محبوب‌ترین لوازم جانبی گلکسی A52s سامسونگ در دیجی کالا

گلکسی A52s سامسونگ توانسته‌ با بهره بردن از مشخصات فنی مناسب و قیمت‌ مقرون‌به‌صرفه، نظر کاربران بسیاری را به سمت خود جلب کند. از این رو، در این مقاله قصد داریم محبوب‌ترین لوازم جانبی گلکسی A52s را به شما معرفی کنیم تا اگر قصد خرید آن را دارید، به راحتی به بهترین لوازم جانبی آن نیز دسترسی داشته باشید.

مشخصات گلکسی A52s سامسونگ

A52s سامسونگ مجهز به نمایشگر ۶.۵ اینچی Super AMOLED است که از رفرش ریت ۹۰ هرتزی، رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل، حداکثر روشنایی نمایشگر ۸۰۰ نیت، نسبت تصویر ۲۰:۹ و تراکم پیکسلی ۴۰۵ پیکسل بر اینچ پشتیبانی می‌کند. قلب تپنده‌ی این گوشی هوشمند سامسونگ تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۷۸G کوالکام است که همراه با پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 642L می‌پردازد. کاربران می‌توانند از بین ۴ یا ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی این گوشی دست به انتخاب بزنند. دوربین اصلی مبتنی بر سنسور ۶۴ مگاپیکسلی است و در کنار آن، سنسور ۱۲ مگاپیکسل فوق عریض و دو سنسور با رزولوشن ۵ مگاپیکسل از نوع ماکرو و عمق میدان دیده می‌شوند. سنسور اصلی این گوشی امکان فیلم‌برداری ۴K با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه را برای کاربران فراهم کرده که قابلیت بسیار خوبی برای این گوشی میان‌رده به شمار می‌آید.

A52s 2

در پنل جلویی این گوشی هوشمند نیز حفره‌ی نمایشگر میزبان یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است که کاربران می‌توانند از آن برای برقراری تماس‌های ویدیویی و گرفتن عکس‌های سلفی بهره ببرند. دوربین سلفی این گوشی نیز همانند سنسور اصلی از فرمت فیلم‌برداری ۴K پشتیبانی می‌کند. گلکسی A52s سامسونگ به یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی متکی است که با شارژر ۲۵ وات، انرژی مجدد خود را تأمین می‌کند. سیستم‌عامل اندروید ۱۱ به صورت پیش‌فرض روی این گوشی هوشمند نصب شده و رابط کاربری One UI 4.1 سامسونگ را اجرا می‌کند. در نهایت باید اشاره کنیم که این گوشی هوشمند از شبکه ۵G به همراه استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوغبار بهره می‌برد و از کارت حافظه‌ی میکرو SD نیز پشتیبانی می‌کند.

خرید گلکسی A52s از دیجی‌کالا


در ادامه به معرفی محبوب‌ترین لوازم جانبی این گوشی هوشمند پرفروش در چهار بخش می‌پردازیم:

۱. قاب‌ محافظ

۲. گلس‌

۳. محافظ دوربین گوشی

۴. شارژر


قاب‌های محافظ گلکسی A52s سامسونگ

کاور طرح رنگین کمان مدل سیلیکون برای گلکسی A52s سامسونگ

A52s 1 1

قاب رنگین کمان مدل سیلیکون با طراحی زیبا و جذابی که دارد، یکی از محبوب‌ترین لوازم جانبی گلکسی A52s به شمار می‌رود. این قاب از سیلیکون بسیار نرم و لطیف ساخته شده که وقتی آن را لمس می‌‌کنید، این نرمی و لطافت به شما القا خواهد شد. این قاب محافظ سیلیکونی به گونه‌ای طراحی شده که به خوبی بر روی دکمه پاور، دکمه‌های صدا و برجستگی‌ها این گوشی قرار گرفته و دسترسی به پورت‌های آن را آسان نموده است. سیلیکونی بودن این قاب، قابلیت ضد تعریق بودن به آن داده که هنگام گرفتن گوشی در دست، داخل دستتان عرق نمی‌کند. شما کاربران می‌توانید این کاور را با قیمت ۱۲۶,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید کاور طرح رنگین کمان از دیجی‌کالا

