محبوب‌ترین لوازم جانبی گلکسی M52 سامسونگ در دیجی کالا

گلکسی M52 سامسونگ توانسته‌ با بهره بردن از مشخصات فنی مناسب و قیمت‌ مقرون‌به‌صرفه، نظر کاربران بسیاری را به سمت خود جلب کند. از این رو، در این مقاله قصد داریم محبوب‌ترین لوازم جانبی گلکسی M52 را به شما معرفی کنیم تا اگر قصد خرید آن را دارید، به راحتی به بهترین لوازم جانبی آن نیز دسترسی داشته باشید.

مشخصات گلکسی M52 سامسونگ

M52 1

M52 سامسونگ مجهز به نمایشگر ۶.۷ اینچی Super AMOLED است که از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی، رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل، حداکثر روشنایی نمایشگر ۸۰۰ نیت، نسبت تصویر ۲۰:۹ و تراکم پیکسلی ۳۹۳ پیکسل بر اینچ پشتیبانی می‌کند. قلب تپنده‌ی این گوشی هوشمند سامسونگ تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۷۸G کوالکام است که همراه با پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 642L به پردازش تصاویر می‌پردازد. کاربران می‌توانند از بین ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی این گوشی دست به انتخاب بزنند. دوربین اصلی مبتنی بر سنسور ۶۴ مگاپیکسلی است و در کنار آن، سنسور ۱۲ مگاپیکسل فوق عریض و سنسور ۵ مگاپیکسلی ماکرو دیده می‌شوند. سنسور اصلی این گوشی امکان فیلم‌برداری ۴K با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه را برای کاربران فراهم کرده که قابلیت بسیار خوبی برای این گوشی میان‌رده به شمار می‌آید.

M52 2

در پنل جلویی این گوشی هوشمند نیز حفره‌ی نمایشگر میزبان یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است که کاربران می‌توانند از آن برای برقراری تماس‌های ویدیویی و گرفتن عکس‌های سلفی بهره ببرند. دوربین سلفی این گوشی نیز همانند سنسور اصلی از فرمت فیلم‌برداری ۴K پشتیبانی می‌کند. گلکسی M52 سامسونگ به یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی متکی است که با شارژر ۲۵ وات، انرژی مجدد خود را تأمین می‌کند. سیستم‌عامل اندروید ۱۱ به صورت پیش‌فرض روی این گوشی هوشمند نصب شده و رابط کاربری One UI 4.1 سامسونگ را اجرا می‌کند که البته قابل ارتقاء به اندروید ۱۳ و OneUI 5.0 نیز است. در نهایت باید اشاره کنیم که این گوشی هوشمند از شبکه ۵G به همراه استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوغبار بهره می‌برد و از کارت حافظه‌ی میکرو SD نیز پشتیبانی می‌کند.

خرید گلکسی M52 سامسونگ از دیجی‌کالا


در ادامه به معرفی محبوب‌ترین لوازم جانبی این گوشی هوشمند پرفروش در سه بخش می‌پردازیم:

۱. قاب‌ محافظ

۲. گلس‌

۳. شارژر


قاب‌های محافظ گلکسی M52 سامسونگ

کاور ونزو مدل Dexter مناسب برای گلکسی M52 سامسونگ

کاور ونزو مدل Dexter که یکی از پرفروش‌ترین لوازم جانبی گلکسی M52 سامسونگ در فروشگاه آنلاین دیجی کالا به شمار می‌رود، طراحی استانداری داشته و گواهینامه‌ی نظامی سقوط از ارتفاع ۳ متر آن نیز مقاومت آن را در برابر ضربات و آسیب‌های احتمالی تضمین می‌کند. شرکت ونزو برای پوشش این قاب از ماده‌ای استفاده کرده که در هنگام انجام ورزش‌های سرعتی از دست کاربران سر نمی‌خورد و همچنین در اثر استفاده مداوم نیز دست کاربران به هیچ وجه عرق نخواهد کرد. لبه‌های این کاور بالاتر از صفحه‌نمایش است که باعث می‌شود هنگامی که گوشی خود را روی زمین یا یک سطح صاف قرار می‌دهید، نمایشگر آن به زمین تماس نداشته باشد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به استند آن اشاره کرد. شما کاربران می‌توانید این کاور به صورت مستقیم از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید کاور ونزو مدل Dexter از دیجی‌کالا

