محبوب‌ترین لوازم جانبی گلکسی S22 اولترا سامسونگ در دیجی کالا

گوشی‌های هوشمند سامسونگ در بازار موبایل ایران محبوبیت بالایی دارند و این موضوع به‌ویژه در سری S که جزو گوشی‌های پرچم‌دار آن‌ به شمار می‌رود، به دلیل ارائه‌ی قابلیت‌های بسیار پیشرفته بیشتر دیده می‌شود. گلکسی S22 اولترا سامسونگ، که یکی از پرفروش‌ترین گوشی هوشمند حال حاضر فروشگاه اینترنتی دیجی کالا به شمار می‌رود، توانسته‌ با بهره بردن از مشخصات فنی فوق پیشرفته کاربران بسیاری را به سمت خود جلب کند. از این رو، در این مقاله قصد داریم محبوب‌ترین لوازم جانبی گلکسی S22 اولترا سامسونگ را به شما معرفی کنیم تا اگر قصد خرید این گوشی هوشمند پرچم‌دار را دارید، به راحتی به بهترین لوازم جانبی آن نیز دسترسی داشته باشید.

مشخصات گلکسی S22 اولترا سامسونگ

S22 Ultra 1

S22 اولترا سامسونگ که به عنوان قدرتمندترین گوشی پرچم‌دار سال ۲۰۲۲ این شرکت به شمار می‌آید، مجهز به نمایشگر ۶.۸ اینچی Dynamic AMOLED 2X است که از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی، رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۰۸۰ پیکسل، حداکثر روشنایی نمایشگر ۱۷۵۰ نیت، نسبت بدنه به تصویر ۹۰:۲ و تراکم پیکسلی ۵۰۰ پیکسل بر اینچ پشتیبانی می‌کند. قلب تپنده‌ی این گوشی هوشمند سامسونگ تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ کوالکام است که همراه با پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 730 می‌پردازد. کاربران می‌توانند از بین ۸ یا ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت و حتی ۱ ترابایت حافظه‌ی داخلی این گوشی دست به انتخاب بزنند. دوربین اصلی مبتنی بر سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی است و در کنار آن، سنسور ۱۲ مگاپیکسل فوق عریض و دو سنسور با رزولوشن ۱۰ مگاپیکسلی از نوع پریسکوپی و تله فوتو دیده می‌شوند.

لوازم جانبی گلکسی S22 اولترا

در پنل جلویی این گوشی هوشمند نیز حفره‌ی نمایشگر میزبان یک دوربین سلفی ۴۰ مگاپیکسلی است که کاربران می‌توانند از آن برای برقراری تماس‌های ویدیویی و گرفتن عکس‌های سلفی بهره ببرند. گلکسی S22 اولترای سامسونگ به یک باتری پر ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی متکی است که با شارژر سیمی ۴۵ وات و شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی، انرژی مجدد خود را تأمین می‌کند. سیستم‌عامل اندروید ۱۲ به صورت پیش‌فرض روی این گوشی هوشمند نصب شده و رابط کاربری One UI 4.1 سامسونگ را اجرا می‌کند. در نهایت باید اشاره کنیم که این گوشی هوشمند از شبکه ۵G به همراه استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوغبار بهره می‌برد.

خرید گلکسی S22 اولترا از دیجی‌کالا


در ادامه به معرفی محبوب‌ترین لوازم جانبی این گوشی هوشمند پرفروش در چهار بخش می‌پردازیم:

۱. قاب‌ محافظ

۲. گلس‌

۳. محافظ دوربین گوشی

۴. شارژر


قاب‌های محافظ گلکسی S22 اولترا سامسونگ

۱. کاور لوکسار مدل Silca برای گلکسی S22 اولترا سامسونگ

S22 Ultra 14

مدل Silca از برند لوکسار، یک قاب با کیفیت‌ ساخت بسیار بالا برای گوشی گلکسی S22 اولترا سامسونگ است که در بلند‌مدت به هیچ عنوان تغییر شکل نخواهد داد. این قاب با بهره‌گیری از مواد اولیه گرید A+ رنگ ثابت خود را بر خلاف بسیار از قاب‌های موجود در بازار حفظ خواهد کرد. از ویژگی‌های مهم قاب Silca لوکسار می‌توان به داشتن تاییدیه استاندارد نظامی سقوط از ارتفاع ۳ متر اشاره کرد. این قاب محافظ به صورت ۳۶۰ درجه‌ای از گوشی شما محافظت می‌کند و جزبه‌جز قسمت‌های آن را تحت پوشش خود قرار می‌دهد. شما کاربران می‌توانید این قاب محافظ را با قیمت ۸۸,۹۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید کاور لوکسار از دیجی‌کالا