کاور لوکسار مدل Silca برای گلکسی A52s سامسونگ

A52s 2 1

کاور Silca از برند لوکسار، یک لوازم جانبی با کیفیت‌ ساخت بسیار بالا برای گوشی گلکسی A52s سامسونگ است که در بلند‌مدت به هیچ عنوان تغییر شکل نخواهد داد. این قاب با بهره‌گیری از مواد اولیه گرید A+ رنگ ثابت خود را بر خلاف بسیار از قاب‌های موجود در بازار حفظ خواهد کرد. از ویژگی‌های مهم قاب Silca لوکسار می‌توان به داشتن تاییدیه استاندارد نظامی سقوط از ارتفاع ۳ متر، محافظت ۳۶۰ درجه‌ای و حرارت‌پذیری بسیار بالا اشاره کرد. شما کاربران می‌توانید این کاور را با قیمت ۵۵,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید کاور لوکسار مدل Silca از دیجی‌کالا

کاور لوکسار مدل Duty برای گلکسی A52s سامسونگ

A52s 3 1

کاور محافظ گوشی هوشمند Duty برند لوکسار از جدیدترین مدل‌های عرضه شده این شرکت باسابقه به شمار می‌رود که تمرکز اصلی آن روی محافظت حداکثری گوشی است. این قاب دارای تاییدیه استاندارد نظامی سقوط از ارتفاع ۳ متر است و چهار طرف آن با الگوگیری از کیسه هوا ماشین طراحی شده که کمک شایانی در جذب فشار ناشی از افتادن می‌کند. در تهیه این قاب از بهترین مواد اولیه A+ استفاده شده که باعث زیبایی دو چندان آن می‌شود و همچنین از قابلیت شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. شما کاربران می‌توانید این کاور را با قیمت ۷۵,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید کاور لوکسار مدل Duty از دیجی‌کالا

کاور گاردتک مدل MBC برای گلکسی A52s سامسونگ

A52s 4

کاور محافظ گاردتک مدل MBC که از جنس سیلیکون ساخته شده، نه خیلی منعطف است و نه حالتی خشک و شکننده دارد. این قاب محافظ دور تا دور لنز دوربین را پوشش می‌دهد و فقط قسمت‌های لنز دوربین خالی می‌ماند. لبه‌های این کاور محافظ، به نحوی طراحی شده که روی دکمه‌های گوشی را نیز می‌پوشاند و قسمت‌های مربوط به پورت و درگاه‌های گوشی با دقت کم نظیری به منظور دسترسی آسان کاربر، برش داده شده‌اند. اگر گوشی با سطوح سفت و سخت برخورد کند، این قاب تا حد امکان از انتقال ضربه به گوشی جلوگیری کرده و مقاومت نسبتا بالایی در برابر ضربات دارد. شما کاربران می‌توانید این لوازم جانبی محبوب گلکسی A52s سامسونگ را با قیمت ۴۷,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید کاور گاردتک مدل MBC از دیجی‌کالا

کاور سامورایی مدل GC برای گلکسی A52s سامسونگ

A52s 5

این کاور از پلاستیک با کیفیت و نسبتا نرمی ساخته شده که به راحتی گوشی درون کاور جای گرفته و هنگام کار محدودیتی برای کار با دوربین، پورت‌ها و دکمه‌ها نخواهید داشت. ساختار این قاب از دو بخش به هم پیوند خورده تشکیل شده است. بخش اول بدنه‌ی اصلی قاب است که با نمای شفاف خود پشت گوشی را می‌پوشاند و از گوشی شما در برابر خط و خش و ضربات احتمالی حفاظت میکند. بخش دوم، سپری است که با ایجاد لایه‌ای ضخیم‌تر، دورتادور گوشی را پوشانده و آن را در برابر سقوط و ضربه‌های شدید ایمن نگه می‌دارد. شما کاربران می‌توانید این کاور را با قیمت ۱۰۹,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید کاور سامورایی مدل GC از دیجی‌کالا

