محبوب‌ترین لوازم جانبی گلکسی A33 سامسونگ در دیجی کالا

گلکسی A33 سامسونگ توانسته‌ با بهره بردن از مشخصات فنی مناسب و قیمت‌ مقرون‌به‌صرفه، نظر کاربران بسیاری را به سمت خود جلب کند. از این رو، در این مقاله قصد داریم محبوب‌ترین لوازم جانبی گلکسی A33 را به شما معرفی کنیم تا اگر قصد خرید آن را دارید، به راحتی به بهترین لوازم جانبی آن نیز دسترسی داشته باشید.

مشخصات گلکسی A33 سامسونگ

A33 3

A33 سامسونگ مجهز به نمایشگر ۶.۴ اینچی Super AMOLED است که از رفرش ریت ۹۰ هرتزی، رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل، حداکثر روشنایی نمایشگر ۷۰۰ نیت، نسبت تصویر ۲۰:۹ و تراکم پیکسلی ۴۱۱ پیکسل بر اینچ پشتیبانی می‌کند. قلب تپنده‌ی این گوشی هوشمند سامسونگ تراشه‌ی اگزینوس ۱۲۸۰ سامسونگ است که همراه با پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G68 می‌پردازد. کاربران می‌توانند از بین ۴ یا ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی این گوشی دست به انتخاب بزنند. دوربین اصلی مبتنی بر سنسور ۴۸ مگاپیکسلی است و در کنار آن، سنسور ۸ مگاپیکسل فوق عریض، سنسور ۵ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی عمق میدان دیده می‌شوند. سنسور اصلی این گوشی امکان فیلم‌برداری ۴K با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه را برای کاربران فراهم کرده که قابلیت بسیار خوبی برای این گوشی میان‌رده به شمار می‌آید.

A33 2

در پنل جلویی این گوشی هوشمند نیز حفره‌ی نمایشگر میزبان یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی است که کاربران می‌توانند از آن برای برقراری تماس‌های ویدیویی و گرفتن عکس‌های سلفی بهره ببرند. دوربین سلفی این گوشی نیز همانند سنسور اصلی از فرمت فیلم‌برداری ۴K پشتیبانی می‌کند. گلکسی A33 سامسونگ به یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی متکی است که با شارژر ۲۵ وات، انرژی مجدد خود را تأمین می‌کند. سیستم‌عامل اندروید ۱۲ به صورت پیش‌فرض روی این گوشی هوشمند نصب شده و رابط کاربری One UI 4.1 سامسونگ را اجرا می‌کند. در نهایت باید اشاره کنیم که این گوشی هوشمند از شبکه ۵G به همراه استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوغبار بهره می‌برد و از کارت حافظه‌ی میکرو SD نیز پشتیبانی می‌کند.

خرید گلکسی A33 از دیجی‌کالا


در ادامه به معرفی محبوب‌ترین لوازم جانبی این گوشی هوشمند پرفروش در چهار بخش می‌پردازیم:

۱. قاب‌ محافظ

۲. گلس‌

۳. محافظ دوربین گوشی

۴. شارژر


قاب‌های محافظ گلکسی A33 سامسونگ

کاور لوکسار مدل Duty برای گلکسی A33 سامسونگ

A33 15

کاور محافظ گوشی هوشمند Duty برند لوکسار از جدیدترین مدل‌های عرضه شده این شرکت باسابقه به شمار می‌رود که تمرکز اصلی آن روی محافظت حداکثری گوشی است. این قاب دارای تاییدیه استاندارد نظامی سقوط از ارتفاع ۳ متر است و چهار طرف آن با الگوگیری از کیسه هوا ماشین طراحی شده که کمک شایانی در جذب فشار ناشی از افتادن می‌کند. در تهیه این قاب از بهترین مواد اولیه A+ استفاده شده که باعث زیبایی دو چندان آن می‌شود و همچنین از قابلیت شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. شما کاربران می‌توانید این کاور را با قیمت ۶۵,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید کاور لوکسار مدل Duty از دیجی‌کالا