۲. کاور لوکسار مدل Duty برای گلکسی S22 اولترا سامسونگ

S22 Ultra 13

قاب موبایل Duty برند لوکسار از جدیدترین مدل‌های عرضه شده این کمپانی به شمار می‌رود که تمرکز اصلی آن روی محافظت حداکثری گوشی است. این قاب دارای تاییدیه استاندارد نظامی سقوط از ارتفاع ۳ متر است و چهار طرف آن با الگوگیری از کیسه هوا ماشین طراحی شده که کمک شایانی در جذب فشار ناشی از افتادن می‌کند. در تهیه این قاب از بهترین مواد اولیه A+ استفاده شده که باعث زیبایی دو چندان آن می‌شود و همچنین از قابلیت شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. شما کاربران می‌توانید این قاب محافظ را با قیمت ۷۴,۹۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید کاور لوکسار از دیجی‌کالا

۳. کاور نیلکین مدل CamShield Pro برای گلکسی S22 اولترا سامسونگ

S22 Ultra 12

این قاب محافظ یک تیکه، در قسمت پشت از مواد سخت مرغوب PC و در قسمت دور تا دور و لبه‌ها از مواد TPU که کمی انعطاف‌پذیر هستند ساخته شده است. همچنین کاور نیکلین دارای محافظ لنز دوربین کشویی بسیار با کیفیتی نیز است. برش‌های این کاور در قسمت پورت‌ها و دوربین با دقت بسیار بالایی انجام شده و همچنین پوششی از همان جنس منعطف TPU بر روی دکمه‌ها تعبیه شده تا آن‌ها را نیز مورد محافظت قرار دهد. درب کشویی محافظ دوربین، یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های این قاب محافظ است که نگرانی کاربران را در برابر آسیب‌های احتمالی به سیستم دوربین برطرف می‌کند. شما کاربران می‌توانید این قاب محافظ را با قیمت ۲۴۳,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید کاور نیلکین از دیجی‌کالا

۴. کاور اسپیگن مدل Ultra Hybrid S برای گلکسی S22 اولترا سامسونگ

S22 Ultra 11

کاور اسپیگن مدل Ultra Hybrid S برای گوشی هوشمند گلکسی S22 اولترا طراحی شده است. این قاب با داشتن یک ظاهر کریستالی فوق‌العاده شفاف که از ساختار دوگانه تشکیل شده، به خوبی از گوشی شما در برابر ضربه و سقوط از ارتفاع محافظت می‌کند. پشت کاور از پلی کربنات سخت و محکم است که مقاومت خوبی در برابر تغییر رنگ دارد. همچنین لبه‌های کیس از TPU ساخته شده تا روی دکمه‌ها را پوشش دهد و به راحتی بتوانید گوشی را در داخل قاب قرار داده و از آن خارج کنید. علاوه بر این‌ها، این قاب محافظ از یک استند آلومینیومی نیز بهره می‌برد که گوشی را به حالت افقی یا عمودی نگه می‌دارد. شما کاربران می‌توانید این قاب محافظ را با قیمت ۱,۰۹۰,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید کاور اسپیگن از دیجی‌کالا

۵. کاور سامورایی مدل SPC برای گلکسی S22 اولترا سامسونگ

S22 Ultra 10

این کاور از پلاستیک با کیفیت و نسبتا نرمی ساخته شده که به راحتی گوشی درون کاور جای گرفته و هنگام کار محدودیتی برای کار با دوربین، پورت‌ها و دکمه‌ها نخواهید داشت. ساختار این قاب از دو بخش به هم پیوند خورده تشکیل شده است. بخش اول بدنه‌ی اصلی قاب است که با نمای شفاف خود پشت گوشی را می‌پوشاند و از گوشی شما در برابر خط و خش و ضربات احتمالی حفاظت میکند. بخش دوم، سپری است که با ایجاد لایه‌ای ضخیم‌تر، دورتادور گوشی را پوشانده و آن را در برابر سقوط و ضربه‌های شدید ایمن نگه می‌دارد. شما کاربران می‌توانید این قاب محافظ را با قیمت ۱۶۸,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید کاور سامورایی از دیجی‌کالا

۶. کاور نیلکین مدل Textured s برای گلکسی S22 اولترا سامسونگ

S22 Ultra 9

یکی دیگر از قاب‌های محافظ بسیار مقاوم و در عین حال زیبا، مدل Textured s است. این کاور از مواد TPU سازگار با محیط زیست تولید شده که نرمی و سختی را به خوبی با هم ترکیب کرده است. هنگامی که کاور را لمس می‌کنید، احساس خوبی خواهید داشت و وزن فوق‌العاده کم آن را هنگام استفاده تجربه خواهید کرد. همانند اکثر قاب‌های این شرکت، این قاب محافظ نیز مجهز به کاور کشویی روی دوربین‌ها است که مانع آسیب دیدن آن‌ها می‌شود. سطح این قاب به شکلی طراحی شده که هرگز از دست‌تان لیز نمی‌خورد و دو طرف آن هم با افزایش اصطکاک مانع لغزش گوشی خواهد شد. شما کاربران می‌توانید این قاب محافظ را با قیمت ۴۲۳,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید کاور نیلکین از دیجی‌کالا