کاور کوکو مدل silico3 مناسب برای گلکسی M52 سامسونگ

M52 5

لایه داخلی قاب محافظ کوکو مدل silico3 در قسمت بدنه گوشی روکش میکرو فیبر دارد که به نرمی بدنه و لبه‌های گوشی را در بر می‌گیرد؛ بنابراین کاربران می‌توانند از ایمنی بدنه و لبه‌های گوشی خود اطمینان خاطر داشته باشند. لایه بیرونی قاب محافظ نیز، جنسی نرم و لطیف داشته که در دست گرفتن آن احساس خوبی به کاربران القا می‌کند. بدنه‌ی مات این قاب سیلیکونی ضدلک و اثر انگشت است؛ بنابراین در دست گرفتن آن ردی از انگشتان روی قاب باقی نخواهد گذاشت و ظاهر زیبای محافظ همواره حفظ می‌شود. این قاب سیلیکونی باریک است و در ضخامت و حجم گوشی تغییر محسوسی ایجاد نخواهد کرد. این محصول جدید در چندین رنگ متنوع و زیبا عرضه شده و سلایق متنوعی را پوشش می‌دهد. شما کاربران می‌توانید این کاور را به صورت مستقیم از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید کاور کوکو مدل silico3 از دیجی‌کالا

کاور گاردتک مدل MBC مناسب برای گلکسی M52 سامسونگ

M52 6

قاب محافظ گاردتک مدل MBC که روکشی از جنس سیلیکون دارد، بسیار انعطاف‌پذیر است و این یعنی کاربران هنگام استفاده از آن احساس خوشایندی خواهند داشت. این قاب محافظ به طور کامل اطراف لنز دوربین را پوشش می‌دهد و تنها قسمت‌های لنز دوربین خالی از پوشش محافطتی است. لبه‌های این کاور محافظ، به نحوی طراحی شده که روی دکمه‌های گوشی را نیز می‌پوشاند و قسمت‌های مربوط به پورت و درگاه‌های گوشی با دقت کم نظیری به منظور دسترسی آسان کاربر، برش داده شده‌اند. اگر گوشی با سطوح سفت و سخت برخورد کند، این قاب تا حد امکان از انتقال ضربه به گوشی جلوگیری کرده و مقاومت نسبتا بالایی در برابر ضربات ارائه می‌دهد. شما کاربران می‌توانید این کاور به صورت مستقیم از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید کاور گاردتک مدل MBC از دیجی‌کالا

کاور نیلکین مدل CamShield مناسب برای گلکسی M52 سامسونگ

M52 7

یکی از پرفروش‌ترین و در عین حال باکیفیت‌ لوازم جانبی گلکسی M52 سامسونگ توسط شرکت نیلکین تولید شده است. این قاب محافظ یک تیکه، در قسمت پشت از مواد سخت مرغوب PC و در قسمت دور تا دور و لبه‌ها از مواد TPU که کمی انعطاف‌پذیر هستند ساخته شده است. برش‌های این کاور در قسمت پورت‌ها و دوربین با دقت بسیار بالایی انجام شده و همچنین پوششی از همان جنس منعطف TPU بر روی دکمه‌ها تعبیه شده تا آن‌ها را نیز مورد محافظت قرار دهد. درب کشویی محافظ دوربین، یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های این قاب محافظ است که نگرانی کاربران را در برابر آسیب‌های احتمالی به سیستم دوربین برطرف می‌کند. همچنین این قاب از قابلیت شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند. شما کاربران می‌توانید این کاور به صورت مستقیم از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید کاور نیلکین مدل CamShield از دیجی‌کالا