کاور نیلکین مدل Super Frosted Shield برای گلکسی A52s سامسونگ

A52s 6

این قاب محافظ شرکت باسابقه‌ی نیلکین، در قسمت پشت از مواد سخت مرغوب PC و در قسمت دور تا دور و لبه‌ها از مواد TPU که کمی انعطاف‌پذیر هستند ساخته شده است. همچنین کاور نیکلین دارای محافظ لنز دوربین کشویی بسیار با کیفیتی نیز است. برش‌های این کاور در قسمت پورت‌ها و دوربین با دقت بسیار بالایی انجام شده و همچنین پوششی از همان جنس منعطف TPU بر روی دکمه‌ها تعبیه شده تا آن‌ها را نیز مورد محافظت قرار دهد. اگر گوشی با سطوح سفت و سخت برخورد کند، این قاب تا حد امکان از انتقال ضربه به گوشی جلوگیری کرده و مقاومت نسبتا بالایی در برابر ضربات دارد. این قاب از قابلیت شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند. شما کاربران می‌توانید این کاور را با قیمت ۱۸۸,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید کاور کاور نیلکین مدل Super Frosted Shield از دیجی‌کالا

کاور کلاسیک مدل سیلیکون کشویی برای گلکسی A52s سامسونگ

A52s 7

کاور کلاسیک از بهترین مواد اولیه‌ی ساخت لوازم جانبی و با بهترین استاندارد روز دنیا تولید شده‌ است. جنس این کاور به گونه‌ای است که در برابر افتادن نیروی مخالف را ایجاد می‌کند و موجب می‌شود گوشی آسیب نبیند. همچنین لبه‌های این کاور از نمایشگر کمی بالاتر آمده و باعث شده در هنگام افتادن به صفحه گوشی آسیبی وارد نشود. دیگر نباید نگران به جای ماندن اثر انگشت بر روی کاور گوشی خود باشید؛ چرا که اثر انگشت بر روی این کاور نمی‌ماند. برای هر دکمه‌ی گوشی یک قطعه جدا بر روی کاور تعبیه شده و به راحتی می‌توانید از دکمه‌های گوشی استفاده کنید. همچنین این کاور یک محافظ کشویی برای لنز دوربین گوشی دارد که در مواقعی که از دوربین استفاده نمی‌کنید، می‌توانید آن را بپوشانید. شما کاربران می‌توانید این کاور را با قیمت ۶۰,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید کاور کلاسیک مدل سیلیکون از دیجی‌کالا

کاور گارد ایکس مدل Pheonix برای گلکسی A52s سامسونگ

A52s 8

کاور گارد ایکس مدل Pheonix به گونه‌ای طراحی شده که همه لبه‌های آن، با ارتفاع قابل توجهی گوشی را در بر گرفته و مانع از آسیب دیدن گوشی شما می‌شود. گرچه این قاب با لبه‌های ژله‌ای هر چهار طرف گوشی را پوشانده اما به دلیل انعطاف‌پذیری لبه‌ها، کاربران برای نصب و جداسازی این قاب روی گوشی مشکلی نخواهند داشت. ژله‌ای بودن دور کاور باعث می‌شود در صورت سقوط گوشی روی زمین، شوک ناشی از ضربه در همه زوایای کاور پخش شده و آسیبی به گوشی وارد نشود. یکی از مهمترین ویژگی‌های این قاب وجود پایه فلزی نگهدارنده در پشت قاب است که شما می‌توانید گوشی را به صورت عمودی یا افقی روی میز قرار دهید. در نهایت باید به خاصیت آهنربایی پایه‌ نگهدارنده آن اشاره کرد. شما کاربران می‌توانید این کاور را با قیمت ۱۴۵,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید کاور گارد ایکس مدل Pheonix از دیجی‌کالا

کاور مدل BTK2 برای گلکسی A52s سامسونگ

A52s 9

طراحی خاص کاور مدل BTK2 به گونه‌ای است که دارای دو بخش نرم و سخت است. قسمت نرم قاب، بخشی است که گوشی درون آن قرار می‌گیرد و قسمت سخت و محکم بیرونی باعث می‌شود تا مقاومت قاب در مقابل ضربات و صدمه‌های احتمالی به گوشی هوشمند چندین برابر شود. کناره‌های قاب یا دور لنز دوربین در این قاب تقویت شده‌اند و با لبه‌های ۰.۵ میلی‌متری، اطمینان لازم جهت محافظت از سیستم دوربین گوشی را به مخاطب ارائه می‌دهد. شما کاربران می‌توانید این کاور را با قیمت ۴۱,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید کاور مدل BTK2 از دیجی‌کالا

