مدل ارزان‌تر دسته‌ی الیت ایکس‌باکس معرفی شد؛ همان دسته بدون لوازم جانبی

در سال ۲۰۱۵ مایکروسافت اولین دسته الیت (Elite Controller) ایکس‌باکس را معرفی کرد. شاخصه اصلی این دسته دکمه‌های بیشتر و قابلیت تغییر قسمت‌های مختلف آن بود. چیزی که باعث شد دسته الیت با تمامی مواردی که در بازار موجود است تفاوت داشته باشد. مایکروسافت تصمیم گرفت تا سری ۲ را دوباره و به شکل متفاوت عرضه کند. این دسته‌های جدید دارای قابلیت‌های بیشتر و ویژگی‌های بسیار خاص هستند.

دسته الیت سری ۲ به دو شکل عرضه خواهد شد. این دو حالت دسته از لحاظ طراحی بسیار مشابه بوده اما در برخی از ویژگی‌ها و قیمت با یکدیگر تفاوت دارند.

  • دسته الیت ایکس‌باکس سری ۲ – هسته سفید (Core in White): این دسته دارای تمام مواردی است که شما برای یک بازی حرفه‌ای به آن نیاز دارید. این دسته دارای جوی استیک‌های قابل تنظیم، گریپ بهتر و تریگرهای کوتاه‌تر است. همینطور اینکه دکمه‌های این دسته دارای قابلیت شخصی‌سازی بوده و یک باتری قابل شارژ دارد. از طرفی باتری این دسته می‌تواند تا ۴۰ ساعت شما را تأمین کند. قیمت این دسته ۱۳۰ دلار است.
  • دسته الیت ایکس‌باکس سری ۲ مشکی (Black): این دسته دارای تمام ویژگی‌های مورد قبلی بوده و دارای چندین قطعه اضافی است. به این معنا که شما می‌توانید برخی از قسمت‌های این دسته را عوض کرده تا از آنچه که علاقه دارید استفاده کنید. این دسته دارای یک کیف بوده که در آن می‌توانید قطعات را نگه داری کنید. همینطور اینکه از طریق کیف هم می‌توانید دسته را شارژ کنید. قیمت این دسته ۱۸۰ دلار است.

کنترلر الیت سری 2

یکی از نکات جالب در مورد این دسته این است که در قسمت آزمایشگاه ایکس‌باکس (Xbox Lab) حضور دارد. حال شما می‌توانید مانند دسته‌های دیگر مایکروسافت، دسته‌های الیت را هم شخصی‌سازی کرده و آنچه که دوست دارید را بسازید. قابلیت ساخت یک کنترلر الیت در آزمایشگاه مایکروسافت در زمستان امسال در دسترس طرفداران قرار خواهد گرفت.

یک بسته قطعات نیز برای این دسته‌ها عرضه خواهد شد. به همین دلیل مهم نیست که شما کدام نسخه را تهیه کنید، در صورت نیاز به یک قطعه اضافه می‌توانید این بسته را تهیه کنید. در این بسته قطعات اضافه؛ یک عدد دی‌پد، چندین استیک مختلف و جعبه و شارژر به همراه پایه شارژ وجود خواهد داشت. قیمت آن هم حدود ۶۰ دلار است.

دسته الیت سری 2

نکته مثبت این بسته این است که دیگر شما از لحاظ رنگ محدود نخواهید بود. دسته‌های الیت از گذشته به قابلیت شخصی‌سازی خود معروف بوده و بهترین دسته‌های ایکس‌باکس بودند. به همین دلیل طرفداران زیادی داشته و در اصل این کنترلرهای جدید برای کنسول‌های نسل نهمی ایکس‌باکس معرفی شدند. تنها نکته منفی دسته الیت قیمت بالای آن است که با توجه به قابلیت‌های بسیار زیاد آن قابل توجیه است.

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link