مدیر عامل سی‌دی پراجکت پس از ۳۰ سال از سمت خود کناره گیری کرد

بر اساس بیانیه‌ای که استودیوی سی‌دی پراجکت رد منتشر کرده است، مارسین ایوینسکی (Marcin Iwinski)، بنیان‌گذار و مدیر عامل این استودیو تا پایان سال ۲۰۲۲ از سمت خود کناره گیری خواهد کرد.

ایوینسکی از ۳۰ سال پیش یعنی از زمان تأسیس استودیو در آن حضور داشته است و روی تمامی بازی‌ها از سری ویچر گرفته تا سایبرپانک ۲۰۷۷ نظارت داشته، اما اکنون قصد دارد تا برای نقش رئیس کمیته‌ی نظارت استودیو نامزد شود و در واقع نقش مدیر عاملی خود را پشت سر بگذارد. این مدیر عامل باسابقه این خبر را به عنوان یک لحظه‌ی بزرگ در زندگی شخصی خود توصیف کرده است. ایوینسکی در بیانیه‌ای گفت:

من در حال شروع یک فصل شخصی کاملا جدید در سی‌دی پراجکت هستم، زیرا نامزدی خود را برای نقش رئیس کمیته‌ی نظارت اعلام خواهم کرد و نقش مدیر عاملی خود را پشت سر می‌گذارم. تا پایان سال ۲۰۲۲، وظایف خود را به همکارانم از هیئت مدیره واگذار خواهم کرد. برای من، این لحظه‌ای بزرگ است. من تقریبا ۳۰ سال است که در سی‌دی پراجکت کار می‌کنم و روند تبدیل شدن آن از تعدادی فرد با اشتیاق به یک استودیوی شناخته شده‌ی بین‌المللی که میلیون‌ها نفر در سراسر جهان آن را دوست دارند را دیده‌ام. زمانی که میچل کیچنسکی و من این شرکت را تاسیس کردیم، به هیچ وجه تصور این سفر باورنکردنی را حتی در رویاهایمان نمی‌کردیم.

مدیر عامل سی‌دی پراجکت

او در ادامه افزود:

وقتی به آینده‌ی سی‌دی پراجکت فکر می‌کنم، بسیار هیجان‌زده می‌شوم. امروزه این شرکت متشکل از بیش از ۱۲۰۰ نفر در دفاتر خود در سراسر جهان است. با این حال این موارد هیچوقت برای سی‌دی پراجکت رد مهم نبوده است زیرا همه چیز در استودیو در مورد استعدادهایی است که ما داریم و تلاش و فداکاری کسانی که در اینجا کار می‌کنند. به لطف آن تعهد و استعدادهای شگفت‌انگیز است که در حال حاضر همان احساسی را دارم که در تمام آن سال‌های قبل داشته‌ام و آن هم چیزی نیست جز خوش‌بینی برای آنچه در پیش است.

احساس می‌کنم که این فقط آغاز راه است. استراتژی بسیار بلندپروازانه‌ی ما چنین تیم الهام‌بخش و قدرتمندی را در راس کار خود دارد و من عمیقا به برنامه‌ی خود برای رساندن سی‌دی پراجکت به موفقیت‌های جدید اعتقاد دارم. من قصد دارم که همچنان سهامدار اصلی شرکت باقی بمانم و در نقش غیر اجرایی جدید خود همچنان فعال و متعهد باقی مانده و تمرکز خود را بر حمایت از کل هیئت مدیره اختصاص می‌دهم. من همچنین به هسته‌ی اصلی چیزی که ما را خاص کرده، یعنی ساخت بهترین بازی‌های داستان محور در جهان و انجام کار درست در حق گیمرها، پایبند خواهم ماند.

می‌خواهم از همه‌ی کسانی که تا به حال بخشی از شرکتی بوده‌اند که فکر می‌کنم یکی از فعال‌ترین شرکت‌های بازی‌سازی در جهان است، تشکر کنم. من این را به همه‌ی اعضای تیم، شرکای تجاری و مهمتر از همه، به هر گیمر می‌گویم: از صمیم قلبم از شما متشکرم!

در نهایت باید دید که روند استودیوی سی‌دی پراجکت رد در آینده با توجه به این اتفاق مهم چگونه پیش خواهد رفت.

منبع: Game Developer

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.