مدل‌های پرو آیفون ۱۴ ممکن است ۶۰ درصد از بازار پرچم‌داران را تصاحب کنند

iphone 14 pro sizes

بر اساس یک گزارش جدید، فروش بالای مدل‌های پرو آیفون ۱۴ می‌تواند منجر به تصاحب بخش قابل توجهی از بازار گوشی‌های پرچم‌دار شود. طبق گزارش DigiTimes، در حال حاضر اپل در بازار گوشی‌های گران‌تر از ۵۰۰ دلار حدود ۵۵ درصد از این بازار را در اختیار دارد که البته در فصل تعطیلات این سهم به ۶۰ درصد افزایش پیدا می‌کند. حالا اگر میزان استقبال از مدل‌های پرو آیفون ۱۴ ادامه پیدا کند، میانگین سهم بازار این گوشی‌ها در کل سال به ۶۰ درصد خواهد رسید.

به تازگی اعلام شده که اپل از فاکس‌کان خواسته بخشی از خطوط تولید مربوط به ساخت آیفون ۱۴ را به تولید مدل‌های پرو اختصاص دهد. البته DigiTimes در این رابطه نوشته که اپل هنوز سفارش خرید قطعات را برای هیچکدام از مدل‌ها کاهش نداده است. در حال حاضر کاربرانی که برای خرید مدل‌های پرو آیفون ۱۴ به سایت اپل مراجعه می‌کنند، با پیام مربوط به تاخیر چندین هفته‌ای برای ارسال این گوشی‌ها روبرو می‌شوند.

این در حالی است که کاربران برای خرید مدل‌های استاندارد با تاخیر خاصی روبرو نمی‌شوند و خیلی زود این مدل‌ها را دریافت می‌کنند. امسال مدل‌های پرو بسیار جذاب‌تر از مدل‌های استاندارد هستند و بنابراین استقبال بیشتر از آن‌ها کاملا طبیعی است. از طرف دیگر آیفون ۱۴ از نظر سخت‌افزاری و ظاهری تفاوت مهمی با نسل قبلی ندارد و بنابراین احتمالا بسیاری از کاربران به جای خرید این مدل ترجیح می‌دهند همان آیفون ۱۳ را بخرند. آیفون‌ ۱۴ پلاس‌ هم به غیر از نمایشگر و باتری بزرگ‌تر، مزیت خاصی ندارد.

منبع: MacRumors

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.