گلس‌های محافظ گلکسی A52s سامسونگ

محافظ صفحه‌نمایش شیشه‌ای وایلی‌نایس برای گلکسی A52s سامسونگ

لوازم جانبی گلکسی A52s

محافظ صفحه‌نمایش وایلی‌نایس با برشی دقیق، لبه‌های گرد گوشی را کاملا پوشش می‌دهد و محافظت و زیبایی را در کنار هم برای شما فراهم می‌آورد. طراحی منحصر به فرد این محصول باعث شده تا بخش‌هایی مثل سنسورها عملکرد خوبی داشته باشند و محدودیتی از بابت استفاده این محافظ نداشته باشید. گلس کوکونات به راحتی روی نمایشگر نصب می‌شود و پس از جداسازی نیز اثری از چسب روی نمایشگر باقی نخواهد ماند. این محافظ صفحه‌نمایش چربی‌ گریز است و اثر انگشت شما را به خود جذب نمی‌کند. انعطاف‌پذیری این محافظ شیشه‌ای جلوی خرد شدن و شکستن آن را می‌گیرد و باعث دفع ضربات وارد شده به صفحه گوشی و در نتیجه محافظت هر چه بیشتر آن می‌شود. شما کاربران می‌توانید این گلس محافظ را با قیمت ۵۰,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید محافظ صفحه‌نمایش شیشه‌ای وایلی‌نایس از دیجی‌کالا

محافظ صفحه‌نمایش نیلکین مدل Pro برای گلکسی A52s سامسونگ

لوازم جانبی گلکسی A52s

شیشه به کار رفته در ساخت این گلس از نوع شیشه مرغوب AGC ژاپنی و فناوری نانو HARVES است که به عنوان یک محافظ بسیار قوی عمل می‌کند. این محصول باکیفیت نیلکین از ۶ لایه بسیار متراکم و یکپارچه تولید شده اما با این حال ضخامت این محافظ صفحه‌نمایش تنها ۰.۳۳ میلی‌متر بوده و در عین مقاومت، بسیار باریک است. لایه بیرونی این گلس از پوشش نانو چربی‌گریز تولید شده که به راحتی لکه و چربی نمی‌پذیرد و هم‌چنین ضد گرد و غبار است. لایه دوم نیز از جنس شیشه حرارت‌دیده بسیار مقاوم است که ضریب سختی ۹H دارد. قابلیت‌هایی همچون نصب آسان، عدم ایجاد حباب، لمس روان، سریع و همچنین عدم کاهش کیفیت تاچ و شفافیت صفحه نمایش ارزش خرید این محصول را بسیار بالا برده است. شما کاربران می‌توانید این گلس محافظ را با قیمت ۲۷۹,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید محافظ صفحه‌نمایش نیلکین مدل Pro از دیجی‌کالا

محافظ‌های دوربین گلکسی A52s سامسونگ

محافظ لنز دوربین اینفینیتی مدل FLZ-INF-3 برای گلکسی A52s سامسونگ

لوازم جانبی موبایل دیجی کالا

محافظ فلزی لنز دوربین اینفینیتی به خوبی از آسیب رسیدن به لنز گوشی شما محافظت می‌کند و آن را ایمن نگه می‌دارد. جنس فلزی این محافظ لنز مقاومت آن را بالا می‌برد و در نتیجه باعث محافظت بهتر از دوربین می‌شود. نحوه عملکرد این محافظ آن به گونه‌ای است که از ضربه خوردن مستقیم به خود دوربین، خط و خش و یا شکستگی آن جلوگیری می‌کند. این محافظ لنز دورتادور لنز دوربین را پوشش می‌دهد ولی روی قسمتی که با آن به ثبت تصاویر و ویدیوها می‌پردازید، پوششی وجود نداشته تا کیفیت دوربین را حفظ کند. شما کاربران می‌توانید این محافظ لنز دوربین را با قیمت ۹۲,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید محافظ لنز دوربین اینفینیتی مدل FLZ-INF-3 از دیجی‌کالا

