش درباره‌ی تغییراتی که بازار پردازنده‌های گرافیکی تجربه کرده است، صحبت کرد. پس از پایان قرنطینه‌های کرونا، فروش پردازنده‌های گرافیکی افت کرد؛ اما به‌نظر می‌رسد که این بازار تا حدی به ثبات رسیده است.

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link