کاور گاردتک مدل BatMan مناسب برای گلکسی M52 سامسونگ

M52 8

طراحی خاص گاردتک مدل BatMan به گونه‌ای است که دارای دو بخش نرم و سخت است. قسمت نرم قاب، بخشی است که گوشی درون آن قرار می‌گیرد و قسمت سخت و محکم بیرونی باعث می‌شود تا مقاومت قاب در مقابل ضربات و صدمه‌های احتمالی به گوشی هوشمند چندین برابر شود. کناره‌های قاب یا دور لنز دوربین در این قاب تقویت شده‌اند و با لبه‌های ۰.۵ میلی‌متری، اطمینان لازم جهت محافظت از سیستم دوربین گوشی را به مخاطب ارائه می‌دهد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این قاب وجود حلقه نگهدارنده در پشت قاب است که شما می‌توانید از آن بهره ببرید. همچنین این حلقه نگهدارنده با داشتن حالت آهن‌ربایی می‌تواند به خوبی روی هولدرهای آهنربایی داخل خودرو بچسبد. شما کاربران می‌توانید این کاور به صورت مستقیم از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید کاور گاردتک مدل BatMan از دیجی‌کالا

کاور مدل BTI-SLNZ مناسب برای گلکسی M52 سامسونگ

M52 7 1

قاب مدل BTI-SLNZ سیلیکون با طراحی زیبا و جذابی که دارد، یکی از محبوب‌ترین لوازم جانبی گلکسی M52 به شمار می‌رود. این قاب از سیلیکون بسیار نرم و لطیف ساخته شده که وقتی آن را لمس می‌‌کنید، این نرمی و لطافت به شما القا خواهد شد. این قاب محافظ سیلیکونی به گونه‌ای طراحی شده که به خوبی بر روی دکمه پاور، دکمه‌های صدا و برجستگی‌ها این گوشی قرار گرفته و دسترسی به پورت‌های آن را آسان نموده است. سیلیکونی بودن این قاب، قابلیت ضد تعریق بودن به آن داده که هنگام گرفتن گوشی در دست، داخل دستتان عرق نمی‌کند. این کاور محافظ از لنز‌های گوشی هوشمند شما نیز محافظت می‌کند و هیچ اختلالی در کیفیت دوربین آن ایجاد نمی‌کند. همچنین به دلیل انعطاف‌پذیری لبه‌ها، کاربران برای نصب و جداسازی این قاب روی گوشی زحمتی نخواهند داشت. شما کاربران می‌توانید این کاور را به صورت مستقیم از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید کاور مدل BTI-SLNZ از دیجی‌کالا

کاور کیوسک مدل NAKLI-1 مناسب برای گلکسی M52 سامسونگ

M52 6 1

قاب اکلیلی مدل NAKLI-1 شرکت «کیوسک» ساختاری سه لایه دارد. لایه اول که در تماس با بدنه‌ی گوشی است، از پلی‌ کربنات ساخته شده و در برابر ضربات معمولی، مقاومت خوبی دارد. لایه بعدی، نوعی ورقه کاغذی اکلیلی است که باعث درخشش و زیبایی خیره‌کننده این قاب می‌شود. لایه آخر، از مواد TPU ساخته شده و در برابر ضربه، خراش، گرد و خاک و رطوبت مقاوم است. این قاب ژله‌ای اکلیلی در قسمت دوربین پشت گوشی، لبه‌ای ضخیم‌‌تر دارد که باعث محافظت از دوربین هنگام سقوط می‌شود. این قاب با پوشش کامل پشت و دور تا دور گوشی به خوبی از آن در برابر آسیب‌هایی مانند خراشیدگی، ضربات احتمالی و گردوغبار محافظت می‌کند. شما کاربران می‌توانید این کاور را به صورت مستقیم از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید کاور کیوسک مدل NAKLI-1 از دیجی‌کالا