۷. کاور آیرون‌من مدل King Stand برای گلکسی S22 اولترا سامسونگ

S22 Ultra 8

این قاب محافظت قدرتمند از طراحی بهره می‌برد که همه لبه‌های آن، با ارتفاع قابل توجهی گوشی را در بر گرفته و مانع از آسیب رساندن به گوشی می‌شود. اگرچه هر طرف قاب با لبه‌های ژله‌ای پوشیده شده، اما به دلیل انعطاف‌پذیری لبه‌ها، کاربران برای نصب و جداسازی این قاب روی گوشی زحمتی نخواهند داشت. همچنین ژله‌ای بودن دور کاور موجب شده تا در صورت سقوط گوشی روی زمین شوک ناشی از ضربه در همه زوایای کاور پخش شده و آسیبی به گوشی وارد نشود. از دیگر قابلیت‌های خوب این کاور می‌توان به استند نگهدارنده‌ی آن اشاره کرد. شما کاربران می‌توانید این لوازم جانبی را با قیمت ۱۹۶,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید کاور آیرون‌من از دیجی‌کالا

۸. کاور اپیکوی مدل Sport-Leather برای گلکسی S22 اولترا سامسونگ

لوازم جانبی گلکسی S22 اولترا

کاور چرمی اپیکوی مدل Sport-Leather از قاب‌های لوکس و در عین حال بسیار مقاوم شرکت اپیکوی است که کناره‌های آن از پلاستیک نرم (Tpu) و پشت قاب از ترکیب پلاستیک سخت و چرم مصنوعی (PU) ساخته شده است. این قاب با پوشش کامل پشت، نمایشگر و دور تا دور گوشی به خوبی از آن در برابر آسیب‌هایی مانند خراشیدگی، ضربات احتمالی و گردوغبار محافظت می‌کند. ارتفاع میان قاب و لنز دوربین پشت باعث می‌شود تا هنگامی که گوشی را روی میز یا سطح صاف قرار می‌دهید، لنز آن دچار خراشیدگی نشود. شما کاربران می‌توانید این لوازم جانبی را با قیمت ۱۶۸,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید کاور اپیکوی از دیجی‌کالا

گلس‌های محافظ گلکسی S22 اولترا سامسونگ

۱. محافظ صفحه‌نمایش گلس استار مدل ESG برای S22 اولترا

S22 Ultra 6

این محافظ صفحه‌نمایش، تمام قسمت‌های نمایشگر S22 اولترا را به صورت کامل پوشش می‌دهد و اجازه نمی‌دهد به صفحه‌نمایش گوشی شما آسیبی برسد. این گلس محافظ دارای قابلیت‌هایی همچون نصب آسان، عدم ایجاد حباب، لمس روان، سریع و همچنین عدم کاهش کیفیت تاچ و شفافیت صفحه نمایش است که کار کردن با گوشی را برای شما راحت‌تر می‌کند. طراحی منحصر به فرد این محصول باعث شده تا بخش‌هایی مثل سنسورها عملکرد خوبی داشته باشند و محدودیتی از بابت استفاده این محافظ نداشته باشید. جنس این گلس از شیشه حرارت دیده است و لبه‌های گرد و منحنی دارد. شما کاربران می‌توانید این گلس محافظ را با قیمت ۶۹,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید محافظ صفحه‌نمایش گلس استار از دیجی‌کالا

۲. محافظ صفحه‌نمایش نیلکین مدل CP plus MAX برای S22 اولترا

S22 Ultra 5

گلس محافظ نیلکین از مرغوب‌ترین شیشه‌های ژاپنی AGC و با بهره‌گیری از دستگاه‌های برش CNC آلمانی تولید شده است. تکنولوژی استفاده شده در پردازش این محصول سبب شده که دقت انحنای لبه‌های آن به ۰.۱ میلی‌متر برسد و در نتیجه به خوبی بر روی پنل گوشی هوشمند شما قرار بگیرد. این گلس ۵ لایه بوده و هر کدام از این لایه‌ها ویژگی محافظتی ویژه‌ای را به آن بخشیده‌اند. رو سطح خارجی این گلس با یک لایه چربی‌گریز پوشانده شده که از جذب اثر انگشت و لکه جلوگیری می‌کند. شما کاربران می‌توانید این گلس محافظ را با قیمت ۳۶۹,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید محافظ صفحه‌نمایش نیلکین از دیجی‌کالا