کاور لوکسار مدل Unicom برای گلکسی A33 سامسونگ

A33 14

قاب محافظ لوکسار مدل Unicom، یکی از پرفروش‌ترین لوازم جانبی گلکسی A33 سامسونگ به شمار می‌رود که با طراحی و ساختار شبیه به کیسه هوا در چهار طرف گوشی از آن در برابر ضربات محافظت خواهد کرد. این قاب محافظ، تاییدیه استاندارد نظامی سقوط از ارتفاع ۳ متر را دارد. این کاور به طور کامل دکمه‌های روی گوشی هوشمند شما را پوشش می‌دهد که باعث جلوگیری از خط و خش و ورود گرد و غبار خواهد شد. علاوه بر این با استفاده از این قاب، لنز دوربین گوشی نیز تحت محافظت قرار می‌گیرد و همانند قسمت جلویی کاور که لبه‌های بلندتری دارد، این قسمت هم به همین گونه طراحی شده است. کاور مدل Unicom با داشتن رنگ شفاف، زیبایی اصلی گوشی را حفظ خواهد کرد و همچنین دارای لبه‌هایی بالاتر از صفحه‌نمایش است. شما کاربران می‌توانید این کاور را با قیمت ۶۵,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید کاور لوکسار مدل Unicom از دیجی‌کالا

کاور مدل سیلیکونی کد PHSORG برای گلکسی A33 سامسونگ

A33 13

کاور مدل سیلیکونی کد PHSORG از بهترین مواد اولیه‌ی ساخت لوازم جانبی و با بهترین استاندارد روز دنیا تولید شده‌ است. جنس این کاور به گونه‌ای است که در برابر افتادن نیروی مخالف را ایجاد می‌کند و موجب می‌شود گوشی آسیب نبیند. همچنین لبه‌های این کاور از نمایشگر کمی بالاتر آمده و باعث شده در هنگام افتادن به صفحه گوشی آسیبی وارد نشود. دیگر نباید نگران به جای ماندن اثر انگشت بر روی کاور گوشی خود باشید؛ چرا که اثر انگشت بر روی این کاور نمی‌ماند. برای هر دکمه‌ی گوشی یک قطعه جدا بر روی کاور تعبیه شده و به راحتی می‌توانید از دکمه‌های گوشی استفاده کنید. شما کاربران می‌توانید این کاور را با قیمت ۳۴,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید کاور مدل سیلیکونی کد PHSORG از دیجی‌کالا

کاور نیلکین مدل Camshield برای گلکسی A33 سامسونگ

A33 12 1

کاور نیکلین دارای محافظ لنز دوربین کشویی بسیار با کیفیتی است. برش‌های این کاور در قسمت پورت‌ها و دوربین با دقت بسیار بالایی انجام شده و همچنین پوششی از همان جنس منعطف TPU بر روی دکمه‌ها تعبیه شده تا آن‌ها را نیز مورد محافظت قرار دهد. اگر گوشی با سطوح سفت و سخت برخورد کند، این قاب تا حد امکان از انتقال ضربه به گوشی جلوگیری کرده و مقاومت نسبتا بالایی در برابر ضربات دارد. همانند اکثر قاب‌های این شرکت، این قاب محافظ نیز مجهز به کاور کشویی روی دوربین‌ها است که مانع آسیب دیدن آن‌ها می‌شود. شما می‌توانید این لوازم جانبی پرفروش گلکسی A33 را با قیمت ۲۷۵,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید کاور نیلکین مدل Camshield از دیجی‌کالا