کاور مدل BTI.SLCN مناسب برای گلکسی M52 سامسونگ

M52 5 1

کاور مدل BTI.SLCN به شکلی طراحی شده که همه لبه‌های آن، با ارتفاع قابل توجهی گوشی را در بر گرفته و مانع از آسیب دیدن گوشی شما می‌شود. گرچه این قاب با لبه‌های ژله‌ای هر چهار طرف گوشی را پوشانده اما به دلیل انعطاف‌پذیری لبه‌ها، کاربران برای نصب و جداسازی این قاب روی گوشی مشکلی نخواهند داشت. ژله‌ای بودن دور کاور باعث می‌شود در صورت سقوط گوشی روی زمین، شوک ناشی از ضربه در همه زوایای کاور پخش شده و آسیبی به گوشی وارد نشود. ارتفاع میان قاب و لنز دوربین پشت باعث می‌شود تا هنگامی که گوشی را روی میز یا سطح صاف قرار می‌دهید، لنز آن آسیب نبیند و کیفیت خود را حفظ کند. شما کاربران می‌توانید این کاور را به صورت مستقیم از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید کاور مدل BTI.SLCN از دیجی‌کالا

کاور آکوییلا مدل طرح فراری مناسب برای گلکسی M52 سامسونگ

لوازم جانبی گلکسی M52

این قاب سیلیکونی با طراحی فراری از آکرلیک سفت و سخت ساخته شده و حداکثر محافظت را به گوشی شما ارائه می‌دهد. جنس این گارد به گونه‌ای است که در برابر افتادن نیروی مخالف را ایجاد می‌کند و موجب می‌شود تا گوشی آسیب نبیند. همچنین لبه‌های این قاب از نمایشگر کمی بالاتر آمده و باعث می‌شود در هنگام افتادن به صفحه گوشی آسیبی وارد نشود. برای هر دکمه‌ی گوشی یک قطعه جدا بر روی قاب تعبیه شده و کاربران به‌راحتی می‌توانند از گوشی استفاده کنند. این قاب از قابلیت شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند. شما کاربران می‌توانید این کاور را به صورت مستقیم از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید کاور آکوییلا مدل طرحدار ۸ از دیجی‌کالا

گلس‌های محافظ گلکسی M52 سامسونگ

محافظ صفحه‌نمایش شهر گلس مدل SUPERD برای گلکسی M52 سامسونگ

لوازم جانبی گلکسی M52

این محافظ صفحه‌نمایش، تمام قسمت‌های نمایشگر را به صورت کامل پوشش می‌دهد و اجازه نمی‌دهد به صفحه‌نمایش گوشی شما آسیبی برسد. این گلس محافظ دارای قابلیت‌هایی همچون نصب آسان، عدم ایجاد حباب، لمس روان، سریع و همچنین عدم کاهش کیفیت تاچ و شفافیت صفحه نمایش است که کار کردن با گوشی را برای شما راحت‌تر می‌کند. مکانیزم ساخت گلس مدل SUPERD، از جنس شیشه حرارت دیده است. انعطاف‌پذیری این محافظ شیشه‌ای جلوی خرد شدن و شکستن آن را می‌گیرد و باعث دفع ضربات وارد شده به صفحه گوشی و در نتیجه محافظت هر چه بیشتر آن می‌شود. شما کاربران می‌توانید این گلس محافظ را به صورت مستقیم از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید محافظ صفحه‌نمایش شهر گلس مدل SUPERD از دیجی‌کالا

محافظ صفحه‌نمایش گلس استار مدل SUPERD برای گلکسی M52 سامسونگ

لوازم جانبی گلکسی M52

این لوازم جانبی پرفروش گلکسی M52، با برشی دقیق تمام حاشیه‌های گوشی‌ هوشمند را کاملا پوشش می‌دهد و محافظت و زیبایی را در کنار هم برای شما فراهم می‌کند. طراحی دقیق این محصول موجب شده تا سنسورهای گوشی عملکرد خوبی داشته باشند و محدودیتی از بابت استفاده این محافظ نداشته باشید. گلس‌استار به راحتی روی نمایشگر گوشی هوشمند شما نصب می‌شود و پس از جداسازی نیز اثری از چسب آن دیده نمی‌شود. این محافظ صفحه‌نمایش همچنین چربی‌ گریز است و اثر انگشت شما را به خود جذب نمی‌کند. شما کاربران می‌توانید این گلس محافظ را به صورت مستقیم از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید محافظ صفحه‌نمایش گلس استار مدل SUPERD از دیجی‌کالا