محافظ‌های دوربین گلکسی S22 اولترا سامسونگ

۱. محافظ لنز دوربین بادیگارد مدل Ring برای گلکسی S22 اولترا

لوازم جانبی گلکسی S22 اولترا

این روزها انواع مختلفی از محافظ بخش‌های مختلف گوشی‌های هوشمند در بازار دیده می‌شود که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، محافظ لنز دوربین گوشی‌های هوشمند است. محافظ لنز دوربین بادیگارد با طراحی باریک و سبک خود و در عین حال محکم، نه تنها وزن کلی گوشی را تغییری نمی‌دهد، بلکه به دلیل طراحی بسیار باریک و شفافیت بالا، روی کیفیت تصاویر ثبت شده با دوربین گوشی نیز تاثیری نمی‌گذارد و عکس‌های ثبت شده، مانند قبل با کیفیت و شفاف هستند. شما کاربران می‌توانید این محافظ لنز دوربین را با قیمت ۸۵,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید محافظ لنز دوربین بادیگارد از دیجی‌کالا

۲. محافظ لنز دوربین زوبینا مدل Z Safe برای گلکسی S22 اولترا

گلکسی S22 اولترا

این لنز محافظ، سیستم دوربین S22 اولترا شما را از خط و خش و ضربات احتمالی حفظ کند. همچنین خود محافظ لنز نیز به دلیل فلزی بودنش از مقاومت بالایی برخوردار است؛ در نتیجه بر اثر ضربه دچار شکستگی نمی‌شود. در این نوع محافظ محل قرارگیری دوربین‌ها برش خورده و هیچگونه پوششی بر روی آن نیست و تنها با ایجاد فاصله از لنز محافظت می‌کند. بنابراین کیفیت دوربین‌ها به طور کامل حفظ می‌گردد و هیچگونه افتی در کیفیت عکس‌های شما به‌ وجود نخواهد آمد. شما کاربران می‌توانید این محافظ لنز دوربین را با قیمت ۱۶۹,۵۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید محافظ لنز دوربین زوبینا از دیجی‌کالا

شارژرهای مناسب گلکسی S22 اولترا سامسونگ

۱. شارژر دیواری ۴۵ وات سامسونگ مدل EP-TA845 برای S22 اولترا

لوازم جانبی

شارژر اصلی ۴۵ وات فست شارژر سامسونگ مجهز به فناوری PD 3.0 است که با استفاده از آن می‌توانید گوشی هوشمند خود را با توان ۴۵ وات شارژ کنید. برای این شارژر از چیپ هوشمندی استفاده شده تا با اتصال دستگاه به صورت خودکار جریان مناسب را برای دستگاه تامین کند. درگاه خروجی این محصول هم از نوع USB-C است. البته همراه با این شارژر یک کابل تبدیل USB-C به USB-C به طول یک متر هم ارائه می‌شود. این شارژر سایر محصولات و گوشی‌های مدل ۲۰۱۹ به بالا و گوشی‌هایی که از قابلیت فست شارژ پشتیبانی می‌کنند، را به سرعت شارژ می‌کند. شما کاربران می‌توانید این لوازم جانبی را با قیمت ۷۹۹,۵۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید شارژر ۴۵ وات سامسونگ از دیجی‌کالا

۲. شارژر دیواری ۶۵ وات سامسونگ مدل EP-T6530 برای S22 اولترا

لوازم جانبی گلکسی S22 اولترا

شارژر دیواری سامسونگ مدل EP-T6530 65W یک شارژر با چندین قابلیت است. این مدل دارای سه خروجی با امکان شارژ در توان‌های متفاوت است. با استفاده از این محصول می‌توان گوشی یا تبلت مجهز به قابلیت فست شارژ را به سرعت شارژ کرد. این شارژر دیواری دو خروجی USB-C و یک خروجی USB-A دارد که امکان شارژ همزمان سه دستگاه را فراهم می‌کند. این محصول سامسونگ از سرعت شارژ تا ۶۵ وات پشتیبانی می‌کند، بنابراین برای گوشی‌های هوشمند سازگار با استاندارد PD 3.0 مناسب است. شما کاربران می‌توانید این لوازم جانبی را با قیمت ۱,۴۲۵,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید شارژر ۶۵ وات سامسونگ از دیجی‌کالا

کلام پایانی

لوازم جانبی گلکسی S22 اولترا

در این مقاله به معرفی طیف گسترده‌ای از لوازم جانبی یکی از پرفروش‌ترین گوشی هوشمند دیجی کالا یعنی گلکسی S22 اولترا سامسونگ پرداختیم. به نظر شما خرید کدام‌ یک از این لوازم جانبی گلکسی S22 اولترا اهمیت بیشتری دارد؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما و دیگران در میان بگذارید.

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link