کاور لوکسار مدل Silca برای گلکسی A33 سامسونگ

A33 11

کاور Silca از برند لوکسار، یک لوازم جانبی با کیفیت‌ ساخت بسیار بالا برای گوشی گلکسی A33 سامسونگ است که در بلند‌مدت به هیچ عنوان تغییر شکل نخواهد داد. این قاب با بهره‌گیری از مواد اولیه گرید A+ رنگ ثابت خود را بر خلاف بسیار از قاب‌های موجود در بازار حفظ خواهد کرد. از ویژگی‌های مهم قاب Silca لوکسار می‌توان به داشتن تاییدیه استاندارد نظامی سقوط از ارتفاع ۳ متر، محافظت ۳۶۰ درجه‌ای و حرارت‌پذیری بسیار بالا اشاره کرد. شما کاربران می‌توانید این کاور را با قیمت ۷۸,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید کاور لوکسار مدل Silca از دیجی‌کالا

کاور گاردتک مدل Dcamp2 برای گلکسی A33 سامسونگ

A33 10

کاور محافظ گاردتک مدل Dcamp2 که از جنس سیلیکون ساخته شده، نه خیلی منعطف است و نه حالتی خشک و شکننده دارد. این قاب محافظ دور تا دور لنز دوربین را پوشش می‌دهد و فقط قسمت‌های لنز دوربین خالی می‌ماند. لبه‌های این کاور محافظ، به نحوی طراحی شده که روی دکمه‌های گوشی را نیز می‌پوشاند و قسمت‌های مربوط به پورت و درگاه‌های گوشی با دقت کم نظیری به منظور دسترسی آسان کاربر، برش داده شده‌اند. اگر گوشی با سطوح سفت و سخت برخورد کند، این قاب تا حد امکان از انتقال ضربه به گوشی جلوگیری کرده و مقاومت نسبتا بالایی در برابر ضربات دارد. همچنین دیگر نباید نگران به جای ماندن اثر انگشت بر روی قاب گوشی خود نباشید؛ چرا که اثر انگشت بر روی این قاب نمی‌ماند. شما کاربران می‌توانید این کاور را با قیمت ۸۰,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید کاور گاردتک مدل Dcamp2 از دیجی‌کالا

کاور قاب‌تک طرح آبرنگی مدل Guard-14A برای گلکسی A33 سامسونگ

A33 9

قاب آبرنگی با طراحی زیبا و جذابی که دارد، یکی از محبوب‌ترین لوازم جانبی گلکسی A33 به شمار می‌رود. این قاب آبرنگی از سیلیکون بسیار نرم و لطیف ساخته شده که وقتی آن را لمس می‌‌کنید، این نرمی و لطافت به شما القا خواهد شد. این قاب محافظ سیلیکونی به گونه‌ای طراحی شده که به خوبی بر روی دکمه پاور، دکمه‌های صدا و برجستگی‌ها این گوشی قرار گرفته و دسترسی به پورت‌های آن را آسان نموده است. سیلیکونی بودن این قاب، قابلیت ضد تعریق بودن به آن داده که هنگام گرفتن گوشی در دست، داخل دستتان عرق نمی‌کند. شما کاربران می‌توانید این کاور را با قیمت ۱۰۷,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید کاور قاب‌تک طرح آبرنگی مدل Guard-14A از دیجی‌کالا

کاور آیرون‌من مدل AUTO FOCUS V2 برای گلکسی A33 سامسونگ

A33 8

این قاب محافظت قدرتمند از طراحی بهره می‌برد که همه لبه‌های آن، با ارتفاع قابل توجهی گوشی را در بر گرفته و مانع از آسیب رساندن به گوشی می‌شود. اگرچه هر طرف قاب با لبه‌های ژله‌ای پوشیده شده، اما به دلیل انعطاف‌پذیری لبه‌ها، کاربران برای نصب و جداسازی این قاب روی گوشی زحمتی نخواهند داشت. همچنین ژله‌ای بودن دور کاور موجب شده تا در صورت سقوط گوشی روی زمین شوک ناشی از ضربه در همه زوایای کاور پخش شده و آسیبی به گوشی وارد نشود. از دیگر قابلیت‌های خوب این کاور می‌توان به استند نگهدارنده‌ی آن اشاره کرد. همچنین به همراه این قاب، یک قلم لمسی مطابق با رنگ کاور به شما تقدیم می‌شود. شما کاربران می‌توانید این کاور را با قیمت ۱۲۵,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید کاور آیرون‌من مدل AUTO FOCUS V2 از دیجی‌کالا