محافظ صفحه‌نمایش حریم شخصی گلس ناب برای گلکسی M52 سامسونگ

لوازم جانبی گلکسی M52

این گلس سرامیکی مقاومت بسیار بالایی ارائه می‌دهد و از ایجاد خط‌وخش و آسیب‌دیدگی نمایشگر گوشی شما جلوگیری می‌کند. انعطاف‌پذیری این محافظ سرامیکی جلوی خرد شدن و شکستن آن را می‌گیرد و باعث دفع ضربات وارد شده به صفحه گوشی و در نتیجه محافظت هر چه بیشتر آن می‌شود. یکی از قابلیت‌های بسیار جالب این گلس سرامیکی، حفظ حریم خصوصی شما در هنگام کار کردن با گوشی است. در حالی که از زاویه روبرو به طور کاملا واضح شاهد محتویات نمایشگر گوشی خود هستید، سایر افراد از زوایای دیگر قادر به مشاهده نمایشگر گوشی شما نیستند. شما کاربران می‌توانید این گلس محافظ را به صورت مستقیم از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید محافظ صفحه‌نمایش حریم شخصی گلس ناب از دیجی‌کالا

شارژرهای مناسب گلکسی M52 سامسونگ

شارژر دیواری ۲۵ وات سامسونگ مدل EP-TA800 برای گلکسی M52

 سامسونگ

شارژر سریع سامسونگ EP-TA800، یکی از اصلی‌ترین لوازم جانبی گلکسی M52 است که با وزن سبک و کم‌حجم خود می‌تواند در هر جایی همراه شما باشد. این شارژر دیواری سامسونگ از سرعت شارژ تا ۲۵ وات پشتیبانی می‌کند، بنابراین برای گوشی‌های هوشمند سازگار با استاندارد PD 3.0 حداکثر سرعت شارژ ۲۵ وات را دریافت خواهید کرد. برای دریافت نتیجه‌ی بهتر هنگام استفاده از این شارژر دیواری پیشنهاد می‌شود که از کابل USB-C اصلی این شرکت بهره ببرید. شما کاربران می‌توانید این شارژر را به صورت مستقیم از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید شارژر دیواری ۲۵ وات سامسونگ مدل EP-TA800 از دیجی‌کالا

شارژر دیواری آرسون مدل AN-W01 برای برای گلکسی M52 سامسونگ

لوازم جانبی

شارژر دیواری آرسون (ARSON) مدل AN-W01 از یک خروجی USB-C بهره می‌برد که درگاه‌ آن، از فناوری پیشرفته Power Delivery یا PD پشتیبانی می کند. این فناوری پیشرفته به شما کمک می‌کند تا کنترل کاملی بر نحوه‌ی مصرف برق و شارژ شدن گوشی هوشمند خود را داشته باشید. این شارژر همچنین با حفاظت از شدت جریان برق قادر است دمای پایین خود را حفظ کرده و از قابلیت فست شارژ نیز پشتیبانی می‌کند. از دیگر قابلیت‌های بسیار خوب این محصول می‌توان به کوچک و سبک بودن آن اشاره کرد. بدنه‌ی این شارژر از پلاستیک باکیفیت و مرغوب ساخته شده که هنگام شارژ داغ نمی‌شود. این شارژر دیواری به همراه یک کابل USB-C با کیفیت، در قالب یک پک به شما ارائه می‌شود. شما کاربران می‌توانید این شارژر را به صورت مستقیم از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید شارژر دیواری آرسون مدل AN-W01 از دیجی‌کالا

کلام پایانی

لوازم جانبی گلکسی M52

در این مقاله به معرفی طیف گسترده‌ای از لوازم جانبی یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین گوشی هوشمند دیجی کالا یعنی گلکسی M52 سامسونگ پرداختیم. به نظر شما خرید کدام‌ یک از این لوازم جانبی گلکسی M52 اهمیت بیشتری دارد؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما و دیگر کاربران دیجی کالا مگ در میان بگذارید.

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link