محافظ لنز دوربین سرامیکی اسپریگ مدل ۳D-SP برای گلکسی A52s

لوازم جانبی گلکسی A52s

این لنز که از جنس فلز تولید شده با ایجاد یک فاصله از دوربین گوشی مراقبت می‌کند. در این نوع محافظ محل قرارگیری دوربین‌ها برش خورده و هیچگونه پوششی بر روی آن نیست و تنها با ایجاد فاصله از لنز محافظت می‌کند. بنابراین کیفیت دوربین‌ها بطور کامل و ۱۰۰% حفظ می‌گردد و هیچگونه افتی در کیفیت عکس‌های شما به‌ وجود نخواهد آمد. اصلی‌ترین مزیتی که این محافظ نسبت به سایر محافظ‌های لنز دوربین دارد، جنس فلزی آن است که مقاومت آن را بسیار بالا می‌برد. شما کاربران می‌توانید این محافظ لنز دوربین را با قیمت ۵۵,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید محافظ لنز دوربین سرامیکی اسپریگ مدل ۳D-SP از دیجی‌کالا

شارژرهای مناسب گلکسی A52s سامسونگ

شارژر دیواری ۲۵ وات سامسونگ مدل EP-TA800 برای گلکسی A52s

 سامسونگ

شارژر سریع سامسونگ EP-TA800، یکی از محبوب‌ترین لوازم جانبی گلکسی A52s است که با وزن سبک و کم‌حجم خود می‌تواند در هر جایی همراه شما باشد. این شارژر دیواری سامسونگ از سرعت شارژ تا ۲۵ وات پشتیبانی می‌کند، بنابراین برای گوشی‌های هوشمند سازگار با استاندارد PD 3.0 حداکثر سرعت شارژ ۲۵ وات را دریافت خواهید کرد. برای دریافت نتیجه‌ی بهتر هنگام استفاده از این شارژر دیواری پیشنهاد می‌شود که از کابل USB-C اصلی این شرکت بهره ببرید. شما کاربران می‌توانید این شارژر ۲۵ وات را با قیمت ۳۴۹,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید شارژر دیواری ۲۵ وات سامسونگ مدل EP-TA800 از دیجی‌کالا

شارژر دیواری آرسون مدل AN-W01 برای برای گلکسی A52s سامسونگ

لوازم جانبی گلکسی A52s

شارژر دیواری آرسون (ARSON) مدل AN-W01 مجهز به یک خروجی USB-C است که درگاه‌ آن، از فناوری پیشرفته Power Delivery یا PD پشتیبانی می کند. فناوریِ شارژِ فوق‌سریعِ Power Delivery به شما این قابلیت را می‌دهد که نحوه‌ی مصرفِ برق و نحوه‌ی شارژ شدنِ گوشی هوشمند خود را مدیریت و بهینه‌سازی کنید. این شارژر همچنین با حفاظت از شدت جریان برق از فشار بالای ولتاژ جلوگیری می‌کند، می‌تواند دمای پایین خود را حفظ کرده و از قابلیت فست شارژ نیز پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به کوچک و سبک بودن آن اشاره کرد. جنس بدنه AN-W01 از پلاستیک مرغوب است که هنگام شارژ داغ نمی‌شود. این شارژر دیواری به همراه یک کابل USB-C با کیفیت، در قالب یک پک به شما ارائه می‌شود. شما کاربران می‌توانید این شارژر را با قیمت ۱۹۹,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید شارژر دیواری آرسون مدل AN-W01 از دیجی‌کالا

کلام پایانی

لوازم جانبی گلکسی A52s

در این مقاله به معرفی طیف گسترده‌ای از لوازم جانبی یکی از پرفروش‌ترین گوشی هوشمند دیجی کالا یعنی گلکسی A52s سامسونگ پرداختیم. به نظر شما خرید کدام‌ یک از این لوازم جانبی گلکسی A52s اهمیت بیشتری دارد؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما و دیگر کاربران دیجی کالا مگ در میان بگذارید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.