مدل‌های پرو آیفون ۱۴ با باتری‌های بزرگ‌تری عرضه می‌شوند

iPhone 14 Dummies Single Pill Feature

مارک گورمن، تحلیلگر مشهور خبرگزاری بلومبرگ، در جدیدترین گزارش خود نوشته که مدل‌های پرو آیفون ۱۴ با باتری‌های بزرگ‌تری نسبت به نسل قبلی راهی بازار می‌شوند. افزایش ظرفیت باتری قرار است مصرف بیشتر انرژی مربوط به قابلیت نمایشگر همیشه روشن را جبران کند.

سال‌هاست که کاربران چشم‌انتظار ارائه‌ی قابلیت نمایشگر همیشه روشن برای آیفون هستند و به نظر می‌رسد پس از مدت‌ها انتظار، مدل‌های پرو با چنین قابلیتی از راه می‌رسند. به لطف این مشخصه، نیاز کاربران به روشن کردن نمایشگر کاهش پیدا می‌کند و می‌توانند اطلاعاتی مانند ساعت و نوتیفیکیشن‌های دریافتی را روی نمایشگر تقریبا خاموش گوشی خود ببینند.

با وجود اینکه مدل‌های پرو آیفون ۱۳ هم از نمایشگر دارای رفرش ریت متغیر بهره می‌برند، ولی حداقل رفرش ریت این نمایشگرها به ۱۰ هرتز می‌رسد. اما در نسل جدید، حداقل رفرش ریت ۱ هرتز است و بنابراین در صورت فعال‌سازی نمایشگر همیشه روشن، انرژی بسیار کمی مصرف می‌شود.

همچنین اگرچه این مشخصه تا حد کمی مصرف انرژی را افزایش می‌دهد، اما به لطف افزایش اندازه‌ی باتری، کاربران با کاهش عمر باتری روبرو نخواهند شد. برای یادآوری باید بگوییم که اپل در تاریخ ۱۶ شهریور از گوشی‌های سری آیفون ۱۴ رونمایی می‌کند. در این رویداد شاهد معرفی ۴ گوشی هستیم و دیگر با مدل مینی روبرو نخواهیم شد.

در کنار این گوشی‌ها، قرار است از اپل واچ سری ۸، نسل جدید اپل واچ SE، اپل واچ پرو و ایرپادز پرو ۲ هم رونمایی شود.

منبع: MacRumors

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.