کاور زوبینا مدل Isabella Plus برای گلکسی A33 سامسونگ

لوازم جانبی گلکسی A33

اگر طرفدار کارهای شیک و خاص هستید، خرید قاب Isabella Plus زوبینا را به شما پیشنهاد می‌کنیم. با این قاب جذاب می‌توانید در محافل و مهمانی‌ها درخشان‌تر از همیشه ظاهر شوید. با بهره‌گیری از این قاب محافظ، شما به صورت هم‌زمان از بدنه و لنز‌های دوربین گوشی خود محافظت خواهید کرد. به لطف طراحی استاندارد این قاب، محل قرارگیری دوربین، سنسور و سایر پورت‎‌های گوشی باز است و کاربران برای کار با این امکانات گوشی مشکلی نخواهند داشت. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این قاب وجود زنجیر نگهدارنده‌ی بسیار ظریف و زیبا در پشت قاب است که شما می‌توانید از آن بهره ببرید. شما کاربران می‌توانید این کاور را با قیمت ۱۵۰,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید کاور زوبینا مدل Isabella Plus از دیجی‌کالا

گلس‌های محافظ گلکسی A33 سامسونگ

محافظ صفحه‌نمایش شهر گلس مدل SUPERD برای گلکسی A33 سامسونگ

لوازم جانبی گلکسی A33

این محافظ صفحه‌نمایش، تمام قسمت‌های نمایشگر را به صورت کامل پوشش می‌دهد و اجازه نمی‌دهد به صفحه‌نمایش گوشی شما آسیبی برسد. این گلس محافظ دارای قابلیت‌هایی همچون نصب آسان، عدم ایجاد حباب، لمس روان، سریع و همچنین عدم کاهش کیفیت تاچ و شفافیت صفحه نمایش است که کار کردن با گوشی را برای شما راحت‌تر می‌کند. مکانیزم ساخت گلس مدل SUPERD، از جنس شیشه حرارت دیده است. شما کاربران می‌توانید این گلس را با قیمت ۲۹,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید محافظ صفحه‌نمایش شهر گلس مدل SUPERD از دیجی‌کالا

محافظ صفحه‌نمایش گلس‌استار مدل SUGA-Glass برای گلکسی A33

لوازم جانبی گلکسی A33

محافظ صفحه‌نمایش گلس‌استار با برشی دقیق تمام حاشیه‌های گوشی‌ هوشمند را کاملا پوشش می‌دهد و محافظت و زیبایی را در کنار هم برای شما فراهم می‌کند. طراحی دقیق این محصول موجب شده تا سنسورهای گوشی عملکرد خوبی داشته باشند و محدودیتی از بابت استفاده این محافظ نداشته باشید. گلس‌استار به راحتی روی نمایشگر گوشی هوشمند شما نصب می‌شود و پس از جداسازی نیز اثری از چسب آن دیده نمی‌شود. این محافظ صفحه‌نمایش همچنین چربی‌ گریز است و اثر انگشت شما را به خود جذب نمی‌کند. شما کاربران می‌توانید این گلس را با قیمت ۳۲,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید محافظ صفحه‌نمایش گلس‌استار مدل SUGA-Glass از دیجی‌کالا

محافظ‌های دوربین گلکسی A33 سامسونگ

محافظ لنز دوربین بادیگارد مدل Blk برای گلکسی A33 سامسونگ

 گلکسی A33

این روزها انواع مختلفی از محافظ بخش‌های مختلف گوشی‌های هوشمند در بازار دیده می‌شود که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، محافظ لنز دوربین گوشی‌های هوشمند است. محافظ لنز دوربین بادیگارد با طراحی باریک و سبک خود و در عین حال محکم، نه تنها وزن کلی گوشی را تغییری نمی‌دهد، بلکه به دلیل طراحی بسیار باریک و شفافیت بالا، روی کیفیت تصاویر ثبت شده با دوربین گوشی نیز تاثیری نمی‌گذارد و عکس‌های ثبت شده، مانند قبل با کیفیت و شفاف هستند. شما کاربران می‌توانید این محافظ لنز دوربین را با قیمت ۳۶,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید محافظ لنز دوربین بادیگارد مدل Blk از دیجی‌کالا

محافظ لنز دوربین اسپریگ مدل LNSP برای گلکسی A33 سامسونگ

لوازم جانبی گلکسی A33

این لنز که از جنس فلز تولید شده با ایجاد یک فاصله از دوربین گوشی مراقبت می‌کند. در این نوع محافظ محل قرارگیری دوربین‌ها برش خورده و هیچگونه پوششی بر روی آن نیست و تنها با ایجاد فاصله از لنز محافظت می‌کند. بنابراین کیفیت دوربین‌ها بطور کامل و ۱۰۰% حفظ می‌گردد و هیچگونه افتی در کیفیت عکس‌های شما به‌ وجود نخواهد آمد. اصلی‌ترین مزیتی که این محافظ نسبت به سایر محافظ‌های لنز دوربین دارد، جنس فلزی آن است که مقاومت آن را بسیار بالا می‌برد. شما کاربران می‌توانید این محافظ لنز دوربین را با قیمت ۲۳,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید محافظ لنز دوربین اسپریگ مدل LNSP از دیجی‌کالا

شارژرهای مناسب گلکسی A33 سامسونگ

شارژر دیواری ۲۵ وات سامسونگ مدل EP-TA800 برای گلکسی A33

 سامسونگ

شارژر سریع سامسونگ EP-TA800، یکی از اصلی‌ترین لوازم جانبی گلکسی A33 است که با وزن سبک و کم‌حجم خود می‌تواند در هر جایی همراه شما باشد. این شارژر دیواری سامسونگ از سرعت شارژ تا ۲۵ وات پشتیبانی می‌کند، بنابراین برای گوشی‌های هوشمند سازگار با استاندارد PD 3.0 حداکثر سرعت شارژ ۲۵ وات را دریافت خواهید کرد. برای دریافت نتیجه‌ی بهتر هنگام استفاده از این شارژر دیواری پیشنهاد می‌شود که از کابل USB-C اصلی این شرکت بهره ببرید. شما کاربران می‌توانید این شارژر ۲۵ وات را با قیمت ۳۷۳,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید شارژر دیواری ۲۵ وات سامسونگ مدل EP-TA800 از دیجی‌کالا

شارژر دیواری دبلیو یو دبلیو به‌ همراه کابل تبدیل USB-C برای گلکسی A33

لوازم جانبی

شارژر مدل T42 دبلیو یو دبلیو، یکی از محصولات بسیار باکیفیت این شرکت است که از فناوری QUiCK CHARGE 3.0 بهره می‌برد. این شارژر همچنین با حفاظت از شدت جریان برق از فشار بالای ولتاژ جلوگیری می‌کند، می‌تواند دمای پایین خود را حفظ کرده و از قابلیت فست شارژ نیز پشتیبانی می‌کند. این شارژر دیواری به همراه یک کابل USB-C با کیفیت، در قالب یک پک به شما ارائه می‌شود. این کابل نه تنها در برابر پوسیدگی و پاره‌ شدن مقاومت خوبی دارد، بلکه از پیچ خوردگی هم جلوگیری می‌کند. شما کاربران می‌توانید این شارژر ۲۵ وات را با قیمت ۲۰۰,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید شارژر دیواری دبلیو یو دبلیو به‌ همراه کابل تبدیل USB-C از دیجی‌کالا

کلام پایانی

لوازم جانبی گلکسی A33

در این مقاله به معرفی طیف گسترده‌ای از لوازم جانبی یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین گوشی هوشمند دیجی کالا یعنی گلکسی A33 سامسونگ پرداختیم. به نظر شما خرید کدام‌ یک از این لوازم جانبی گلکسی A33 اهمیت بیشتری دارد؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما و دیگر کاربران دیجی کالا مگ در میان بگذارید.

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link